(02-12-2011, Saat:22:34)isoskeisos yazdı: (02-12-2011, Saat:22:29)forzAonur yazdı: (02-12-2011, Saat:21:53)BaSKaN yazdı: 60 TL olan çin malı zamanla solar, bunun ortası var dostum 150-200tl arası yapıyorlar işte servisin 600tl dediği filmi,neyse karar sizin parada 
Zaten benim de yaptıracagım 150-200 başkan 600 bizi bozar 
Onur kardeş; Cam filimi konusunda Başkan haklı, Servisin yaptığı kalitedeki filimleri,dışarıda belki de yarı fiatına yaptırabilmek mümkün.
Abim ömrü sanayilerde arabaların arasında geçmiş birisi olarak,şu servislerin insanları sömürdüğünü gördükçe deliriyorum,yazık yaa vallaha yazık,bugün bir abim Renault servisine gitti yağ bakımı için 375tl istediler beni aradı çık gel dedim,abi inan sanayide yaptırdım servisin kullandığı malzemeleri kullandırdım hesap işçilik dahil 160tl gelde dellenme abim