Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
By_MaBi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2567
Mesajlar: 47
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 19-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-mi...205/detay/


Aracım satılıktır, en ufak bir sıkıntısı yoktur. bir kaç parça lokal boya vardır onun dısında kapılardan ses bile gelmez..ben pipirikli biriyim aracımdan en ufak bir gıcırtı gelse gece uyuyamam hemen baktırırım. bu aracta öyle bir araç bakımı muanesi her seyi sıfırdır.. Almak isteyen olursa elimden gelen yardımı yaparım.. ilandaki numara diğer numaram bana bu numaradan daha kolay ulaşırsınız( 05353743144 ) Allah herkese gönlune göre versin.
26-03-2013, Saat:15:22
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#2
Cvp: İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
Hayırlı olsun üzerinde yazı yazdığın iki resmi foruma uygun yere yada başlık açarak ekler misin bilmeyenler öğrensin hayırlı satışlar olsun inş slmlar
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
26-03-2013, Saat:15:50
www Cevapla
By_MaBi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2567
Mesajlar: 47
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 19-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
Aracımın Resimleri,
[Resim: image.jpg]



[Resim: image.jpg]


(Sayın Adminim, Sanırım Numara verdim diye Yanlış anlaşıldım, İlandaki numarada eşimin numarasıdır, zaten arayanlara benim numaramı verecektir.. Sebeb ise.. Sahibinden.com a benim uyeliğim var onda bir sıkıntı oldu tekrar uyelik açtım bu sefrde ikinci kez benim numaramı kabul etmedi bende eşimin mumarasını vermek zorunda kaldım.)
26-03-2013, Saat:16:46
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#4
Cvp: İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
ilandaki 2 resimden bahsetmiştim o resimlerin orjinallerini yüklermisin üzerine yazı yazdığın.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
26-03-2013, Saat:19:13
www Cevapla
By_MaBi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2567
Mesajlar: 47
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 19-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
pardon adminim yanlış anlamışım.. Buraya ekleyeyimde en kısa zamanda resimlerin daha detaylı çeker konu olarak foruma eklerim...

Birinci resimde göruldugu gibi, vites buyultmen veya küçültmen gerektiğinde uyarı olarak ekrana yukarı aşağı ok şeklinde cıkar shirt özelliği

[Resim: Foto_raf0039.jpg]


Bu resimde tam detaylı çekemedim ekranda da gösterir, sitar@stop özelliği.. kırmızı ışıkta durdugumuzda ayağımızı debriyajdan çektiğimizde stop eder... tekrar debriyaca bastığımızda kaldığımız yerden devam ederiz kontak açma kapama gibi bir olay yoktur.. buda trafikte ve ışıklarda yakıt tasaruffu sağlar..


[Resim: 096_copy.jpg]
(Son Düzenleme: 26-03-2013, Saat:20:38, Düzenleyen: By_MaBi.)
26-03-2013, Saat:20:32
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#6
Cvp: İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
resimler daha büyük olursa sevinirim postimage konu içine kodu katar değiştirmeyin
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
26-03-2013, Saat:21:36
www Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#7
Cvp: İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
Hayırlı Satışlar Aracınız Gayet Temiz Nasıl Kıyacaksınız Buna .)
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


26-03-2013, Saat:23:08
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#8
Cvp: İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
(26-03-2013, Saat:16:46)By_MaBi yazdı: Aracımın Resimleri,
[Resim: image.jpg]



[Resim: image.jpg]


(Sayın Adminim, Sanırım Numara verdim diye Yanlış anlaşıldım, İlandaki numarada eşimin numarasıdır, zaten arayanlara benim numaramı verecektir.. Sebeb ise.. Sahibinden.com a benim uyeliğim var onda bir sıkıntı oldu tekrar uyelik açtım bu sefrde ikinci kez benim numaramı kabul etmedi bende eşimin mumarasını vermek zorunda kaldım.)
hayırlı satışlar güzelmiş alan yaşadıThumbup1
26-03-2013, Saat:23:17
Cevapla
By_MaBi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2567
Mesajlar: 47
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 19-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: İstemeyerektende olsa Aracımı Satma Kararı aldım
(26-03-2013, Saat:23:08)MsK yazdı: Hayırlı Satışlar Aracınız Gayet Temiz Nasıl Kıyacaksınız Buna .)


Teşekkürler Kardeşim, Onu bana hiç sorma, en son aracım olacak arac ama öyle bir zor da kaldımki satmak zorundayım..her seyin hayırlısı..ilerde yine aracım fio olcaktır...

Alıntı:hayırlı satışlar güzelmiş alan yaşadıThumbup1

Teşekkürler Kardeşim Alıcısınada hayırlı olur inş..
(Son Düzenleme: 27-03-2013, Saat:15:56, Düzenleyen: Admin.)
27-03-2013, Saat:13:28
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2011 Otomatık Aracımı Satıyorum lojistik9p 2 4,702 04-08-2016, Saat:23:38
Son Yorum: lojistik9p
  2015 model aracımı satıyorum slyman 1 4,076 02-08-2016, Saat:13:29
Son Yorum: ayhaneröz
  Aracımı Sattım Fer123 0 3,252 28-02-2016, Saat:05:00
Son Yorum: Fer123
  ARACIMI SATIYORUM zegabon75 0 3,079 30-01-2015, Saat:14:26
Son Yorum: zegabon75
  [Acil] 6 ileri otomatik aracımı satıyorum emotion aksesuvarlı halit_1472 2 4,266 24-04-2014, Saat:07:46
Son Yorum: Levent SARI

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi