Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KONTAK KİTLEME
ramsev_38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2402
Mesajlar: 4
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 10-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
KONTAK KİTLEME

Arkadaşlar aracımda üç dört kez oldu bu sorun ve cok sınır bozucu...Tap otaparktan cıkıcam arakamda bır suru araç kontak kıtlenıyo cevırıcem donmuyo anahtarı kırılacak kadar guclu cevırıyorum yıne de donmuyo ıcınde bellı bı sure beklıyorum aracla bı bes dk cebelleşiyorum nasıl oluyorsa bırden donuyor..Bu sorunlar karşılaşan varmı yardım lutfen neden boyle yapar araç kontak kıtlıyor epey bı ugrastırıyor sık sık yapmıyor ama ara ara yapıyor...herkese tşk ederim
Fiat Fiorino 1.3 Multijet Dinamik 2012 model
(Son Düzenleme: 21-12-2011, Saat:19:32, Düzenleyen: ramsev_38.)
21-12-2011, Saat:19:30
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: KONTAK KİTLEME
direksiyon kilitlenmesinden mi bahsediyoruz
21-12-2011, Saat:20:23
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#3
Cvp: KONTAK KİTLEME
kontak kilitlenmesinden dedigin kadarıyla anladıgım su aracı istop ettiriyorsunuz sanırım sonra tekrar marsa basınca kitlenir tamamen kapatıp kontagı sonradan marsa basmanız lazım tam bir acıklama yapmadıgınız için anladıgım kadarıyla bilgilendirdim konuyu daha detaylı anlatırsanız daha iyi yardım ederiz
21-12-2011, Saat:20:30
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#4
Cvp: KONTAK KİTLEME
(21-12-2011, Saat:19:30)ramsev_38 yazdı: Arkadaşlar aracımda üç dört kez oldu bu sorun ve cok sınır bozucu...Tap otaparktan cıkıcam arakamda bır suru araç kontak kıtlenıyo cevırıcem donmuyo anahtarı kırılacak kadar guclu cevırıyorum yıne de donmuyo ıcınde bellı bı sure beklıyorum aracla bı bes dk cebelleşiyorum nasıl oluyorsa bırden donuyor..Bu sorunlar karşılaşan varmı yardım lutfen neden boyle yapar araç kontak kıtlıyor epey bı ugrastırıyor sık sık yapmıyor ama ara ara yapıyor...herkese tşk ederim
Fiat Fiorino 1.3 Multijet Dinamik 2012 model

Dostum anlattıgın gibi bir arıza olması olası değil, hadise ne biliyormusun bak izah edeyim! her araçta olduğu gibi bizim fiorinolardada direksiyon kilidi dediğimiz kontakta bulunan bir sistem var,bu sisten aracı stop ettiğimizde içindeki dili serbest bırakır o dilde karşılığındaki yuvaya denk geldiğinde araç stop vaziyetteyken direksiyonun dönmesini engeller,bu kilit devredeyken aracı çalıştırmak için yapman gereken çok basit ve tatlı bir haraket var,sağ elinle kontak anaktarını çevirirken yani marş,a basarken,sol elinizle,de direksiyonu tutup yavaşça sağ,a ve sol,a oynatın kilidin açılışının farkına varacaksınız,sıkıntı yapmayın bu bir arıza değil içiniz ferah olsun ...
21-12-2011, Saat:23:46
www Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#5
Cvp: KONTAK KİTLEME
arkadaslarin bahsettigi olaylari eger ilk araciniz degilse tecrube etmis olmalisiniz o halde kontak icinde takilma sorunu olabilir..garanti kapsaminda yetkili servisde hemen degistirirler..

yok eger ilk araciniz ise,arkanizda arac birikiyor demenizden yola cikarak siz araci trafikte stop ettiriyorsunuz sanirim..bu halde kontagi tamamen kapatip tekrar mars konumuna getirmelisiniz..yoksa arac mars basmaz..
22-12-2011, Saat:00:08
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
Cvp: KONTAK KİTLEME
sorun tam olarak ne anlamadım, direksiyonun kitlenmesimi, yada Nikkfurie arkadaşımızın dediği gibi kontagı tam kontagı kapatmadan cevirmeye çalışmakmı? yada başka bişey confused
22-12-2011, Saat:05:54
www Cevapla
ramsev_38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2402
Mesajlar: 4
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 10-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: KONTAK KİTLEME
Ilgınız ıcın tsk ederım arkadaşlar anlatamadım durumu tam acık acık anlatıyım....Bı yere gıttık araçaı park ettık...bı kac saat sonra araca geldık otoparktan cıkıcaz...hanı hemen stop etım tekrar marsa basla olayı yok yani...Aracı park edıyıyorum saatler sonra gelıyorum aracı calıstırıcam marsa basıyorum mars gostergelere kadar donuyor yanı butun ışıklar yanıyor ama bı ılerıne donmuyor...Tam marş almıyor kıtlenıyor ....Araca bındıgımı goruncede cıktıgım yerı doldurmak ıcınde arkada bır suru arac bırıkıyor bekletmek zorunda kalıyorum bı kac kere kavga ettım sankı bılerek bekletıyorum...Çık sık yapmıyor ama ara ara karsılasıyorum bu sorunla ne ama direksıyon kıtlendıgı ıcın mı acaba marş almıyor anlamadım herekese tşk ederim...
22-12-2011, Saat:10:37
Cevapla
alper10800 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1308
Mesajlar: 34
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 17-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: KONTAK KİTLEME
arkadaşım sen ilk çalıştırmak istediğinde kızdırmak için bekleme yerinde biraz fazla basıyorsun marşa ondan oluyor ya kızdırmadan dırek basacaksın bu ıyı değil sanırım yada bıraz dikkatli olacaksın bende yaşıyorum bu durumu kontağı kapatıp tekrar dene hemen duzelıyortabı aynı problem ise
(Son Düzenleme: 22-12-2011, Saat:11:35, Düzenleyen: alper10800.)
22-12-2011, Saat:11:34
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#9
Cvp: KONTAK KİTLEME
Göstergelere kadar dönüyorya direksiyon kilitlenme işinle alakalı degildir bunu eledik Eger bu durumdan yani ısıklar yandıkdan sonra marş konumuna gelmiyorsa bi sıkıntı var demektir
22-12-2011, Saat:11:45
Cevapla
zealous Çevrimdışı
200
Emin UZUN
Üye
Uye No: 1638
Mesajlar: 109
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 109
Kayıt Tarihi: 08-08-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#10
Cvp: KONTAK KİTLEME
bu sıkıntı bendede var kontak acıyor marsa basmaya geldiginde donmuyor kontagı kapatıp tekrar acınca düzeliyor acaba bu bir sorunmu ?
22-12-2011, Saat:12:44
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] Kontak arızası okan6522 2 4,404 30-05-2018, Saat:03:38
Son Yorum: okan6522
  [Soru] kontak sorunu slyman 6 6,897 26-02-2016, Saat:02:37
Son Yorum: slyman
Exclamation [Acil] Fren kitleme sorunu.... serrko 9 12,328 05-06-2015, Saat:19:50
Son Yorum: serrko
  2014 Model Fiorinolarda Kontak Kapandıgında Teyp Açık Kalıyor ahmetse1 3 12,872 19-02-2014, Saat:14:39
Son Yorum: Levent SARI
  Sıfır Araçta Çözülemeyen Kontak sorunu zafer murat 10 11,856 04-04-2013, Saat:23:04
Son Yorum: orgfun

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi