Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Antalya'dan Herkese Merhaba
nurett1n Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 955
Mesajlar: 16
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 27-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
RE: Antalya'dan Herkese Merhaba

[Resim: vgu8ow.jpg]

[Resim: 351tkc3.jpg]

[Resim: 2ijovf4.jpg]


07 EKA 46 'nın Son Hali.O Artık Yerle Bir.Üstü 3m Karbon Kaplı.O Artık

Euro Diesel ve Öfkeli . . .
25-05-2011, Saat:13:54
Cevapla
sincanlı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 901
Mesajlar: 65
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 65
Kayıt Tarihi: 18-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
RE: Antalya'dan Herkese Merhaba
çok canlı şef allah kaza bela vermesin
25-05-2011, Saat:20:50
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#13
RE: Antalya'dan Herkese Merhaba
güzel olmuş, jantlarda ayrı bir katıyor
27-05-2011, Saat:18:49
Cevapla
Sarı_cocuk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2555
Mesajlar: 20
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı:
Aracı: NEMO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 16-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
Cvp: Antalya'dan Herkese Merhaba
HoŞ Geldın kardes arabanda kı jant kac ınc _
18-01-2012, Saat:04:30
Cevapla
nurett1n Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 955
Mesajlar: 16
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 27-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: Antalya'dan Herkese Merhaba
(18-01-2012, Saat:04:30)Sarı_cocuk yazdı: HoŞ Geldın kardes arabanda kı jant kac ınc _

225/45/17
18-01-2012, Saat:20:03
Cevapla
GKHN16 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1043
Mesajlar: 105
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 105
Kayıt Tarihi: 11-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
Cvp: Antalya'dan Herkese Merhaba
hoşgeldiniz keyifli forumlar . . . çok sağlam ve diri duruyo allah kaza bela vermesinThumbup1
[Resim: 11363815.png]

19-01-2012, Saat:02:58
Cevapla
sercan77 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2549
Mesajlar: 62
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 14-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
Cvp: Antalya'dan Herkese Merhaba
aracın cok saglam ve dırı nurettın abı farlara zenon olarak ne taktın acaba bıde jant markası ney biggrin
23-01-2012, Saat:12:31
Cevapla
sempatiky1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2475
Mesajlar: 10
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: NEMO
Yorumları: 10
Kayıt Tarihi: 26-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#18
Cvp: Antalya'dan Herkese Merhaba
kazasız cezasız belasız sürüşler smile
10-02-2012, Saat:13:12
Cevapla
nurett1n Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 955
Mesajlar: 16
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 27-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#19
Cvp: Cvp: Antalya'dan Herkese Merhaba
(23-01-2012, Saat:12:31)sercan77 yazdı: aracın cok saglam ve dırı nurettın abı farlara zenon olarak ne taktın acaba bıde jant markası ney biggrin

philips 8000x .225/17 di vardı.215/17 yaptım.jant markasını bilmiyorum ..
03-05-2012, Saat:00:46
Cevapla
CO Performance Çevrimdışı
200
Can Öksüz
Üye
Uye No: 4089
Mesajlar: 1
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2013
Aracı: NEMO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 24-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#20
Cvp: Antalya'dan Herkese Merhaba
Antalya aracı her yerde kendini belli ediyor , kazasız belasız hemşerim.
Citroen Nemo 1.4 HDİ SX PLus

#AntalyaBebeğim Thumbup1[/color]
29-09-2013, Saat:03:03
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: