Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
sercan77 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2549
Mesajlar: 62
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 14-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
Cvp: Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2

(28-03-2012, Saat:17:42)TOLGACANSAHİN yazdı: 15.000 km de manuel yüksek hızlara çıkma istediğim zaman 4000dd kullanıyorum tam gcünü bu devir bandında verdiği için. Araç 130 kmh kadar çok iyi o kunuda bi problem yok ama 130 140 arası ve 140 tan sonrası tamamen zulüm . Forumlarda flan rast geliyorum 180 kmh falan yazanlar olmuş ben düzlükte okadar gitmesini beklemiyorum ama hızlanma süresi aşırı yavaş yaklşık 12 km düz bir yolda 150 kmh ı anca görebiliyorum sizcede anormal değilmi ?huh
Tolga abı aslında fıolar nemolar dan daha kuvvetlı ama ben dun zorladım 4 te 140 a kadar cıkm 4000 devırde biggrin senn aracta bı arıza vardır abı bı baktır ıstersen cunku bızde 70 lık motor var sennkı daha hızlı olması lazm biggrin

23-04-2012, Saat:11:39
Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#12
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
4. viteste 140 5. viteste 180 kadran var 180 den sonra kaç bilmiyorum ama benim araç stoc araç değil bu kıyaslamayı lütfen stoc araçlarla kıyaslamayın. 180 + ?
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
23-04-2012, Saat:15:01
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#13
Cvp: Cvp: Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(23-04-2012, Saat:11:39)sercan77 yazdı:
(28-03-2012, Saat:17:42)TOLGACANSAHİN yazdı: 15.000 km de manuel yüksek hızlara çıkma istediğim zaman 4000dd kullanıyorum tam gcünü bu devir bandında verdiği için. Araç 130 kmh kadar çok iyi o kunuda bi problem yok ama 130 140 arası ve 140 tan sonrası tamamen zulüm . Forumlarda flan rast geliyorum 180 kmh falan yazanlar olmuş ben düzlükte okadar gitmesini beklemiyorum ama hızlanma süresi aşırı yavaş yaklşık 12 km düz bir yolda 150 kmh ı anca görebiliyorum sizcede anormal değilmi ?huh
Tolga abı aslında fıolar nemolar dan daha kuvvetlı ama ben dun zorladım 4 te 140 a kadar cıkm 4000 devırde biggrin senn aracta bı arıza vardır abı bı baktır ıstersen cunku bızde 70 lık motor var sennkı daha hızlı olması lazm biggrin

benim araç 3. viteste 125 görüyo ama sonrasında bu sıralar bir sıkıntı var hava filtresinden galiba çözücem bu işi

1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
23-04-2012, Saat:15:06
Cevapla
sercan77 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2549
Mesajlar: 62
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 14-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
Cvp: Cvp: Cvp: Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(23-04-2012, Saat:15:06)maydoz yazdı:
(23-04-2012, Saat:11:39)sercan77 yazdı:
(28-03-2012, Saat:17:42)TOLGACANSAHİN yazdı: 15.000 km de manuel yüksek hızlara çıkma istediğim zaman 4000dd kullanıyorum tam gcünü bu devir bandında verdiği için. Araç 130 kmh kadar çok iyi o kunuda bi problem yok ama 130 140 arası ve 140 tan sonrası tamamen zulüm . Forumlarda flan rast geliyorum 180 kmh falan yazanlar olmuş ben düzlükte okadar gitmesini beklemiyorum ama hızlanma süresi aşırı yavaş yaklşık 12 km düz bir yolda 150 kmh ı anca görebiliyorum sizcede anormal değilmi ?huh
Tolga abı aslında fıolar nemolar dan daha kuvvetlı ama ben dun zorladım 4 te 140 a kadar cıkm 4000 devırde biggrin senn aracta bı arıza vardır abı bı baktır ıstersen cunku bızde 70 lık motor var sennkı daha hızlı olması lazm biggrin

benim araç 3. viteste 125 görüyo ama sonrasında bu sıralar bir sıkıntı var hava filtresinden galiba çözücem bu işi
mustafa abı ama senn arac oynamalı benm arac full stock ama 3 te 115 e kadar sorunsuz cıkıorm o ayrı stock aracla biggrin


23-04-2012, Saat:15:31
Cevapla
GN0037 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3266
Mesajlar: 42
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 42
Kayıt Tarihi: 27-04-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
abıcım bence abs lambasının yanması senden kaynaklann bı durum ne kadar anı fren o kadar abs demek ne kadar abs o kadar arıza cıkma olanagı demek..undecided
27-04-2012, Saat:23:21
Cevapla
adaedebiyat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2786
Mesajlar: 28
Nereden: 19 Çorum
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 28
Kayıt Tarihi: 16-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Kapı gıcırtısı amortisor takozo su bu..ama motor saat gibi.smile kimse motora bişi yazmamış. Helal Multijetbiggrin
03-05-2012, Saat:23:25
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#17
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Bu arabaya nasıl böyle hakaret ediyosunuz anlamıyorum aynısından bendede war ha dediğiniz gibi arkasindan kasisde falan geçerken ses yapiyor ama gitmiyor diyen arkadas
1.45
2.88
3.120
4. 165
5 de 215
gibi bişey gördüm 6 dewirdeydi daha!
Sadece yazılım war ya sizdeki arabalarda bişey war yada bendeki anlayamadım gitti walla smile
Direksiyon hopluyordu ama biggrin gayet memnunum doblo ws tarzindaki arabalardan çok çok daha iyi
01-06-2012, Saat:00:56
Cevapla
daylight08 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3366
Mesajlar: 1
Nereden: 08 Artvin
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 12-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#18
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
2010 modelfiorinom var. sıfır aldım. aldıktan 3 ay ön taraftan kat kut sesler geliyor. ilk kez bombeli tümsektek geçerken geşdi. ben bir şey kırıldı zannettim. o gün bu gündür her zaman olmasada kasislerde virejlar kat diye bi ses geliyor ve çok şiddetli ve sesli.. iki kere amotisör değiştim bi kere üst takoz değiştim geçmed bi türlü o ses servise belkide on kere gittim... ne yapacam bilmiyorum valla. sad((((
12-06-2012, Saat:20:11
Cevapla
3rdi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3299
Mesajlar: 135
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 135
Kayıt Tarihi: 15-05-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#19
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(03-05-2012, Saat:23:25)adaedebiyat yazdı: Kapı gıcırtısı amortisor takozo su bu..ama motor saat gibi.smile kimse motora bişi yazmamış. Helal Multijetbiggrin

15 haziranda 1 aylık olacak sıfır aracın sadece sag sürgü kapı gıcırtısı canımı sıkıyor. Servise götürsem çözebilirler mi ? Mutlaka bi ayarı filan vardır heralde
[Resim: 6pxu9.png]
13-06-2012, Saat:01:52
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#20
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(13-06-2012, Saat:01:52)3rdi yazdı:
(03-05-2012, Saat:23:25)adaedebiyat yazdı: Kapı gıcırtısı amortisor takozo su bu..ama motor saat gibi.smile kimse motora bişi yazmamış. Helal Multijetbiggrin

15 haziranda 1 aylık olacak sıfır aracın sadece sag sürgü kapı gıcırtısı canımı sıkıyor. Servise *ürsem çözebilirler mi ? Mutlaka bi ayarı filan vardır heralde

Servise girdiğinize bu şikayetinizi genellikle sprey yağlama metodu ile gideriyorlar.Ancak Bu kapı gıcırtısı gerçekten araçlarımızda kronik bir şikayet... Bence sebebi genellikle yağmurlu nemli havalar nedeni ile menteşe veya oynak parçaların nem nedeni ile oluştuğudur. Genellikle bu tür şikayetler lokal yağlama yapılmasıyla ortadan kalkmaktadır.
13-06-2012, Saat:15:05
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET) isoskeisos 58 173,919 03-03-2012, Saat:23:02
Son Yorum: Admin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi