Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beyaz Fioya tuning
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#1
Beyaz Fioya tuning

Alıntıdır... sahibinden.comda gördüm aracı sizinle paylaşmak istedim... açıklama satısı yapan kişinin açıklamasıdır... bu arada araç satılmış

açıklama: ARKADAŞLAR ARACIMIZ RESİMLERDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİDİR . ARACIMIZ BİRİNCİ SINIF BİR EMEK HARCANARAK ÖZENLE YAPILMIŞTIR. ARACIMIZ DA PİONNER BT-920 DVD - VCD - MP3 - MP4 -DİVX - USB - KART OKUYUCUYA SAHİP 2 ADET MAGNAT ANFİYLE BESLEMELİ 1 ADET 38 CM . KİCKER BASS LA GÜÇLENDİRİLMİŞ VE ALPİNE KOLANLAR LA TAMAMLANMIŞ BİR SES SİSTEMİNE SAHİPTİR. ARACIMIZ DA ORJİNAL H.K.S BLOW OFF MEVCUTTUR . ÖZEL YAPIM SİYAH ZEMİNLİ ZENON VE MERCEKLİ FAR VE ZONUN LU SİS FARI MEVCUTTUR . ( 8000 KW ) EL YAPIMI LED STOPLAR VE FİBERDEN YAPILMIŞ ÖN KARLIK VE ARKA SPOYLER MEVCUTTUR . ORTA SUSTURUCU BORUSUNA EK YAPILARAK 4 ÇIKIŞLI EGZOS SİSTEMİ YAPILMIŞTIR . ARACIMIZ DA 5 CM LİK YAY OLUP 17 " JANT LASTİK MEVCUTTUR. AYRICA KIŞ İÇİN ORJİNAL 16" JANTLARI DA VERİLECEKTİR . ( KAR LASTİĞİYLE BERABER . ) ORJİNAL FAR STOP VE TEYP DURMAKTADIR . YAN KROM BASAMAKLAR TAVAN BARLARI KROM KAPI KOLLARI ÖN PANJUR YAN KAPI BANTLARI VE ARKA BAGAJ ÇITALARI ORJİNAL ANKARA OTO DA YAPILMIŞTIR. ÖN CAMLAR DA 2 NUMARA FİLM MUVCUTTUR . AYRICA ARACIMI DA START - STOP DÜĞMESİ MEVCUTTUR . ARACIMIZ DA LEDLİ AYDINLATMA MEVCUTTUR . ( PARK LAR LA BERABER YANMAKTA ) . ARACIMIZ DA GRAM MASRAF OLMAYIP ANKARA OTO ÇIKIŞLI VE BAKIMLIDIR.

[Resim: 54275605ef3.jpg]
[Resim: 54275605h7z.jpg]
[Resim: 54275605lt3.jpg]
[Resim: 54275605nyg.jpg]
[Resim: 54275605wmm.jpg]
[Resim: 542756056xg.jpg]
[Resim: 542756050mu.jpg]
[Resim: 5427560507s.jpg]
07-12-2011, Saat:04:27
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#2
Cvp: Beyaz Fioya tuning
fiyat ne yazmış ?
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
07-12-2011, Saat:11:03
Cevapla
alper10800 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1308
Mesajlar: 34
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 17-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Beyaz Fioya tuning
gözü çok yorucu biraz abartılmış gibi geldi BANA
07-12-2011, Saat:17:32
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#4
Cvp: Beyaz Fioya tuning
beyaz uzerine nikelajmi yapmislar nedir ??..cok kotu gorunuyor bence..

4 susturucuda neyin nesi ha evet 8 silindir var fioda abartmislar vede cok sevimsiz..

jantlar guzel yakismis bence ama 75 lik ise 2. viteste dik yokusta bayilir bu arac
07-12-2011, Saat:18:39
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#5
Cvp: Beyaz Fioya tuning
ön lip tamam amerikan stoplar tamam tesisatta double çerçeveden çok içeride duruyor geri görüş kamerası için boşuna tamponu delmiş 4 egzoza gerek yok 1 tane yeter arka stopları yapmış fakat soldaki stopda led uçmuş ön farlar güzel ama öndeki nikelaj olmamış
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
07-12-2011, Saat:19:25
Cevapla
tek-fiorino Çevrimdışı
200
<3Fiorino<3
Üye
Uye No: 2348
Mesajlar: 50
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 50
Kayıt Tarihi: 04-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Beyaz Fioya tuning
iki çita arasına Rüzgarlı Kötü Durmuş.öndeki nikelaj yakışmamış.4 egzoza gerek yok..ama ark. kendi zevki smile
(Son Düzenleme: 08-12-2011, Saat:00:25, Düzenleyen: tek-fiorino.)
08-12-2011, Saat:00:24
Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#7
Cvp: Beyaz Fioya tuning
Araç sade ve hızlı olmalı Yani cadillac gibi uç bmw gibi sok. biggrin
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
08-12-2011, Saat:00:26
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
Cvp: Beyaz Fioya tuning
(07-12-2011, Saat:11:03)nakres_serkan yazdı: fiyat ne yazmış ?
36.999 yazmıs.. paylasırken yanlış yazmısım araç satılıp satılmadıgı hakkında bilgi yok sadece ilan süresi dolmuştur yazıyor..

(07-12-2011, Saat:18:39)Nikkfurie yazdı: beyaz uzerine nikelajmi yapmislar nedir ??..cok kotu gorunuyor bence..

4 susturucuda neyin nesi ha evet 8 silindir var fioda abartmislar vede cok sevimsiz..

jantlar guzel yakismis bence ama 75 lik ise 2. viteste dik yokusta bayilir bu arac

beyaz üzerine bende nikelaj sevmiyorum, bordo ve siyaha yakıştıgını düşünüyorum, sahşen bu renklerde aracım olsa yinede yaptırmam smile
4 susturucu hakikaten abartı tek yeterli hadi ikili yani.... jantlar benimde hoşuma gitti, 75lik olabilir fakat tuning yapılmış 100 hp kadar yazıyor.

(07-12-2011, Saat:19:25)maydoz yazdı: ön lip tamam amerikan stoplar tamam tesisatta double çerçeveden çok içeride duruyor geri görüş kamerası için boşuna tamponu delmiş 4 egzoza gerek yok 1 tane yeter arka stopları yapmış fakat soldaki stopda led uçmuş ön farlar güzel ama öndeki nikelaj olmamış
double da sanki çerceve yokda degişik bişey yapılmış gibi duruyor.

(08-12-2011, Saat:00:24)tek-fiorino yazdı: iki çita arasına Rüzgarlı Kötü Durmuş.öndeki nikelaj yakışmamış.4 egzoza gerek yok..ama ark. kendi zevki smile
iki çıta arasına rüzgarlıgı bende begenmedim.. acaba cıtaları kullanarak bir rüzgarlık yapılabilirimi?

(08-12-2011, Saat:00:26)nakres_serkan yazdı: Araç sade ve hızlı olmalı Yani cadillac gibi uç bmw gibi sok. biggrin
wink katılmamak elde değil......
08-12-2011, Saat:02:46
www Cevapla
tek-fiorino Çevrimdışı
200
<3Fiorino<3
Üye
Uye No: 2348
Mesajlar: 50
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 50
Kayıt Tarihi: 04-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Beyaz Fioya tuning
(08-12-2011, Saat:02:46)machine_up yazdı:
(07-12-2011, Saat:11:03)nakres_serkan yazdı: fiyat ne yazmış ?
36.999 yazmıs.. paylasırken yanlış yazmısım araç satılıp satılmadıgı hakkında bilgi yok sadece ilan süresi dolmuştur yazıyor..

(07-12-2011, Saat:18:39)Nikkfurie yazdı: beyaz uzerine nikelajmi yapmislar nedir ??..cok kotu gorunuyor bence..

4 susturucuda neyin nesi ha evet 8 silindir var fioda abartmislar vede cok sevimsiz..

jantlar guzel yakismis bence ama 75 lik ise 2. viteste dik yokusta bayilir bu arac

beyaz üzerine bende nikelaj sevmiyorum, bordo ve siyaha yakıştıgını düşünüyorum, sahşen bu renklerde aracım olsa yinede yaptırmam smile
4 susturucu hakikaten abartı tek yeterli hadi ikili yani.... jantlar benimde hoşuma gitti, 75lik olabilir fakat tuning yapılmış 100 hp kadar yazıyor.

(07-12-2011, Saat:19:25)maydoz yazdı: ön lip tamam amerikan stoplar tamam tesisatta double çerçeveden çok içeride duruyor geri görüş kamerası için boşuna tamponu delmiş 4 egzoza gerek yok 1 tane yeter arka stopları yapmış fakat soldaki stopda led uçmuş ön farlar güzel ama öndeki nikelaj olmamış
double da sanki çerceve yokda degişik bişey yapılmış gibi duruyor.

(08-12-2011, Saat:00:24)tek-fiorino yazdı: iki çita arasına Rüzgarlı Kötü Durmuş.öndeki nikelaj yakışmamış.4 egzoza gerek yok..ama ark. kendi zevki smile
iki çıta arasına rüzgarlıgı bende begenmedim.. acaba cıtaları kullanarak bir rüzgarlık yapılabilirimi?

(08-12-2011, Saat:00:26)nakres_serkan yazdı: Araç sade ve hızlı olmalı Yani cadillac gibi uç bmw gibi sok. biggrin
wink katılmamak elde değil......

Çitaları Kullanarak Yapsa Da fazla beğenilmez yani. ama Tabi görmek lazım işi biggrin
11-12-2011, Saat:04:03
Cevapla
sincanlı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 901
Mesajlar: 65
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 65
Kayıt Tarihi: 18-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: Beyaz Fioya tuning
jantlar hariç herşey güzel
29-12-2011, Saat:20:39
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Yeni] Beyaz Melek Bitime Yakın Son Hali ykpclk06 0 5,382 13-04-2017, Saat:15:44
Son Yorum: ykpclk06
  beyaz fiorinoya hangi jant gider mesut_28 2 5,272 10-12-2013, Saat:15:59
Son Yorum: mesut_28
  Beyaz Fiorina Cantlarıyla machine_up 18 18,861 24-10-2012, Saat:22:55
Son Yorum: balkes
  Beyaz Fio ufak ufak değişiklikler. boldenon 8 10,751 08-07-2012, Saat:20:49
Son Yorum: boldenon
  Beyaz bodykit machine_up 22 26,968 05-03-2012, Saat:02:55
Son Yorum: Erenkeskin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi