Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muayenede Koltuk Sayısı
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#11
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı

ruhsatta 5 koltuk emniyet kemeri 4 oldumu tüv asla vize vermez ama 5. kemeri taktıktan sonra tüv seve seve vize verir 5 ten 4 koltuga geçenler hazır elindeki fırsatı bilmeyerek tepmiş oluyor.ruhsat degiştikten sonra yapacak bir şey yok
21-01-2013, Saat:20:46
Cevapla
şeker42 Çevrimdışı
200
EMEKLİ ŞEKER
Üye
Uye No: 4075
Mesajlar: 55
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 23-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
bu uyarıyı önce yapacaktın agrilon kardeş. biz koltuk sayısını 4 ledik!
[url=http://postimage.org/][Resim: untitled.png][/url]
21-01-2013, Saat:22:49
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#13
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
Ruhsatta 5 yazarak aldığım aracımın fiat merkezden teknik belgesini talep ettim. Belge bugün geldi aracım 4 koltuklu gözüküyor. 4 olarak ruhsatımı düzelltirmiştim. Muayenede sorun yaşamadım. Fiorino 4 koltuklu gözüküyor emniyette doğruladı teknik belgede öyle.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
22-01-2013, Saat:00:16
www Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#14
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
aracın teknik belgede 4 yazıyor olması o kadar önemli degil ruhsatta ne yazıyorsa o oldugu için 5 yazıp kemer 4 olursa veya 4 koltuk yazıp 5 kemer olursa ortada uyumsuzluk olacagından tüv kabul etmiyor yoksa ruhsatta ne diyorsa o dur.polis kontrollerde ruhsata bakar teknik belgeye bakmaz..saglık olsun derim yapacak bir şey yok

(22-01-2013, Saat:00:16)fiorino51 yazdı: Ruhsatta 5 yazarak aldığım aracımın fiat merkezden teknik belgesini talep ettim. Belge bugün geldi aracım 4 koltuklu gözüküyor. 4 olarak ruhsatımı düzelltirmiştim. Muayenede sorun yaşamadım. Fiorino 4 koltuklu gözüküyor emniyette doğruladı teknik belgede öyle.

fiattan bende teknik belge istedim geldi ama belgenin standart bir belge oldugu bütün araçlara aynısını kopyala yapıştır mantıgıyla yaptıklarını fark ettim.mesela benim araç 16" jant lastik var onlar 15" yazmışlar.aracım otomatik onlar manuel yazmışlar.teknik belge formaliteden ibaret yani....koltuk sayısı kemer sayısı vatandaşa atılan kazık sayısıdır.murat 124 ler reno stw lerin neresinde kemer var ve nasıl 5 kişilik oluyorlar.olay vatandaşın kandırılmasıdır o kadar.
(Son Düzenleme: 22-01-2013, Saat:20:34, Düzenleyen: agrilon.)
22-01-2013, Saat:20:28
Cevapla
şeker42 Çevrimdışı
200
EMEKLİ ŞEKER
Üye
Uye No: 4075
Mesajlar: 55
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 23-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
Bu kazık FİATın kazığıdır.Araç bir yerde pan- bir yerde kamyonet bir yerde ticari hususi gibi muamele görürse tüv de kafasına göre işlem yapar.
[url=http://postimage.org/][Resim: untitled.png][/url]
(Son Düzenleme: 22-01-2013, Saat:21:39, Düzenleyen: şeker42.)
22-01-2013, Saat:21:38
Cevapla
ayyildiz42 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4423
Mesajlar: 99
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 99
Kayıt Tarihi: 13-12-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#16
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
Arkadaşlar bu karmaşıklıkların veya çarpıklıkların giderilmesi için ne yapmalıyız gerçekten ben rahatsız olmaya başladım hangi sınıfa girdiğimiz hangi sınıftan muamele gördüğümüz belli değil işe bir yerden başlasak diyorum ne dersiniz
VW Multivan Business
[Resim: xhrqlbo.jpg]
(Son Düzenleme: 27-01-2013, Saat:22:02, Düzenleyen: ayyildiz42.)
27-01-2013, Saat:22:01
Cevapla
greenfoxx Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5797
Mesajlar: 3
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 02-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
bugün gittim muayene için ruhsatta 5 kişi yazıyor. 5 Tanede emniyet kemeri var. Muayene yapan adam araca bindi kemerlri kontrol ederken arkadaki 3. Kemeri gördü buna niye kemer takmışlarki buarabalar 4 kişilik dedi. Sonuçra muayenedengeçmedi. Araç 4 kişilikmiş ruhsat değişimi için emniyete gideceğiz artık.
07-12-2013, Saat:21:23
Cevapla
sekko Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4616
Mesajlar: 41
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 23-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#18
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
ben bizzat yaşadım 2013 ocak ayında muayeneye girdik ruhsatta 5 koltuk yazıyordu değişmesi gerektiğini sölediler 70tl extradan cepten para çıktı. ruhsat tek yaprak değişti
ÖLÜM SADECE BİR BAŞLANGIÇ.
10-12-2013, Saat:00:08
Cevapla
batteristt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 177
Mesajlar: 156
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 156
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#19
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
arkadaşlar fiorinonuz panoaroma ise ,yani gerçekten otomobil ruhsatlı ise arac ruhsatında 5 kişi yazar.ve arkada 3 emliyet kemeri ve 3 kafalık vardır..
ama eger aracınız normal camlı koltuklu fiorino ise ruhsatta 4 kişi yazar ve arka koltuklardada 2 kafalık vardır,2 emliyet kemeri vardır..
eger fiorinonuz panorama değilse ve ruhsatınızda 5 ise muayneden gecemezsiniz..ruhsatı ek 1 değişiklik belgesi ile değiştirmenizi isteyeceklerdir..
ayrıca polis durdurup arka koltugunuzda 3 kişi görürse cezada yazabilr. çünkü aracınız 4 kişiliktir ve arkada 2 yolcu tasıyabilirsiniz..
bu yüzden gerçek otomobil panorama almak herzaman avantajlıdır arkadaşlar..
10-12-2013, Saat:18:32
Cevapla
HBURKA Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7149
Mesajlar: 2
Nereden: 54 Sakarya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 03-07-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#20
Cvp: Muayenede Koltuk Sayısı
Merhaba Arkadaşlar.Bende yeni aldım FİORİNO.2010 MODEL. Bende koltuk sayısına takılmıştım ama açıklamalarınız sayesinde ayndınlandım. Yalnız bir başka konu var benim ruhsat değişti ruhsatta 75 lik araç 55kw yazılmış bu nasıl oluyor?

yavuz Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
ya burda motorgücü 75 hp 90 hp yazıyorlar benim ruhsatta motorgücü 55 yazıyor çokmu düşükacaba arabalardan hiç anlamamada ilk arabam 225 fılorino cb 1.3 mj emotıon otomatik vites bu motor gücü 55 takıldım herkezin 75 hp 90 hp bi aydınlatan olursa sevinirim
o yazan 55, KW olarak değeri verilmiştir yani HP değil

HorsePower yani beygir olarak 75tir yani doğru sorun yok

Konu ile ilgili cevap varmış sitede şimdi içim rahat oldu. Teşekkür ederim. Sizleride konu ile meşgul ettim.
(Son Düzenleme: 03-07-2015, Saat:15:58, Düzenleyen: HBURKA.)
03-07-2015, Saat:15:44
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Koltuk sayısı ikusku 12 18,947 18-01-2012, Saat:19:32
Son Yorum: ikusku

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi