Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#1
Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)

Sevgili fio kullanıcıları.
Araçlarımızda gördüğünüz en önemli donanım eksiklikleri ile sizce en önemli kronik şikayetlerimizi buraya yazabilirmisiniz. Önce ben başlayayım:
1. Karter muhafazası
2. torpido aydınlatması
3. Sol ayna görüşünün ayarlanamaması
4. Sağ arka kapı ve direklerinden dolayı sağlıklı görüş olmaması
5. Amortisör takoz probleminin sıkça arızalanması
6. 75 Hp nin araca küçük gelmesinden dolayı performans kaybı
7. stepne çalınmasının önlenmesi için muhafaza eksikliği
8. Ön sürücü koltuğu ayarlaması(En aşağı düzeyi bile yüksekte kalıyor)
9. Yakıt kapağının içeriden açılamaması.
10.Fren balatalarının ilk 20.000 Km. de değişimi

01-12-2010, Saat:13:55
www
bdilbaz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 71
Mesajlar: 11
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 30-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
11-Torpido kapağının ayarsız olup ayarlansa da düzelmemesi
01-12-2010, Saat:16:39
emir26 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 75
Mesajlar: 14
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 30-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
Arkası çok zıplıyo !!!!!
01-12-2010, Saat:23:09
onur batan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 89
Mesajlar: 12
Nereden: 19 Çorum
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 02-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)

Sevgili fio kullanıcıları.
Araçlarımızda gördüğünüz en önemli donanım eksiklikleri ile sizce en önemli kronik şikayetlerimizi buraya yazabilirmisiniz. Önce ben başlayayım:
1. Karter muhafazası
2. torpido aydınlatması olmaması ve ayarsız olması
3.en buyuk sorun tıcarı aracımızın hız lımıtı radarda 85 km/hız olması radara gırme rıskının cabuk olması
4. Sağ ve sol direklerinden dolayı sağlıklı görüş olmaması
5. Amortisör takoz probleminin sıkça arızalanması
6.araç içi aydınlatmaların cok cabuk patlaması
7. stepne çalınmasının önlenmesi için muhafaza eksikliği
8. Ön sürücü koltuğu ayarlaması(En aşağı düzeyi bile yüksekte kalıyor)
9. Yakıt kapağının içeriden açılamaması.
10.Fren balatalarının ilk 20.000 Km. de değişimi







Sevgili fio kullanıcıları.
daha iki gün önce basıma gelen bı olayı paylaşmak istıyorum.sızde dıkkatlı olun dıye soyluyorum

---ÇORUM-ANKARA karayolunda bilelnler vardır blkı seker fabrıkasının oldugu guzelgahta hız lımıtı 110 km iken bır radar uygulamasında hafıf rampayı cıkarken bı tır solladım radar tabelasından sonra hızım 120km/hızdı uygulamayı gorunce hızım 95 km ye kadar dustum daha sonra radar uygulaması alanında benı durdurdular ve bana verılan bılgıde 94km/hızla radara gırıp ceza kesılmesıdır.bızım tıcarı arac olarak gectıgı ıcın hız sınırımız 85km/hız olarak belırlenmıs ve buna ben o tırı solladıgım ıçın 10 km/hız sınırı ve tork hesaplamasına gore 95 le ceza yedım.
Bız bu aracları otobanda veya karayolunda 85km/hızla mı kullanacagız.
yetkılılere seslenıyorum ne yapmamız gerekıyo neden bız tıcarı araclar hususı araçlar kapsamına gırmıyoruz yada ne zamn gırecegız...

saygılarımla
(Son Düzenleme: 02-12-2010, Saat:11:38, Düzenleyen: onur batan.)
02-12-2010, Saat:11:28
akuscu67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 110
Mesajlar: 1
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 03-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
-Kapılardan çok ses gelmesi
-Emniyet kemer tokalarının ön koltuğa çarpıp ses yapması.
-Torpido kapağının aralık kalması.
03-12-2010, Saat:23:53
hasan tura Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 109
Mesajlar: 4
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 03-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
ewet arkadaşım ama bendede fiorino var vede aracı alırken kamyonet diye alıyoruz hususi binsek bile fak etmiyo faprikalar bu sekmendeki aracları otomobil olarak cıkartırsa ötv vergisi 7 bin gibi artıyo ozamanda kimse bunlara o parayı vermez yani şöyle anlatayım ben arabamı 31,400 tl ye aldım kamyonet gectigi için otomobil olarak alsaydım 39000 veya 40000bin olacaktı ondan buşekil yapıyo fabrika +artık bizim hız sınırı 94 oldu 95 le girdimmi gene ceza yazıyolarsmile
04-12-2010, Saat:00:11
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#7
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
(03-12-2010, Saat:23:53)akuscu67 yazdı: -Kapılardan çok ses gelmesi
-Emniyet kemer tokalarının ön koltuğa çarpıp ses yapması.
-Torpido kapağının aralık kalması.

aynı durum bende de vardı servis kapağı vidasını sıkarak biraz kapadı.
orjinale uygun özel kılıf yaptırdım kemer tokaları artık airbag yerlerine vurmuyor kılıf var
Kapılar için ses olayını Wurth ün lastik fitilleri koruyucu çözüm olabilir.
http://shop.wurth.com.tr/lastik-bakim-ve...reyi-300ml
Sıvı Gress Metal eklemler için
http://shop.wurth.com.tr/kimyasal-urunle...yagi-150ml
Wd 40 pas sökücü
http://www.hepsiburada.com/Liste/Product...tid=hrwd40
Gıcırtı Önleyici Slikon Sprey
http://www.hepsiburada.com/Liste/spraywa...=otm090019
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
04-12-2010, Saat:00:58
www
burhan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 120
Mesajlar: 1
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 05-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
(01-12-2010, Saat:23:09)emir26 yazdı: Arkası çok zıplıyo !!!!!
İYİ GÜNLER
EVET ÇOK ZIPLIYOR BU KONUDA HARHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK YAPAN OLURSA BANA DA BİLDİREBİLİRMİ
05-12-2010, Saat:15:44
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#9
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
lastik havası fabrikada çok basılarak gönderiliyor nitrojen ile 34 hava yapın tüm lastikleri
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
05-12-2010, Saat:15:49
www
temurmehmet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 60
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
20.000 km bakımını yeni yaptırdım. Fren balatalarını kontrol ettiler ve değişime gerek olmadığını söylediler. Aracın kullanım kılavuzunda 20.000 bakımında balataların kontrolü ve değişimi var diyor fakat yanında bir açıklama daha var değişim için gerekirse diye bir ibare var. Bakıma gitmeden önce kılavuza muhakkak bakmak gerekiyo yoksa servisler hemen değiştirebilir.
05-12-2010, Saat:19:39


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Önemli] Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2 Admin 65 55,199 07-12-2015, Saat:22:44
Son Yorum: ayhaneröz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi