Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Amerikan park hk. Fiorino aksesuarlar hk.
Enderkrkmz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7592
Mesajlar: 3
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 22-06-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Amerikan park hk. Fiorino aksesuarlar hk.

Merhaba iyi forumlar
Ben ender forumda yeniyim konuyu bilgi almak amaçlı açtım. Fiorino safeline 2015 model araca sahibim yeni satın aldım. Yavaş yavaş aksesuar eklemesinde bulunucam. İlk olarak amerikan park hk bilgi almak istedim. İnternette Fiorino Yeni Nesil Ayarlı Amerikan Park Modulü isimli geçen modül var bu arıza lambası yakar mı satın alsam monte ettirseem sorun çıkarır mı sizce ? Özel link yasak olabilir diye link veremiyorum önerileriniz ya da tavsiyeleriniz varsada yardımcı olabilirseniz sevinirim 
Daha sonra da araca 
Film 
Arka ve ön tampon boru koruma
Ses sistemi 
Krom kaplama vs tarzı eklemeler yapmayı düşünüyorum hangi siteden alsam uygun ve kaliteli satın alma işlemi yapmış olurum tecrübeli abilerim varsa yardımlarını bekliyorum teşekkürler iyi forumlar
22-06-2016, Saat:15:58
Cevapla
lojistik9p Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2947
Mesajlar: 94
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 94
Kayıt Tarihi: 13-03-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: Amerikan park hk. Fiorino aksesuarlar hk.
(22-06-2016, Saat:15:58)Enderkrkmz yazdı: Merhaba iyi forumlar
Ben ender forumda yeniyim konuyu bilgi almak amaçlı açtım. Fiorino safeline 2015 model araca sahibim yeni satın aldım. Yavaş yavaş aksesuar eklemesinde bulunucam. İlk olarak amerikan park hk bilgi almak istedim. İnternette Fiorino Yeni Nesil Ayarlı Amerikan Park Modulü isimli geçen modül var bu arıza lambası yakar mı satın alsam monte ettirseem sorun çıkarır mı sizce ? Özel link yasak olabilir diye link veremiyorum önerileriniz ya da tavsiyeleriniz varsada yardımcı olabilirseniz sevinirim 
Daha sonra da araca 
Film 
Arka ve ön tampon boru koruma
Ses sistemi 
Krom kaplama vs tarzı eklemeler yapmayı düşünüyorum hangi siteden alsam uygun ve kaliteli satın alma işlemi yapmış olurum tecrübeli abilerim varsa yardımlarını bekliyorum teşekkürler iyi forum,
Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah. Amerikan park modülünün açma-kapamalı ve parlaklık ayarlı olanını kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım. Arıza lambası yakmıyor, muayeney girerken kapatıyorum sıkıntı olmadan geçiyor. Diğer yapmak istediklerin zevk meselesi herkese göre dğişiyorsmile Ben krom yan basamaklar, kapı kolları ve ön tampon ızgarasına krom yaptım. Cam filmi ve cam rüzgarlıkları yaptım. İnternet üzerinden almanı tavsiye etmiyorum. Cam çıtası aldım gitti gidiyordan birebir uyumlu diye, uymadı kullanamadım. Ankara için bir yer tavsiye edebilirim. Direk gidip bu işi yapan bir yerde yaptırmanı tavsiye ederim. En azından bir sıkıntı yaşarsan muhatabın olur. Selamlar...
22-06-2016, Saat:23:12
Cevapla
Enderkrkmz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7592
Mesajlar: 3
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 22-06-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Amerikan park hk. Fiorino aksesuarlar hk.
(22-06-2016, Saat:23:12)lojistik9p yazdı:
(22-06-2016, Saat:15:58)Enderkrkmz yazdı: Merhaba iyi forumlar
Ben ender forumda yeniyim konuyu bilgi almak amaçlı açtım. Fiorino safeline 2015 model araca sahibim yeni satın aldım. Yavaş yavaş aksesuar eklemesinde bulunucam. İlk olarak amerikan park hk bilgi almak istedim. İnternette Fiorino Yeni Nesil Ayarlı Amerikan Park Modulü isimli geçen modül var bu arıza lambası yakar mı satın alsam monte ettirseem sorun çıkarır mı sizce ? Özel link yasak olabilir diye link veremiyorum önerileriniz ya da tavsiyeleriniz varsada yardımcı olabilirseniz sevinirim 
Daha sonra da araca 
Film 
Arka ve ön tampon boru koruma
Ses sistemi 
Krom kaplama vs tarzı eklemeler yapmayı düşünüyorum hangi siteden alsam uygun ve kaliteli satın alma işlemi yapmış olurum tecrübeli abilerim varsa yardımlarını bekliyorum teşekkürler iyi forum,
Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah. Amerikan park modülünün açma-kapamalı ve parlaklık ayarlı olanını kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım. Arıza lambası yakmıyor, muayeney girerken kapatıyorum sıkıntı olmadan geçiyor. Diğer yapmak istediklerin zevk meselesi herkese göre dğişiyorsmile Ben krom yan basamaklar, kapı kolları ve ön tampon ızgarasına krom yaptım. Cam filmi ve cam rüzgarlıkları yaptım. İnternet üzerinden almanı tavsiye etmiyorum. Cam çıtası aldım gitti gidiyordan birebir uyumlu diye, uymadı kullanamadım. Ankara için bir yer tavsiye edebilirim. Direk gidip bu işi yapan bir yerde yaptırmanı tavsiye ederim. En azından bir sıkıntı yaşarsan muhatabın olur. Selamlar...
 Yorumunuz ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim tecrübelerinizden yararlanmak isterim özelden numaramı gönderiyim daha detaylı bilgi almak istiyorum smile
23-06-2016, Saat:00:15
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] Fiorino TPMS Güntekin 0 1,945 16-01-2024, Saat:16:07
Son Yorum: Güntekin
Thumbs Up [Bilgi] Fiorino Multimedya Daiichi M3000 modeli - geri vites kamerası ve direksiyon kumandası umutchatin 9 26,044 28-06-2022, Saat:16:50
Son Yorum: sitemmkar
  Fiorino Multimedya Emrhncakir 2 8,744 05-05-2017, Saat:03:15
Son Yorum: Emrhncakir
  [Acil] fiorino ampul turu bılen var mı ?? falcon_7 13 46,963 29-03-2016, Saat:01:07
Son Yorum: oyoyoyyy
  [Bilgi] Fiorıno emotıon hakkında bilgi emre2934 4 10,544 02-10-2015, Saat:11:18
Son Yorum: laylom3a

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi