Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2012 emotion otomatik 5 vites
Göksel35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4360
Mesajlar: 144
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 144
Kayıt Tarihi: 17-11-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#1
2012 emotion otomatik 5 vites

merhabalar arkadaşlar 2012 emotion start stoplu aracımızı cuma günü teslim aldım sizlerle paylaşmak bir konuda araç 5 ileri şanzıma sahip nedendir bilmiyorum fakat ben 6 ileri biliyordum birde opet shell vs hangi marka dizel seçilmeli sizlerin görüşüne ihtiyacım var sormak istedikleriniz olursa cvplarım saygılar
17-12-2012, Saat:12:56
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#2
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
Aramıza hoşgeldin. Opet Shell Petrol Ofisi Lukoil dışında yakıt almadım. 2010 otomatik sahibiyim. 6 ileri vites bizim araç. Ortalama yakıt değerini bizim araçlarla kıyaslamak adına zaman zaman paylaşırsan memnun oluruz. Start stop ve 5 vites bizimkinden farklı durumları bakalım ne değişmiş. Hayırlı olsun. Thumbup1
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
17-12-2012, Saat:13:29
www Cevapla
ayyildiz42 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4423
Mesajlar: 99
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 99
Kayıt Tarihi: 13-12-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#3
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
Hayırlı olsun kazasın belasız sürüşler
VW Multivan Business
[Resim: xhrqlbo.jpg]
17-12-2012, Saat:13:32
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#4
RE: 2012 emotion otomatik 5 vites
hayırlı olsun evet doblonun şanzımanı var onlarda 5 vites yakıt güvencesini opet veriyor başın ağrımamasını istiyorsan opet ten alman lazım starten stop devrede iken rampada geri kacırmasını istemiyorsan vites kolunu artı yapıyorsun araç çalışıyor ve hilholdur devreye giriyor.
17-12-2012, Saat:15:06
Cevapla
Göksel35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4360
Mesajlar: 144
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 144
Kayıt Tarihi: 17-11-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
Bende yarın servıse gıdıp soracaktım vites konusunu sAtıs elamanı hala 6 vites diyor diğer form sitelerinde opet konusunda gürültülü calışma yapıyormuş sizlerde varmı şikayet
17-12-2012, Saat:21:41
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
RE: 2012 emotion otomatik 5 vites
fıat opetle anlaşma geregi yakıt kaynaklı olan arızalarda servisler opete başvurup opet geçmişe dönük aracın mazot alımlarını inceleyip düzenliyse karşılıyor .
17-12-2012, Saat:23:25
Cevapla
Göksel35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4360
Mesajlar: 144
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 144
Kayıt Tarihi: 17-11-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#7
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
Eyvallah üstat opetten alıcaz o zaman bakalım çalışma sesi degişecekmi yorumun için tşk bu arada senin aracın rengide süpermiş galiba aksesuar işi ile uğraşıyorsun lazım olan bisey olursa yazarım saygılar
17-12-2012, Saat:23:31
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#8
RE: 2012 emotion otomatik 5 vites
sağol teşekkür ederim
17-12-2012, Saat:23:45
Cevapla
Göksel35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4360
Mesajlar: 144
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 144
Kayıt Tarihi: 17-11-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#9
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
Arac su an 400 km de yol bilgisayarı su anda 7.2 Lt /100 km gösteriyor umarım düşmeye devam edecek aracı alırken endişelerim vardı fakat şu anda iyiki almışım diyorum daha 12000 km doblom da var fakat aynı motor olmasına rağmen fio daha seri baya fark var arada anlamadım nedenini
23-12-2012, Saat:23:16
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
RE: 2012 emotion otomatik 5 vites
fabrika verisi 5.2 lt şehir içi ama 6.2 lt cıvarında yakar tirip dügmesine 2saniye basılı tutarsan sıfırlar yap yeni verilerı kon. et
24-12-2012, Saat:09:53
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Thumbs Up [Bilgi] Fiorino Multimedya Daiichi M3000 modeli - geri vites kamerası ve direksiyon kumandası umutchatin 9 26,088 28-06-2022, Saat:16:50
Son Yorum: sitemmkar
  [Soru] emotion dynamic farkı EFECAR 6 26,007 24-12-2016, Saat:20:11
Son Yorum: ulas55
  [Bilgi] Fiorıno emotıon hakkında bilgi emre2934 4 10,562 02-10-2015, Saat:11:18
Son Yorum: laylom3a
  2011 emotion araca flash bellek takılabilir mi? maminci 4 8,977 14-05-2013, Saat:19:40
Son Yorum: MsK
  Buda benim 2012 Fiom fiorintam38 6 7,055 14-10-2012, Saat:10:38
Son Yorum: fiorintam38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi