Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2012 emotion otomatik 5 vites
By_MaBi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2567
Mesajlar: 47
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 19-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#21
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites

Arkadaşlar önceki aracım, 2010 emo idi, istanbulda oturuyorum şehir için 6,4 şehir dışı. 4.5 defalarca ölçtüm bu idi..

yalnız şimdiki aracım 2011 emo starstop 90bg aynı yerde, şehir içi, 8,5 den aşağı düşüremedim..şehir dısı uzun ölçemedim ama 6,8 lerde gösterdi.. ya yol bilgisayarında sorun var ya araçta.. şöylede bir durum söz konusu. eski aracımın deposunu fullediğimde. menzil 830km gösteriyordu bunu fuluyorum menzil 560km gösteriyor sanırım orada bir sıkıntı var..
17-02-2013, Saat:19:03
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#22
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
(17-02-2013, Saat:19:03)By_MaBi yazdı: Arkadaşlar önceki aracım, 2010 emo idi, istanbulda oturuyorum şehir için 6,4 şehir dışı. 4.5 defalarca ölçtüm bu idi..

yalnız şimdiki aracım 2011 emo starstop 90bg aynı yerde, şehir içi, 8,5 den aşağı düşüremedim..şehir dısı uzun ölçemedim ama 6,8 lerde gösterdi.. ya yol bilgisayarında sorun var ya araçta.. şöylede bir durum söz konusu. eski aracımın deposunu fullediğimde. menzil 830km gösteriyordu bunu fuluyorum menzil 560km gösteriyor sanırım orada bir sıkıntı var..
kullanım şartları buna etken olabilir.menzil kullanım şartlarına göre yükselip düşebilir.eura 5lerin fabrika verisi şehir içi 5.2 lt bunu yakalamak gerçekten çok zor.
18-02-2013, Saat:00:32
Cevapla
By_MaBi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2567
Mesajlar: 47
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 19-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#23
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
(18-02-2013, Saat:00:32)MUSTAFA UYSAL yazdı:
(17-02-2013, Saat:19:03)By_MaBi yazdı: Arkadaşlar önceki aracım, 2010 emo idi, istanbulda oturuyorum şehir için 6,4 şehir dışı. 4.5 defalarca ölçtüm bu idi..

yalnız şimdiki aracım 2011 emo starstop 90bg aynı yerde, şehir içi, 8,5 den aşağı düşüremedim..şehir dısı uzun ölçemedim ama 6,8 lerde gösterdi.. ya yol bilgisayarında sorun var ya araçta.. şöylede bir durum söz konusu. eski aracımın deposunu fullediğimde. menzil 830km gösteriyordu bunu fuluyorum menzil 560km gösteriyor sanırım orada bir sıkıntı var..
kullanım şartları buna etken olabilir.menzil kullanım şartlarına göre yükselip düşebilir.eura 5lerin fabrika verisi şehir içi 5.2 lt bunu yakalamak gerçekten çok zor.

6.0 veya 6.5 bunu yakalasam razıyım.. ama 8.0 aşağı düşemedim..euro5 motor dediğiniz gibi euro4 e göre fazla yakıyor tahminimce..

Yakıt için eski aracımı arar oldum.. ama performasta bunun üstüne tanımam.
18-02-2013, Saat:17:32
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Thumbs Up [Bilgi] Fiorino Multimedya Daiichi M3000 modeli - geri vites kamerası ve direksiyon kumandası umutchatin 9 26,088 28-06-2022, Saat:16:50
Son Yorum: sitemmkar
  [Soru] emotion dynamic farkı EFECAR 6 26,007 24-12-2016, Saat:20:11
Son Yorum: ulas55
  [Bilgi] Fiorıno emotıon hakkında bilgi emre2934 4 10,562 02-10-2015, Saat:11:18
Son Yorum: laylom3a
  2011 emotion araca flash bellek takılabilir mi? maminci 4 8,978 14-05-2013, Saat:19:40
Son Yorum: MsK
  Buda benim 2012 Fiom fiorintam38 6 7,061 14-10-2012, Saat:10:38
Son Yorum: fiorintam38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi