Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
motordan gelen zırıltı?
gümüş59 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1853
Mesajlar: 48
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 48
Kayıt Tarihi: 11-09-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
motordan gelen zırıltı?

arkadaşlar öncelikle merhabalar.aracımı 02.08.2011.tarinde aldım.1.3 multijet 75 hp dynamic versiyon.aracımdan bu 7 aylık sure çerçevesinde memnunum.ancak son 15 20 gunde farkettımkı aracımın motoru soğukken kulak tırmalayan bir zırıltı var.ancak sıcakken bı sıkıntı yok.servıse goturdum ve hafıf bır egzoz vuruntusu oldugunu soyledıler 7 ayda boyle bır sıkıntı olmazken allahın hıkmetı zırıltı basladı ve bu benı tedırgın edıyor.servıs sorumlusu arkadas geldı gaz verdı ses yok dıyor ama motor sıcakken yapmıyor dıyorum.adamlar bısey yok sadece egzozun vuruntu sesı dıyor.sızınde basına gelıyormu ne yapmamı onerırsınız.koskoca servıs bısey yok dıye ıddıalasıyor.olmadı kendı ustama goturcez.tavsıyelerınız ve goruslerınızı paylasırsanız sevınırım.
26-02-2012, Saat:01:46
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
Cvp: motordan gelen zırıltı?
dizel motorlar soğuk havalarda değişik ses yapması normaldir.
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

26-02-2012, Saat:02:03
Cevapla
gümüş59 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1853
Mesajlar: 48
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 48
Kayıt Tarihi: 11-09-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
RE: motordan gelen zırıltı?
hadi ya....
26-02-2012, Saat:08:24
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: motordan gelen zırıltı?
(26-02-2012, Saat:08:24)gümüş59 yazdı: hadi ya....

? ? ?
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

26-02-2012, Saat:12:06
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#5
RE: motordan gelen zırıltı?
(26-02-2012, Saat:08:24)gümüş59 yazdı: hadi ya....

UYARI!!!

Lütfen forumdaki üyelerimiz birbirleriyle mesajlaşırken kırıcı ve alaycı olmasın
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
26-02-2012, Saat:17:45
Cevapla
gümüş59 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1853
Mesajlar: 48
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 48
Kayıt Tarihi: 11-09-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#6
RE: motordan gelen zırıltı?
kırıcı falan değillm yaw acaba soguk havalardanda olabılır akklıma gelmedı ondan dedım hadı yaa dıye bu arada hava fıltresındekı bır bosluktanda olabılırmıs ustayı aradım oyle dedı bakalım bı gosterelım
26-02-2012, Saat:19:36
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#7
RE: motordan gelen zırıltı?
(26-02-2012, Saat:19:36)gümüş59 yazdı: kırıcı falan değillm yaw acaba soguk havalardanda olabılır akklıma gelmedı ondan dedım hadı yaa dıye bu arada hava fıltresındekı bır bosluktanda olabılırmıs ustayı aradım oyle dedı bakalım bı gosterelım

Sevgili gümüş59 KP kullanarak kullanıcı bilgilerinizi doldurursanız seviniriz..!
26-02-2012, Saat:20:24
www Cevapla
Alek Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2240
Mesajlar: 1
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 24-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: motordan gelen zırıltı?
(26-02-2012, Saat:20:24)BaSKaN yazdı: [quote='gümüş59' pid='15624' dateline='1330270586']
kırıcı falan değillm yaw acaba soguk havalardanda olabılır akklıma gelmedı ondan dedım hadı yaa dıye bu arada hava fıltresındekı bır bosluktanda olabılırmıs ustayı aradım oyle dedı bakalım bı gosterelım

yüzde doksan hava fıltresındeki boşluktan kaynaklanıyor, benim öyle oldu
20-03-2012, Saat:20:53
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#9
Cvp: Cvp: motordan gelen zırıltı?
(20-03-2012, Saat:20:53)Alek yazdı:
(26-02-2012, Saat:20:24)BaSKaN yazdı: [quote='gümüş59' pid='15624' dateline='1330270586']
kırıcı falan değillm yaw acaba soguk havalardanda olabılır akklıma gelmedı ondan dedım hadı yaa dıye bu arada hava fıltresındekı bır bosluktanda olabılırmıs ustayı aradım oyle dedı bakalım bı gosterelım

yüzde doksan hava fıltresındeki boşluktan kaynaklanıyor, benim öyle oldu

Sevgili ''alek '' ve gümüs59 profil bilgilerinizi yenileyerek,eksik bilgilerinizi giriniz.

Probleme gelince bu zırıltı özellikle araç rölantide iken duyulur ve rahatsız edicidir. Sorun; Hava filitresine giden boruya hortumun iyi oturmamasından olur . Hava filitresine giren hortumun kelepçe kısmına akıllı vida ile sabitlerseniz probleminiz kalmaz..
20-03-2012, Saat:21:49
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sol ön tekerden gelen ses latif 4 8,334 13-07-2016, Saat:09:38
Son Yorum: latif
  [Önemli] ARKADAN GELEN SES latif 0 3,702 01-04-2016, Saat:15:29
Son Yorum: latif
  [Soru] on gostergelerin oradan gelen ses ikon09 1 3,516 11-01-2016, Saat:23:38
Son Yorum: lojistik9p
  sol ön taraftan gelen cızırtı sesi latif 7 8,760 28-11-2015, Saat:16:29
Son Yorum: latif
  [Soru] Sinyal açıkken direksiyondan gelen ses MasteR 14 11,592 10-11-2015, Saat:05:11
Son Yorum: oyoyoyyy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi