(07-12-2011, Saat:11:03)nakres_serkan yazdı: fiyat ne yazmış ?
36.999 yazmıs.. paylasırken yanlış yazmısım araç satılıp satılmadıgı hakkında bilgi yok sadece ilan süresi dolmuştur yazıyor..
(07-12-2011, Saat:18:39)Nikkfurie yazdı: beyaz uzerine nikelajmi yapmislar nedir ??..cok kotu gorunuyor bence..
4 susturucuda neyin nesi ha evet 8 silindir var fioda abartmislar vede cok sevimsiz..
jantlar guzel yakismis bence ama 75 lik ise 2. viteste dik yokusta bayilir bu arac
beyaz üzerine bende nikelaj sevmiyorum, bordo ve siyaha yakıştıgını düşünüyorum, sahşen bu renklerde aracım olsa yinede yaptırmam

4 susturucu hakikaten abartı tek yeterli hadi ikili yani.... jantlar benimde hoşuma gitti, 75lik olabilir fakat tuning yapılmış 100 hp kadar yazıyor.
(07-12-2011, Saat:19:25)maydoz yazdı: ön lip tamam amerikan stoplar tamam tesisatta double çerçeveden çok içeride duruyor geri görüş kamerası için boşuna tamponu delmiş 4 egzoza gerek yok 1 tane yeter arka stopları yapmış fakat soldaki stopda led uçmuş ön farlar güzel ama öndeki nikelaj olmamış
double da sanki çerceve yokda degişik bişey yapılmış gibi duruyor.
(08-12-2011, Saat:00:24)tek-fiorino yazdı: iki çita arasına Rüzgarlı Kötü Durmuş.öndeki nikelaj yakışmamış.4 egzoza gerek yok..ama ark. kendi zevki 
iki çıta arasına rüzgarlıgı bende begenmedim.. acaba cıtaları kullanarak bir rüzgarlık yapılabilirimi?
(08-12-2011, Saat:00:26)nakres_serkan yazdı: Araç sade ve hızlı olmalı Yani cadillac gibi uç bmw gibi sok. 

katılmamak elde değil......