(05-12-2011, Saat:23:23)1202hakan yazdı: zealos arkadaşım bende tekirrdağdanım sen tekirdağın neresindensin ne zaman üye oldun siteye bende yen iüyeim malkaradanım ismim hakan
bendede 400 watt oval pıoneer hoparlör.pıoneer 6050 cd usb çalar.harward a508 anfi.38cm 1000 jbl bass+kabin.2farad boss kapasitör.forx filtreli tweeter.ve jbl mid takımı var aracı yeni aldığım için daha taktırmadım.tereddütteyim double din mi pıoner cd çalarmı diye acaba pıoner gibi çıkışları iyimi doublelerin.ve en önemlisi doublesi olan araçları açıp çalabilinme ihtimali daha yüksek bi arkadaşımın çalındı daha yeniama alırsam tercihim roadstar dır 500 tl sıfır fiyatı birde kendi hoparlölerini komple yeniliycem pıoneer yada kenwood ile çok kötü orjinali...xenonları far sis 400 tl ye taktırdım 2 yıl garantili
maydozun farlarından hazır yapılı buldum bi tuning markette angel mercekli+led kaşlı fiyat soramadım daha bizim malkarada birisi yapıyor bu işi hemde profosyenel olarak.
evet tekirdağlıyım karacakılavuz kasabası bayagı oldu üye olalı pioner kalitesi ile bi rodstar kalitesini bir tutmamak lazım sonucta pioneer bu işin krlaı
(05-12-2011, Saat:22:38)BaSKaN yazdı: double din ne güzel bir cihaz
para var huzur var kardeşim 
para yok ama huzur ve kredi kartı var

(05-12-2011, Saat:23:07)61AY161 yazdı: (05-12-2011, Saat:21:40)zealous yazdı: (05-12-2011, Saat:21:26)maydoz yazdı: navitech dx 9000 kullanıyorum radyo cd aux usb bluetooth desteği tv navigasyon geri görüş kamera ekleyebilme subwoofer çıkışı hepsi var çok kullanışlı fiyatıda 700 TL civarı
direksiyon kumandasından komut alıyomu bide şimdi bende pioneer7250 sd teyb var acaba bunda aldıgım sesi duble dinde alabilirmiyim
Pıooner 7250sd ile aldıın sesi her duble teyp vermez şöyle bi durum var equlaizer ayar seceneklerinda farklılık var ve pıooner ses kalitesi daha farklı bir işlemci kullanıyor duble teypde navigasyonlu almak istiyorsun ama bence ikisini farklı al derim ek olarak navigasyonda harita güncelleme bedava olanları var duble teyplerin cogunda bu özellik yok benim tavsiteym duble teyp alacaksan pıooner dvh 2350 -3350-4350 modellileri var özelliklerini incelemeni tavsiye ederim
zaten pioneri alırken tavsiye ile aldım ve cok memnunum dubleyi cok hoş durdugu için istiyorum olurkende navigasyonlu olmasını isterim ayrıca navigasyona gerek yok elimdeki telefon 5800 navigasyonu zaten işimi görüyor deiklerine de bakıyorum arastıracagım