Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#41
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2

(12-07-2012, Saat:23:48)iibrahimm yazdı: aracımın bir ticarı sınıfı oldugunun farkındayım aracın henüz 500 km olması ve ılk günlerde bu sesleri cıkartması rahatsız ediyor sadece bu .( Ön şöför koltuğu döşemesindeki gıcırtı sesini pek anlayamadım) demişsiniz ben öyle bişi yazmadım ön sol kapı döşemesi yazdım yanlış anladınız galıba bu arada koltuklardan gelen sesi menteşeleri yaglayarak hallettim

İbrahim kardeşim; Malum araçlarımızın üreticiden kaynaklanan bazı küçük problemleri olduğu bir gerçek.. Zaten fiat'ta bunu satış politikasıyla aracın fiatını benzer (aynı sınıftaki ) diğer araçların fiatlarına göre düşük tutarak bu durumu kapatıyor.
Aracındaki gıcırtıları yağlamayla da olsa gidermişsin.
Bu durumda aracını tekrardan iyi günlerde kazasız sağlıklı bir şekilde kullanmanı dilerim.
13-07-2012, Saat:14:49
www Cevapla
iibrahimm Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3348
Mesajlar: 64
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 64
Kayıt Tarihi: 03-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#42
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
fio dan önce kullandıgım peugeot 307 aracta kıronik sesleri yada arızaları yazsam destan olur 307 gibi olmasında gerisi mühüm deyil
Thumbup1
14-07-2012, Saat:21:53
Cevapla
ceyhun Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3687
Mesajlar: 1
Nereden: 14 Bolu
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 21-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#43
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
arkadaşlar bende 2010 fiorino var sıfır almıştım 2 haftadır ciddi anlamda bir sorunum var bazen sıcak havada marşa bastığımda alıyor fakat araba çalışmıyor ve teyp açılıyor.tekrar 2.kez marşa bastığımda bu sefer araba çalışıyor.bu sorunla karşılaşan oldu mu aranızda.servise götürdüm.sorunu çözemediler bende ne yapcağım konusunda kararsızım.yardımcı olursanız sevinirim..
21-09-2012, Saat:22:55
Cevapla
serdar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 662
Mesajlar: 55
Nereden: 20 Denizli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 20-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#44
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Arkadaşlar moral bozmayalım. Aracımız yılın ticari aracı ödünü aldı. Fiyatına göre güzel araçlar. Servisleri de diger markalara göre uygun. Zevkli yüksek sürüş bile yeter.
22-09-2012, Saat:19:40
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#45
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(21-09-2012, Saat:22:55)ceyhun yazdı: arkadaşlar bende 2010 fiorino var sıfır almıştım 2 haftadır ciddi anlamda bir sorunum var bazen sıcak havada marşa bastığımda alıyor fakat araba çalışmıyor ve teyp açılıyor.tekrar 2.kez marşa bastığımda bu sefer araba çalışıyor.bu sorunla karşılaşan oldu mu aranızda.servise *ürdüm.sorunu çözemediler bende ne yapcağım konusunda kararsızım.yardımcı olursanız sevinirim..

Nasıl yani şaka gibi; Marşa basıyorsun motor çalışmıyor, onun yerine teyp çalışıyor, Ancak ikinci kez marş yapınca motor çalışıyor diyorsunuz...
Bu olayla her zaman karşılaşıyormusunuz ? yoksa bir kez mi oldu...
yakıt yollarında veya enjeksiyonlarda bir problem olabilir.. Aracınızın km.si yüksek ise enjektör temizliği (carbon cleaner ) yaptırmanızı tavsiye ederim.
23-09-2012, Saat:00:11
www Cevapla
sedatkaya Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1184
Mesajlar: 36
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: DİĞER
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 31-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#46
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Merhaba,
Kronik problemlere yeni bir bilgi daha eklemek istiyorum (forum içerisindeki yazışmalarda bu konu geçmiş olabilir ancak bir hayli tartışma konusu var, tek tek okumak gerçekten zor).

- Hava filtresi kutusunun altındaki motor bloğuna bağlantı pimleri motorun sarsıntısından kırılıyor. Bu problemin en kötü tarafı vidanın kırılarak motor bloğu içerisinde kalması! Keza bu problem oluştuktan sonra istediğiniz kadar filtre kutusu lastik burçları değiştirin sesi kesemiyorsunuz. Çünkü filtre zaten yerine 3 ayak sistemiyle bağlı değil.

- Yapılacak işlem (ler);
- vida motor bloğunda kaldı ise bir tornacıya söktörmek.
- yeni bağlantı pimleri ve lastik burçlar alarak eskileriyle yenilemek.

Bazı servisler ki benim başıma gelen bir konu, yukarıdaki problemi plastik cırt denilen kablo bağcıklarını kullanarak filtre kutusunu sağdan soldan bi yerlere kastırarak bağlıyor. Filtre kutusu bir süre böyle ses çıkartmadan gidiyor ama kasıntı olduğu için plastik malzeme sıcak/soğuk koşullardan dolayı iyice gevreyip kırılgan hale geliyor.

- sonuç;
- kısır döngü olup, bir süre sonra aynı problemle tekrar karşılaşmak smile
- benim önerdiğim ilk çözüm en güvenlisi, çünkü servisin bulduğu ucuz çözüm filtre kutusunun kırılmasına ve ciddi maliyetlere yol açıyor.

Herkeze mutlu haftalar.
(Son Düzenleme: 25-02-2013, Saat:14:12, Düzenleyen: sedatkaya.)
25-02-2013, Saat:14:07
Cevapla
sek01 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2538
Mesajlar: 54
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 12-01-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#47
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
slm Arkadaşlar. 2011 emotion var. son 5 gündür direksiyonu çevirirken tıkırlı gibi sesler geliyor. Garanti bitti.daha önce başına gelen veya yardımcı olacak olan var mi..
Teşekkürler
25-02-2013, Saat:16:25
Cevapla
sedatkaya Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1184
Mesajlar: 36
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: DİĞER
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 31-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#48
Cvp: RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(25-02-2013, Saat:16:25)sek01 yazdı: slm Arkadaşlar. 2011 emotion var. son 5 gündür direksiyonu çevirirken tıkırlı gibi sesler geliyor. Garanti bitti.daha önce başına gelen veya yardımcı olacak olan var mi..
Teşekkürler

Klasik amortisör üst rulmanı (üst takoz).
sökğülüp yenisi takılması gerekiyor.
25-02-2013, Saat:17:58
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#49
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Benimde Bagaj Gıcırtı Sorunum Var confused
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


26-02-2013, Saat:02:36
Cevapla
sek01 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2538
Mesajlar: 54
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 12-01-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#50
Cvp: RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(25-02-2013, Saat:17:58)sedatkaya yazdı:
(25-02-2013, Saat:16:25)sek01 yazdı: slm Arkadaşlar. 2011 emotion var. son 5 gündür direksiyonu çevirirken tıkırlı gibi sesler geliyor. Garanti bitti.daha önce başına gelen veya yardımcı olacak olan var mi..
Teşekkürler

Klasik amortisör üst rulmanı (üst takoz).
sökğülüp yenisi takılması gerekiyor.

teşekkür ederim ilginize
26-02-2013, Saat:03:28
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET) isoskeisos 58 173,919 03-03-2012, Saat:23:02
Son Yorum: Admin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi