Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] IGO8 / Amigo / Primo İçin (Türkiye ve Kıbrıs) Speedcam Dosyaları
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
IGO8 / Amigo / Primo İçin (Türkiye ve Kıbrıs) Speedcam Dosyaları

Önemli Not: Navigasyon Cihazları Herhangi Bir Şekilde Hız Kamerası Tespiti Yapmaz ! Sadece Eğer Siz Uyarı Yerlerini Düzenlerseniz Oralara Yaklaşırken Uyarı Alırsınız.

http://www.turkeyforum.com/satforum/show...p?t=647570


[Resim: ba559.jpg]

[Resim: samsunradarrrr.jpg]
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
07-03-2012, Saat:02:22
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#2
Cvp: IGO8 / Amigo / Primo İçin (Türkiye ve Kıbrıs) Speedcam Dosyaları
Trafik kontrol ekipleri her zaman,hep aynı yerlerde mi duruyorlar? Bunlar çözüm değil.
Geçen yıl bir nakliyeci şöför arkadaş İtalyadan radarları kestiren,yerini bildiren bir cihaz getirmişti.. gerçekten de Radara yaklaşırken ikaz sinyali veriyormuş.. Ancak Rutin bir Trafik kontrolunda yakalanıp , büyük bir para cezasına çarptırılmış.

En iyisi trafik kurallarına uymalı ve hız sınırlarına riayet etmeliz. Her gün TV lerde ve gazetelerde trafik kazalarını görüyoruz. Her yıl Terörde kaybettiğimiz kadar, trafik kazalarında da insanlarımızı kaybediyoruz. Bu da trafik terörü..Dünyada trafik kazalarında ençok insan kaybı bizim ülkemizde. Artık daha Dikkat edelim, ve buna bir dur diyelim..
07-03-2012, Saat:02:36
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#3
Cvp: IGO8 / Amigo / Primo İçin (Türkiye ve Kıbrıs) Speedcam Dosyaları
"En iyisi trafik kurallarına uymalı ve hız sınırlarına riayet etmeliz." katılıyorum abim..
07-03-2012, Saat:15:22
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Navitech, QX-B433 Primo Admin 6 15,030 01-02-2014, Saat:15:34
Son Yorum: ryancooper

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi