Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#1
Modifiye Devam Ediyor.!

Evet arkadaşlar, ihtiyar delikanlı (Ben) smile ufak ufak arabaya el atmaya başladım,ilk olarak Kornayı değişmiştim, bugün ise önceki aracımdan kalma bir parça şerit ledle fiomun ön tavan lambasına operasyon düzenledim, kısaca yaptığım işlem ledleri üçerli olarak altı parça kestim,sonra lambanın iki ayrı bölümüne üçer parça led,i yapıştırdım,tabiki tapıştırmadan evvel kablo lehim işlerini yaptım,sonuç tek kelimeyle beni mutlu ettim hemde çook...

[Resim: 183rp.jpg][Resim: 183s9.jpg][Resim: 183sp.jpg][Resim: 183sx.jpg][Resim: 183tk.jpg][Resim: 183u9.jpg][Resim: 183uv.jpg][Resim: 183wd.jpg]

Not: Resimler kalite değil kusura bakmayın, iyi resim çeken telefonum vardıda benmi çekmedim?biggrin
(Son Düzenleme: 09-03-2012, Saat:22:34, Düzenleyen: BaSKaN.)
21-12-2011, Saat:19:29
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#2
Cvp: Modifiye Başladı
ali abi benim aracı ne zaman yollayım sana
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
21-12-2011, Saat:19:57
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#3
Cvp: Modifiye Başladı
lehimleri başarılı buldum smile
21-12-2011, Saat:20:31
Cevapla
sincanlı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 901
Mesajlar: 65
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 65
Kayıt Tarihi: 18-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Modifiye Başladı
oooo süper yanıyo lambalar
21-12-2011, Saat:23:11
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#5
Cvp: Modifiye Başladı
Elinize sağlık ışık olayı araçta havayı değiştiriyor. Tavsiye ederim.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
21-12-2011, Saat:23:16
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#6
Cvp: Modifiye Başladı
(21-12-2011, Saat:20:31)61AY161 yazdı: lehimleri başarılı buldum smile

İşi bilenin hali başka oluyor işte hemel anladın bak bravo 001_rolleyes
(21-12-2011, Saat:19:57)nakres_serkan yazdı: ali abi benim aracı ne zaman yollayım sana

biggrin Arabayı yollama Serkan zararlı çıkarsın,malum benim istediğim ve senin pedalda olan bir ürün var senden biggrin Lambayı sök yolla istersen.!
(21-12-2011, Saat:23:16)Admin yazdı: Elinize sağlık ışık olayı araçta havayı değiştiriyor. Tavsiye ederim.

Serkan hocam size katılıyorum, elimdeli led yetmedi led alıp arka tavan ve bağaj lambasınıda led yapacağım nasipse, aslında plaka lambalarınıda düşünüyorum fakat arıza lambası yakarsa kıl olurum? bakacaz bi icabına..
(Son Düzenleme: 21-12-2011, Saat:23:23, Düzenleyen: BaSKaN.)
21-12-2011, Saat:23:17
www Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#7
Cvp: Modifiye Başladı
abi masallah arabayi bogaz koprusu gibi isil isil yapacan smile
insanin kendi becerisiyle birseyler uretmesi ne kadar guzel..
ayni islemi bir elektrikciye yaptirsaniz boyle keyif vermez belkide..
22-12-2011, Saat:00:13
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#8
Cvp: Modifiye Başladı
(22-12-2011, Saat:00:13)Nikkfurie yazdı: abi masallah arabayi bogaz koprusu gibi isil isil yapacan smile
insanin kendi becerisiyle birseyler uretmesi ne kadar guzel..
ayni islemi bir elektrikciye yaptirsaniz boyle keyif vermez belkide..

Tabiki öyle, gerçi arkadaşın dükkanında yaptım malum havya,lehim vs evde yok sağolsun abi dur ben halledeyim,de demedi değil ama kendim yapınca zekf alıyorum,hele birde işlem bittikten sonra sorunsuz çalıştımı insanın keyfi on kat artıyor Allah isteyen her kardeşime nasip etsin...
22-12-2011, Saat:00:19
www Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#9
Cvp: Modifiye Başladı
Güzel olmuş smile şey sorcam daha önceki konularda ledlerin yanıyormuş gibi durdugunu söylemişlerdi sönük oldugu halde öyle duruyorlarmı
22-12-2011, Saat:05:49
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#10
Cvp: Modifiye Başladı
(22-12-2011, Saat:05:49)machine_up yazdı: Güzel olmuş smile şey sorcam daha önceki konularda ledlerin yanıyormuş gibi durdugunu söylemişlerdi sönük oldugu halde öyle duruyorlarmı

Doğrusu bu işlemi yaparken benimde kafamda bir kaç acaba vardı???
Fakat montajı bitirnce hiç bir olumsuzlukla karşılaşmadım,diğeri gibi kapı açılınca yanıyor ve yavaş yavaş sönüyor TAM sönüyor özellikle gece karanlıkta kontrol ettim hani bekli gündüz belli olmuyordur diye ama yok kesinlikle tam sönüyorlar...
22-12-2011, Saat:14:42
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,995 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi