baglantı yaparken var tabı yoksa nasıl baglayacagız
(27-12-2011, Saat:02:43)REAL yazdı: başkana katılıyorum onur bence de sök ben kendi aracımda hemen kapı yanlarına göze batmayacak yerlere yerleştirdim arkalarıda hemen kapı eşik altı ön tarafa 3lü smd led olarak vidalamay hazır modellerden koltuk altında zarar görür bilmeyenler tarafından birde tesisat oralardfa sakıncalı olabilir nekadar gizli okadar güvenli olur eltrk tesisatı, ama karar sizin tabii bizimki sadece öneri...
ASLINDA MANTIKLI ONERIN ICIN SAGOL BAK O BENIM AKLIMA GELMEMISTI ACIKCASI ORADAN ALIP KAPI MASPIYEL FIORINO YAZISININ ALTINA YAPISTIRAYIM DAHA SAGLIKLI OLUR SANIRSAM NE DERSINIZ?