Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sol ön tekerden gelen ses
latif Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7121
Mesajlar: 110
Nereden: 04 Ağrı
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 17-06-2015


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#1
sol ön tekerden gelen ses

arkadaşlar herkese merhabalar 3-4 gündür aracımın sol ön tekerlegin ordan bi ses geliyor haraket halideyken böyle sanki bi lastik parçası kopuyormuş gibi hırt diye bi ses bazende yapmıyor amasör kepleri geçenlerde değişti araç 21 binde böyle bi sorunla karşılaşan oldumu hiç,yardım lütfen...
12-07-2016, Saat:11:56
Cevapla
Onur-Fio95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7596
Mesajlar: 21
Nereden: 33 İçel (Mersin)
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 22-06-2016


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
RE: sol ön tekerden gelen ses
Aracın eğer 30.000 km yi deviren bir araç ise dediğin ses sol ön amartisör tepe takozundan kaynaklanmakta. Direksiyonu sola veya sağa hızlıca çevirirken şiddetleniyorsa yüksek ihtimal o dur. Çok bir maliyeti yok. Ortalama 70 ile 85 tl arası bir masrafın olur smile
2015 PREMİO 95 HP  Thumbup1
12-07-2016, Saat:21:12
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#3
Cvp: RE: sol ön tekerden gelen ses
(12-07-2016, Saat:21:12)Onur-Fio95 yazdı: Aracın eğer 30.000 km yi deviren bir araç ise dediğin ses sol ön amartisör tepe takozundan kaynaklanmakta. Direksiyonu sola veya sağa hızlıca çevirirken şiddetleniyorsa yüksek ihtimal o dur. Çok bir maliyeti yok. Ortalama 70 ile 85 tl arası bir masrafın olur smile

Onur kardeşim, arkadaş amortisör kepleri değişti yazmış, yani bahsettiğin takozları değişmiş, bence balata sürtmesi gibi bir şey, korkulacak bişey değil, ama yinede içim rahat etmiyor diyorsan bir ustaya göster..
12-07-2016, Saat:23:55
www Cevapla
latif Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7121
Mesajlar: 110
Nereden: 04 Ağrı
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 17-06-2015


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
Cvp: RE: sol ön tekerden gelen ses
(12-07-2016, Saat:21:12)Onur-Fio95 yazdı: Aracın eğer 30.000 km yi deviren bir araç ise dediğin ses sol ön amartisör tepe takozundan kaynaklanmakta. Direksiyonu sola veya sağa hızlıca çevirirken şiddetleniyorsa yüksek ihtimal o dur. Çok bir maliyeti yok. Ortalama 70 ile 85 tl arası bir masrafın olur smile

dediğiniz amasör kepleri onları değistim,zaten gelen ses farklı amasör keplerinin yaptığı sesi biliyorumsmile
13-07-2016, Saat:09:35
Cevapla
latif Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7121
Mesajlar: 110
Nereden: 04 Ağrı
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 17-06-2015


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: RE: sol ön tekerden gelen ses
(12-07-2016, Saat:23:55)BaSKaN yazdı:
(12-07-2016, Saat:21:12)Onur-Fio95 yazdı: Aracın eğer 30.000 km yi deviren bir araç ise dediğin ses sol ön amartisör tepe takozundan kaynaklanmakta. Direksiyonu sola veya sağa hızlıca çevirirken şiddetleniyorsa yüksek ihtimal o dur. Çok bir maliyeti yok. Ortalama 70 ile 85 tl arası bir masrafın olur smile

Onur kardeşim, arkadaş amortisör kepleri değişti yazmış, yani bahsettiğin takozları değişmiş, bence balata sürtmesi gibi bir şey, korkulacak bişey değil, ama yinede içim rahat etmiyor diyorsan bir ustaya göster..

aynen abi amasör kepleri değişti peki sizin dediğiniz balata sürtmesi fren balatasımı orda herhangi bi lastik yada lastiğe benzer bi parça varmı?
13-07-2016, Saat:09:38
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Önemli] ARKADAN GELEN SES latif 0 3,697 01-04-2016, Saat:15:29
Son Yorum: latif
  [Soru] on gostergelerin oradan gelen ses ikon09 1 3,511 11-01-2016, Saat:23:38
Son Yorum: lojistik9p
  sol ön taraftan gelen cızırtı sesi latif 7 8,743 28-11-2015, Saat:16:29
Son Yorum: latif
  [Soru] Sinyal açıkken direksiyondan gelen ses MasteR 14 11,583 10-11-2015, Saat:05:11
Son Yorum: oyoyoyyy
  direksiyonun altından gelen ses yasin70he579 6 6,688 15-06-2015, Saat:01:16
Son Yorum: Önerhan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi