Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fioma çarpıp kaçmış taksici :(
aras36 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1895
Mesajlar: 41
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 19-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
fioma çarpıp kaçmış taksici :(

merhaba arkadaslar 2 gun once istanbul 4 leventde fiomu araçların tenha geçtiği ara bi sokakda düzgün bi şekilde park ettim, kaportadaki sarı boyadan anladğım kadarıyla taksicinin biri nasıl becerdiğini anlamak imkansız olsada sol önden sağlam bi şekilde vurup kaçmış Angry tampon belki tamirle kurtarılır gibi gözüksede çamurluk değişicek. Şimdi sizlere bi sorum olucak kaskom yok o yuzden maddi zararımı karşılaya bileceğim bi formul varmıdır? kimin vurdugunu goren duyan etrafda bi kamera benzeri bişeyde yok sad
17-12-2011, Saat:23:41
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
geçmiş olsun
17-12-2011, Saat:23:55
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#3
Cvp: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
polisi arayıp aracınıza park halinde carpıldıgınız bildirdinizmi? eger bildirmediyseniz bu sabah polisi arayın gece arabama çarpılmış diyin bu ne işe yarıcak derseniz tam bilgim yok ama suç sizden olmadıgı için siğorta karsılıyor.. tam bilgim yok yanlış bilgi değildir inş smile geçmiş olsun
18-12-2011, Saat:00:13
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#4
RE: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
Ilk basta gecmis olsun egerki kaskon varsa polisle felan ugrasmana hic gerek yok beyan yaz yaptir gitsin polis bu sekilde tutanak tutamiyor turasada trafik mahkemesinine sevk ediyor en iyisi beyanla yaptirman eger istersen ozelden ulas sana yardimcida olabilirim.
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
18-12-2011, Saat:00:33
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#5
Cvp: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
(18-12-2011, Saat:00:13)machine_up yazdı: polisi arayıp aracınıza park halinde carpıldıgınız bildirdinizmi? eger bildirmediyseniz bu sabah polisi arayın gece arabama çarpılmış diyin bu ne işe yarıcak derseniz tam bilgim yok ama suç sizden olmadıgı için siğorta karsılıyor.. tam bilgim yok yanlış bilgi değildir inş smile geçmiş olsun

Arkadaşım emin olmadığınız konularda yorum yazarak yanlış bilgi vermeyin lütfen. 1-Ufak tefer maddi hasarlı kazalara trafik polisi artık gelmiyor. 2-Arkadaş karkosunun olmadığını söylemiş bu durumda zararını karşılayacak bir muhattabida yok demektir, Zorunlu Trafik sigortası drseniz? o sadece sizin karşı tarafa vereceğiniz zararları haklılık durumunuza göre karşılar,sizin hasarınızı karşılamaz.!

Sevgili aras36 üzülerekte olsa söylemek zorundayım,bu hasar tamamen size kaldı,yani cep kasko.! Ne tarafta ikamet ediyorsunuz bilmiyorum? İkitelli Organizeye yakınsanız size uygun fiyata onarımınızı yaptırabileceğiniz bir adres verebilirim...
18-12-2011, Saat:00:36
www Cevapla
aras36 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1895
Mesajlar: 41
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 19-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
arkadaslar pc deki sorun nedeniyle bi sure uzak kaldım forumda yorumlarınız için tşk. bu arada arabamı yaptırmadım hala aynı duruyo baka baka gözümde alıştı smile
27-12-2011, Saat:23:33
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#7
Cvp: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
(27-12-2011, Saat:23:33)aras36 yazdı: arkadaslar pc deki sorun nedeniyle bi sure uzak kaldım forumda yorumlarınız için tşk. bu arada arabamı yaptırmadım hala aynı duruyo baka baka gözümde alıştı smile

İnsanın gözü alışıyor ama Yüreği alışamıyor??? confused
27-12-2011, Saat:23:49
www Cevapla
aras36 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1895
Mesajlar: 41
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 19-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
yürek kısmını hiç sormayın resmen arabadan soğuttu beni
28-12-2011, Saat:00:01
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#9
Cvp: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
(28-12-2011, Saat:00:01)aras36 yazdı: yürek kısmını hiç sormayın resmen arabadan soğuttu beni

Hasar çokmu? aracın hasarlı resmi varmı?
28-12-2011, Saat:00:07
www Cevapla
aras36 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1895
Mesajlar: 41
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 19-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: fioma çarpıp kaçmış taksici :(
resim varda burada resim yuklemek biraz teferruatlı oldugu için yuklemedim. on tamponla sol çamurluk değişicek tampon 550 lira çamurluk 170lira boya artı işcilik 900 civarı kaba taslak.
28-12-2011, Saat:00:11
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi