(18-12-2011, Saat:00:13)machine_up yazdı: polisi arayıp aracınıza park halinde carpıldıgınız bildirdinizmi? eger bildirmediyseniz bu sabah polisi arayın gece arabama çarpılmış diyin bu ne işe yarıcak derseniz tam bilgim yok ama suç sizden olmadıgı için siğorta karsılıyor.. tam bilgim yok yanlış bilgi değildir inş
geçmiş olsun
Arkadaşım emin olmadığınız konularda yorum yazarak yanlış bilgi vermeyin lütfen. 1-Ufak tefer maddi hasarlı kazalara trafik polisi artık gelmiyor. 2-Arkadaş karkosunun olmadığını söylemiş bu durumda zararını karşılayacak bir muhattabida yok demektir, Zorunlu Trafik sigortası drseniz? o sadece sizin karşı tarafa vereceğiniz zararları haklılık durumunuza göre karşılar,sizin hasarınızı karşılamaz.!
Sevgili aras36 üzülerekte olsa söylemek zorundayım,bu hasar tamamen size kaldı,yani cep kasko.! Ne tarafta ikamet ediyorsunuz bilmiyorum? İkitelli Organizeye yakınsanız size uygun fiyata onarımınızı yaptırabileceğiniz bir adres verebilirim...