(21-12-2011, Saat:20:31)61AY161 yazdı: lehimleri başarılı buldum 
İşi bilenin hali başka oluyor işte hemel anladın bak bravo

(21-12-2011, Saat:19:57)nakres_serkan yazdı: ali abi benim aracı ne zaman yollayım sana

Arabayı yollama Serkan zararlı çıkarsın,malum benim istediğim ve senin pedalda olan bir ürün var senden

Lambayı sök yolla istersen.!
(21-12-2011, Saat:23:16)Admin yazdı: Elinize sağlık ışık olayı araçta havayı değiştiriyor. Tavsiye ederim.
Serkan hocam size katılıyorum, elimdeli led yetmedi led alıp arka tavan ve bağaj lambasınıda led yapacağım nasipse, aslında plaka lambalarınıda düşünüyorum fakat arıza lambası yakarsa kıl olurum? bakacaz bi icabına..