Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] Fiorıno emotıon hakkında bilgi
emre2934 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7253
Mesajlar: 1
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 18-09-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Fiorıno emotıon hakkında bilgi

Merhaba herkese iyi forumlar 2012 fiorıno emotıon almak istiyorum ancak araç hakkında tam bilgi sahibi degilim yakıt tüketimi ve konfor araçta ilk aradıgım seyler bunlar diger özellikleri + ları ve - eksilerini yazarsanız sevinirim
21-09-2015, Saat:13:16
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#2
Cvp: Fiorıno emotıon hakkında bilgi
(21-09-2015, Saat:13:16)emre2934 yazdı: Merhaba herkese iyi forumlar 2012 fiorıno emotıon almak istiyorum ancak araç hakkında tam bilgi sahibi degilim yakıt tüketimi ve konfor araçta ilk aradıgım seyler bunlar diger özellikleri + ları ve - eksilerini yazarsanız sevinirim

Arkadaşım çok zor bir şey istiyorsun, kimsenin işi yok sana sunum yapsın.
Bu kadar hazırcı olma, bir zahmet formu incele emin ol kafandaki tüm soruların cevabını bulacaksın. Yok ben uğraşamam diyorsan o zaman en yakın fiat bayiine gideceksin orada sana anlatırlar..
21-09-2015, Saat:20:14
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#3
Cvp: Fiorıno emotıon hakkında bilgi
http://www.fiorinofunclub.com/Forum-Dene...slari.html
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
22-09-2015, Saat:11:58
www Cevapla
rusensel Çevrimdışı
200
sinoplu
Üye
Uye No: 7197
Mesajlar: 40
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 40
Kayıt Tarihi: 27-07-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Fiorıno emotıon hakkında bilgi
95 hp almanı tavsiye ederim
bende 2012 95 hp var
çok kaçar az yakar
28-09-2015, Saat:00:40
Cevapla
laylom3a Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4513
Mesajlar: 31
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 31
Kayıt Tarihi: 14-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Fiorıno emotıon hakkında bilgi
Şehir içinde kullanacaksan tavsiye ederim. Ama uzun yolda binek araç gibi değil yoruyor insanı, sert bir araba. Yakıt konusunda iyi. Yüksek bir araç, şehir içinde kullanımı kolay, manevrası iyi. 75bg biraz hantal kalır 95 e göre. Gaz tepkimesi biraz geç ama 95 likte buda çok sorun olmuyor. Hafta sonu arabaya doluşup klimayı açıp rampa yukarı uça uça yaylaya gideyim diye düşünüyorsan 1900 motor connect al.
02-10-2015, Saat:11:18
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] Fiorino TPMS Güntekin 0 1,947 16-01-2024, Saat:16:07
Son Yorum: Güntekin
Thumbs Up [Bilgi] Fiorino Multimedya Daiichi M3000 modeli - geri vites kamerası ve direksiyon kumandası umutchatin 9 26,048 28-06-2022, Saat:16:50
Son Yorum: sitemmkar
  Fiorino Multimedya Emrhncakir 2 8,746 05-05-2017, Saat:03:15
Son Yorum: Emrhncakir
  [Soru] emotion dynamic farkı EFECAR 6 25,978 24-12-2016, Saat:20:11
Son Yorum: ulas55
  [Soru] Amerikan park hk. Fiorino aksesuarlar hk. Enderkrkmz 2 7,635 23-06-2016, Saat:00:15
Son Yorum: Enderkrkmz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi