Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sizinkilerde de böylemi
bronike Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1495
Mesajlar: 23
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 23
Kayıt Tarihi: 15-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
sizinkilerde de böylemi

0km nemo mu teslim almaya gitiğimde daha çalıştırmadan bi kontrol ettim eksoz iç kısmına parmağımı sürdüm ve çok hafif kurum vardı bu normalmidir?
motor soğuk iken çalıştırdığımda eksoz yanına gidince hafiften rolantide ıslık sesi gibi ses geliyormu?
yolda ilerlerkene devir artıkca sanki eski araçlarda şanzuman öter ya öyle bir ses duyuyormusunuz ama şanzuman değil ayağımı gazdan çekip debriyaja basınca ses kesiliyor o ses motordan geliyor tahminim turbo sesi duyuluyormu?
ve son olarakta yolda ilerlekrene vites değiştireceğiniz zaman debraiyaja basınca motorun vibrasyonunu pedalarda hisediyormusunuz? çaok az bi şekilde sanki bişey pedal sistemine temas ediyor gibi
24-09-2011, Saat:02:48
Cevapla
Kursun23 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 817
Mesajlar: 34
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: BİPPER
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 30-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: sizinkilerde de böylemi
Bahsettiğin şeyler için pek bir bilgi sahibi değilim fakat, aynı sorunlar(ki sorun ise) bende de var. Islık sesi tamamen Turbo' dan kaynaklanan bir durum gibi geliyor. Konu hakkında deneyimli arkadaşlar bilgilerini paylaşırlar umarım. Hayırlı geceler.
24-09-2011, Saat:03:18
Cevapla
aliilbay Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2405
Mesajlar: 1
Nereden: 20 Denizli
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 10-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: sizinkilerde de böylemi
bahsettiğiniz konu sorun değil arkadaslar 2011 nemo bende de var nemolarda triger kayısı oldugu için ilk calıstırmada belirgin olarak gaza yuklendiiğinizde yapıyor. motor ısındıkca biraz hafifliyor o sorun. birde nemolarda gaz teli yok farklı bi sistem var yani farkettiyseniz ki ben kamyonların içinde buyudum baba meslegi geregi nemo aragaza gelmiyo cunku gaz teli yok bu arabada ve ilk calıstırdıgınızda gaza bi dogan bi toros kullanır gibi yapmayın. bu arabalar nazik. güzel kullanırsanız en az bi toros dogan gibi dayanır.
10-12-2011, Saat:23:49
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#4
Cvp: sizinkilerde de böylemi
bir kac bin km sonra bunlarin hicbirini duymayacaksiniz..
suan yeni araciniza alisma donemindesiniz ve duydugunuz hersey size yabanci geliyor..

sarkisi bile var ustad "alismak sevmekten zor geliyor" smile

egzosttaki kurum ise e4 ve e5 motorlarin fakir karisimla calisabilecek kadar yuksek teknolojisinden kaynaklaniyor..
toros veya doganlardaki gibi gri egzost goremessiniz bu araclarda..
11-12-2011, Saat:02:25
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
Cvp: sizinkilerde de böylemi
hayırlı olsun aracınız. valla alışınca motorun sesini hiç duymassınız smile
11-12-2011, Saat:04:12
www Cevapla
exss Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 719
Mesajlar: 97
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 23
Rep Ver:
#6
Cvp: sizinkilerde de böylemi
hayırlı uğurlu olsun smile motor bölümünden gelen kiminin ıslık kiminin de çığlık diye tabir ettiği ses gayet normal smile bizim turboların ben burdayım dercesine çıkardığı ses. onun dışında egzos konusnda zaten gayet gerçekçi güzel bi yorum yapılmış smile valla aslında pekte yapılack bi yorum yok herşeyi söylemiş abilerim smile benim tek tavsiyem ise sağ sola kafanı fazla takma çünkü nekadr çok takrsan okadar çok şey çıkıyor bir yerden sonra insan kafayı yiyeck gibi oluyr smile şahsen artık aşırı birşey olmadığı sürece ufak tefek şeylere kulak asmıyorum smile
11-12-2011, Saat:05:07
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#7
Cvp: sizinkilerde de böylemi
smile aynen cantı biryere sürttürmüş babam önceden çok takmıştım sonra bende sürttürünce pek takmamaya başladım biggrin biggrin
11-12-2011, Saat:05:31
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#8
Cvp: sizinkilerde de böylemi
(11-12-2011, Saat:05:31)machine_up yazdı: smile aynen cantı biryere sürttürmüş babam önceden çok takmıştım sonra bende sürttürünce pek takmamaya başladım biggrin biggrin

Takmama konusunda machine_up katılıyorum, tam 30 yıldır arabaların üzerindeyim, ne zaman bazı şeyleri takmadım o zaman arabayla aramızdaki duygusal hisler tavan yaptı smile hastalık hastası olmaya luzum yok, yinete ses takıntısı olan arkadaşlara bir tavsiyem olacak,illaki çevrelerinde eski model yerli bir araç vardır? örneğin Kartal-Şahin gibi onlarla söyle bir tur atsınlar sonra ses konusunda konuşalımbiggrin unutmayın babadan dededen kalma yöntemler hep işe yaramıştır?
11-12-2011, Saat:10:31
www Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#9
Cvp: sizinkilerde de böylemi
(11-12-2011, Saat:10:31)BaSKaN yazdı:
(11-12-2011, Saat:05:31)machine_up yazdı: smile aynen cantı biryere sürttürmüş babam önceden çok takmıştım sonra bende sürttürünce pek takmamaya başladım biggrin biggrin

Takmama konusunda machine_up katılıyorum, tam 30 yıldır arabaların üzerindeyim, ne zaman bazı şeyleri takmadım o zaman arabayla aramızdaki duygusal hisler tavan yaptı smile hastalık hastası olmaya luzum yok, yinete ses takıntısı olan arkadaşlara bir tavsiyem olacak,illaki çevrelerinde eski model yerli bir araç vardır? örneğin Kartal-Şahin gibi onlarla söyle bir tur atsınlar sonra ses konusunda konuşalımbiggrin unutmayın babadan dededen kalma yöntemler hep işe yaramıştır?

ewet ses konusuna katılıyorum, arabayı ilk aldıgımızda baya dedemin arabasına binmemiştim, bir gün denk geldi bindim motorun yanımızda çalıştıgını düşündüm biggrin dedemin arabası 88 reno12 tsw
11-12-2011, Saat:21:46
www Cevapla
bronike Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1495
Mesajlar: 23
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 23
Kayıt Tarihi: 15-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: sizinkilerde de böylemi
(10-12-2011, Saat:23:49)aliilbay yazdı: bahsettiğiniz konu sorun değil arkadaslar 2011 nemo bende de var nemolarda triger kayısı oldugu için ilk calıstırmada belirgin olarak gaza yuklendiiğinizde yapıyor. motor ısındıkca biraz hafifliyor o sorun. birde nemolarda gaz teli yok farklı bi sistem var yani farkettiyseniz ki ben kamyonların içinde buyudum baba meslegi geregi nemo aragaza gelmiyo cunku gaz teli yok bu arabada ve ilk calıstırdıgınızda gaza bi dogan bi toros kullanır gibi yapmayın. bu arabalar nazik. güzel kullanırsanız en az bi toros dogan gibi dayanır.

ford 1210 ların aragazlarına hastaym
17-12-2011, Saat:02:41
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi