Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nemo Kaza Testi
NemO_R
Unregistered
 
#1
Star  Nemo Kaza Testi

Arkadaşlar citroen nemo nun kaza testini inceledim ve sonucun hiçte kötü olmadığı kanaatindeyim buyrun sizde izleyin youtube üyeliğim olmadığı için link vermek zorunda kalıyorum kusuruma bakmayın


http://www.youtube.com/watch?v=I1Tdghqf4Cc
16-01-2011, Saat:00:35
FiorinoFunClub Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 413
Mesajlar: 26
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 26
Kayıt Tarihi: 12-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: Nemo Kaza Testi
Ayrıntıları şurada 3 yıldız almış ESP siz araçta 1 yıldızda ordan gelir deniyor 4 yıldız iyi sonuç

http://www.euroncap.com/results/citroen/...0/394.aspx
16-01-2011, Saat:00:45
www
crm19 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 287
Mesajlar: 40
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 40
Kayıt Tarihi: 27-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Nemo Kaza Testi
bu testleri neden fiorinonun qubo suyla yapıyolar anlamıyorum bence çok mantıksız geçen günde yol tutuş testi yapıyolardı fiorinonun qubo sunu esp lemişler arkadaşlar diğerleri bomboş bildiğin kara düzen araç qubo yoldan çıkmıyo kaymıyo diğerleri yoldan çıkıp takla atıyo biggrin
16-01-2011, Saat:00:48
NemO_R
Unregistered
 
#4
RE: Nemo Kaza Testi
2009 sonrası nemolarda da artık esp mevcut yeni aldığım araç esp li
(16-01-2011, Saat:00:48)crm19 yazdı: bu testleri neden fiorinonun qubo suyla yapıyolar anlamıyorum bence çok mantıksız geçen günde yol tutuş testi yapıyolardı fiorinonun qubo sunu esp lemişler arkadaşlar diğerleri bomboş bildiğin kara düzen araç qubo yoldan çıkmıyo kaymıyo diğerleri yoldan çıkıp takla atıyo biggrin

abi bahsettiğin test bu araçlar ilkçıktığındaydı 2008 yılında çıkan seride sadece fiat grubunda dolu modelinde esp mevcud bu yüzden bizim aracımız takla attı biggrin ama baktığın zaman bizim şu andaki dolu aracımız fiorinun emotion una göre boş sayılır araçta direksiyondan kumanda orjinal karartmalı cam en büyük fark olarakta 95 hp olan yeni serisi var ve ben bu bilgileri bile bile perşembe sıfır nemo aldım biggrinbiggrin nemo mu seviyordum inşallh bu nemomuda sevicem wink


buda esp li nemonun testi bakın nekadar fark var


http://www.kewego.fr/video/iLyROoafvi90.html
16-01-2011, Saat:00:48
albeytar77 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 403
Mesajlar: 12
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı:
Aracı: NEMO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 11-01-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
RE: Nemo Kaza Testi
merhaba arkadaşlar.son testteki nemo da ESP'siz. 'Le Citroën Némo est-il dangereux ?'-anlamı citroen nemo tehlikeli mi.alman ADAC
'ın yaptığı testte ESP'siz nemo ya takla attırdılar,buna cevap olarak fransız AUTO PLUS nemo'yla benzer slalom testi yapıyor,ve aynı ve hatta daha yüksek hızda bile ESP siz nemo takla atmıyor.işte bu paylaştığınız son test AUTO PLUSun testi.yani aracın takla atıp atmaması sürücüye de bağlı.ama yinede ESP çok önemli.bi araçta ESP olması hiç fena değil bence.
16-01-2011, Saat:01:24
www
NemO_R
Unregistered
 
#6
RE: Nemo Kaza Testi
(16-01-2011, Saat:01:24)albeytar77 yazdı: merhaba arkadaşlar.son testteki nemo da ESP'siz. 'Le Citroën Némo est-il dangereux ?'-anlamı citroen nemo tehlikeli mi.alman ADAC
'ın yaptığı testte ESP'siz nemo ya takla attırdılar,buna cevap olarak fransız AUTO PLUS nemo'yla benzer slalom testi yapıyor,ve aynı ve hatta daha yüksek hızda bile ESP siz nemo takla atmıyor.işte bu paylaştığınız son test AUTO PLUSun testi.yani aracın takla atıp atmaması sürücüye de bağlı.ama yinede ESP çok önemli.bi araçta ESP olması hiç fena değil bence.

