(12-07-2016, Saat:21:12)Onur-Fio95 yazdı: Aracın eğer 30.000 km yi deviren bir araç ise dediğin ses sol ön amartisör tepe takozundan kaynaklanmakta. Direksiyonu sola veya sağa hızlıca çevirirken şiddetleniyorsa yüksek ihtimal o dur. Çok bir maliyeti yok. Ortalama 70 ile 85 tl arası bir masrafın olur 
Onur kardeşim, arkadaş amortisör
kepleri değişti yazmış, yani bahsettiğin takozları değişmiş, bence balata sürtmesi gibi bir şey, korkulacak bişey değil, ama yinede içim rahat etmiyor diyorsan bir ustaya göster..