2009 sonrası nemolarda da artık esp mevcut yeni aldığım araç esp li
(16-01-2011, Saat:00:48)crm19 yazdı: bu testleri neden fiorinonun qubo suyla yapıyolar anlamıyorum bence çok mantıksız geçen günde yol tutuş testi yapıyolardı fiorinonun qubo sunu esp lemişler arkadaşlar diğerleri bomboş bildiğin kara düzen araç qubo yoldan çıkmıyo kaymıyo diğerleri yoldan çıkıp takla atıyo 
abi bahsettiğin test bu araçlar ilkçıktığındaydı 2008 yılında çıkan seride sadece fiat grubunda dolu modelinde esp mevcud bu yüzden bizim aracımız takla attı

ama baktığın zaman bizim şu andaki dolu aracımız fiorinun emotion una göre boş sayılır araçta direksiyondan kumanda orjinal karartmalı cam en büyük fark olarakta 95 hp olan yeni serisi var ve ben bu bilgileri bile bile perşembe sıfır nemo aldım


nemo mu seviyordum inşallh bu nemomuda sevicem
buda esp li nemonun testi bakın nekadar fark var
http://www.kewego.fr/video/iLyROoafvi90.html