süper açıklama bence teşekkürler ben bu durum içinde bi yorum yapmayı düşünüyordum aslında adac ın yaptığı testi iyi incelerseniz fiorinonun daha temkinli olarak slaloma girdiğini fark edeceksiniz nemo da ise çok keskin bir şekilde hiç bir geri hareket yapmadan girdiğini göreceksizin zaten 2009 sonrası nemolarda esp mevcut artık benim 2010 aracımdada vardı yeni gelen aracımdada var diye biliyorum
16-01-2011, Saat:01:28
albeytar77 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 403
Mesajlar: 12
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı:
Aracı: NEMO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 11-01-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
RE: Nemo Kaza Testi
ben 20 gün önce 2011model SX Plus aldım ama malesef ESP yok.otomobil dergilerini okurken birşey dikkatimi çekti,avrupada her ülke kendi otomobillerini öne çıkarmaya çalışıyor.genelde ülkemizde yayınlanan otohaber ve autoshow gibi alman kökenli dergiler hep vw ve opel'i ön sırada tutarken diğer markaları daha geride görüyorlar.aynı şekilde ingiliz otocar dergisindede ford'un çok tutulduğunu fark ettim.mesela autoshow'un eski sayılarının birinde fiat qubo(yani fiorino) ve skoda roomster karşılaştırması vardı.ve test almanyada yapılmıştı.ordada skoda vw grubundan olduğu için baya taraf tutulduğunu fark ettim.o yüzden nemo nun takla meselesinde biraz fransızlarla almanlar arasında atışma da var.usta bir test pilotu bir çok araca takla attırabilir.saygılar
16-01-2011, Saat:01:46
www
muallim
Unregistered
 
#8
RE: Nemo Kaza Testi
arkadaşlar dergilere kim daha fazla reklam ve ara veriyorsa onu öne çıkırtır bunu unutmayın
16-01-2011, Saat:03:09
NemO_R
Unregistered
 
#9
RE: Nemo Kaza Testi
Arkadaşlar satılan aracımda esp olduğunu biliyorum yada yalan söylendi bana az önce bayileri aradım araçların hiç birinde esp olmadığını söylenenlerin yalan olduğunu ve sadece fiorinoların emotion versiyonunda opsionel olarak sunulduğunu söylediler arkadaşlar galiba nemonun parasını peşin verdiğim için bi eziklik hissediyorum biggrinbiggrin
(16-01-2011, Saat:01:46)albeytar77 yazdı: ben 20 gün önce 2011model SX Plus aldım ama malesef ESP yok.otomobil dergilerini okurken birşey dikkatimi çekti,avrupada her ülke kendi otomobillerini öne çıkarmaya çalışıyor.genelde ülkemizde yayınlanan otohaber ve autoshow gibi alman kökenli dergiler hep vw ve opel'i ön sırada tutarken diğer markaları daha geride görüyorlar.aynı şekilde ingiliz otocar dergisindede ford'un çok tutulduğunu fark ettim.mesela autoshow'un eski sayılarının birinde fiat qubo(yani fiorino) ve skoda roomster karşılaştırması vardı.ve test almanyada yapılmıştı.ordada skoda vw grubundan olduğu için baya taraf tutulduğunu fark ettim.o yüzden nemo nun takla meselesinde biraz fransızlarla almanlar arasında atışma da var.usta bir test pilotu bir çok araca takla attırabilir.saygılar


bence vw grubunu citroen fiat peugeot gibi markalarla kıyaslama bahsettiğin araçlar yerigelir audi ile aynı banda girer wink aracımı ne kadar sevsemde onu hiç bi zaman bi almanla kıyaslayamam confused
16-01-2011, Saat:12:14
fio48
Unregistered
 
#10
RE: Nemo Kaza Testi
Konu kilit+çözülmüş konular.
09-02-2011, Saat:23:49


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  KAZA YAPTIM SİZCE SUÇLU KİM? volkan_07 3 4,672 11-01-2017, Saat:23:20
Son Yorum: kadimdost54
  dyno testi gezgin290 3 5,345 16-02-2015, Saat:13:03
Son Yorum: gezgin290
  kaza :( mylove_3755 16 13,919 23-01-2015, Saat:23:29
Son Yorum: mylove_3755
  [Bilgi] Nemo usb den müzik aktarımı ? vizyonnemo52 8 12,907 15-03-2014, Saat:20:05
Son Yorum: vizyonnemo52
  [Bilgi] Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON BoZo61 17 16,977 23-09-2013, Saat:22:36
Son Yorum: BoZo61

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi