Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino Yıllık Masraf
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
Fiorino Yıllık Masraf

Ocak bandrolü 348,50 TL
Egzoz muayene 29 TL
Tüvturk muayene 135,7 TL
Trafik sigortası 145 TL

1 hafta içindeki giderler bunlar

temmuzda 348.5 TL daha ağustostada kasko 650 civarı

BENİM YILLIK MASRAFIM 1657 TL sizde yazın

Unutmuşum Mod hatırlattı 125 tl değişmediyse 10000 bakımı var.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 07-01-2011, Saat:19:30, Düzenleyen: Admin.)
05-01-2011, Saat:22:54
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#2
RE: Fiorino Yıllık Masraf
1 Ocakda Gib MTV Ödeme dan kartla ödedim.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 05-01-2011, Saat:23:06, Düzenleyen: Admin.)
05-01-2011, Saat:23:04
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#3
RE: Fiorino Yıllık Masraf
şuraya yazıp bir sor yada telefon et

https://reservation.tuvturk.com.tr/Web.U...ntent.aspx
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 21-12-2011, Saat:23:18, Düzenleyen: Admin.)
05-01-2011, Saat:23:09
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#4
RE: Fiorino Yıllık Masraf
admin aynen benim de masrafım Bu civarda. Ancak Her yıl yaklaşık olarak 10-12,000 km yaptığımızı da var sayarsak artı olarak 200-300 TL arası bakım servis giderlerini de listeye ekleyelim.
06-01-2011, Saat:00:16
www Cevapla
pilotender Çevrimdışı
200
Teacher of English
Üye
Uye No: 133
Mesajlar: 23
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 23
Kayıt Tarihi: 07-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
RE: Fiorino Yıllık Masraf
offf hiç böyle toplamamıştım. hep taksit taksit veriyoruz ya hiç göze görünmüyordu. böyle topluca düşününce...bir de yakıt parasını hesaba katarsak yıllık maliyeti deli bir rakam sad En iyisi arabayı satıp her tarafa yürümek. Türkiyede bir araba sahibi olmak ne kadar dert yahu? Acaba her ülkede böyle midir bu durum?
06-01-2011, Saat:02:29
Cevapla
metinöğretmen Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 86
Mesajlar: 26
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 26
Kayıt Tarihi: 01-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
RE: Fiorino Yıllık Masraf
(06-01-2011, Saat:02:29)pilotender yazdı: offf hiç böyle toplamamıştım. hep taksit taksit veriyoruz ya hiç göze görünmüyordu. böyle topluca düşününce...bir de yakıt parasını hesaba katarsak yıllık maliyeti deli bir rakam sad En iyisi arabayı satıp her tarafa yürümek. Türkiyede bir araba sahibi olmak ne kadar dert yahu? Acaba her ülkede böyle midir bu durum?

Hocam yelpaze çok geniş..:huh:
1-Mazot
2-Sigorta
3-Egzost Muayene
4-Muayene
5-Kasko
6-Bakımlar(10.000-20.000)
ÇÖZÜM;
Yakıt ücretine +100 kr 200 kr bir ilave yapılır..
Çok binen çok vergi öder,az binen az vergi öder..!!!
En azından psikolojik olarak rahat oluruz..
:idea:
06-01-2011, Saat:11:46
Cevapla
füzyon Çevrimdışı
200
BUCALI
Üye
Uye No: 113
Mesajlar: 3
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 04-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: Fiorino Yıllık Masraf
(05-01-2011, Saat:22:54)Admin yazdı: Ocak bandrolü 348,50 TL
Egzoz muayene 29 TL
Tüvturk muayene 135,7 TL
Trafik sigortası 145 TL

1 hafta içindeki giderler bunlar

temmuzda 348.5 TL daha ağustostada kasko 650 civarı

BENİM YILLIK MASRAFIM 1657 TL sizde yazın

merhaba ben aracımı aralık ayında aldım eksoz muayenesi ne zamana kadar yaptırmam gerekiyor ve zorunlumu
07-01-2011, Saat:11:34
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#8
RE: Fiorino Yıllık Masraf
egzoz ilk muayenede yapılıyor sonra her yıl
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
07-01-2011, Saat:19:27
www Cevapla
metinöğretmen Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 86
Mesajlar: 26
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 26
Kayıt Tarihi: 01-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#9
RE: Fiorino Yıllık Masraf
saçmalık gibi..
araç sıfır.. ilk üç yıl olmazdı muayene önceden..!!!!
08-01-2011, Saat:01:22
Cevapla
TEKNİKER45 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 302
Mesajlar: 37
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 37
Kayıt Tarihi: 29-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: Fiorino Yıllık Masraf
merhaba forum kullacıları başka bir sitede yeni bir yasa tasarısının oldugunu ögrendim;motor gücüne göre vergilendirilecegini vurgulamış bir forum kullanıcısı bizim kamyonet olarak geçtigi için connect ve caddy lere göre daha az vergi ödeyecegimizi yazmış ne kadar doğru ne kadar yanlış siz değerli forum kullanıcılarına sormak istedim. birde sonradan otomobil ruhsatı alabiliyormuyuz? yoksa biz 6 yıl bekleyecekmiyiz vergi indiriminden faydalanmak için vede her yıl vizeye girmemizde cabası sad(( herkese iyi akşamlar ...
17-02-2011, Saat:01:37
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2023 Fiorino Motorlu taşıtlar vergisi fiorino6868 0 3,103 12-12-2022, Saat:10:49
Son Yorum: fiorino6868
  Fiorino Kasko Ne Tutuyor ? Admin 219 195,742 18-05-2015, Saat:22:29
Son Yorum: izmirlii
  [Bilgi] yıllık masraf? neve41 11 17,532 11-04-2014, Saat:22:40
Son Yorum: Levent SARI
  2013 Fiorino MTV Ne Kadar ? fiorino51 49 112,866 10-12-2013, Saat:00:59
Son Yorum: MsK
  ...fiorino karda performans... serhat_4207 13 14,821 10-01-2013, Saat:11:33
Son Yorum: ayyildiz42

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi