Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
Ağırman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4635
Mesajlar: 106
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 106
Kayıt Tarihi: 25-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı

[Resim: torpido_3.jpg] VEYA [Resim: 20130324_184128.jpg]

Dügme bu


[Resim: 20130320_152713.jpg]

Torpıdoyu tutan bütün civatalar.3 tanesi üst tarafın 4 tanesi alt tarafın 1 tanesi(büyük olan) içerde orta tarafın


[Resim: 20130320_152740.jpg]

[Resim: 20130320_152759.jpg]

[Resim: 20130320_152814.jpg]

[Resim: 20130320_152824.jpg]


[Resim: 1364496281678.jpg]



[Resim: 1364496309581.jpg]




Elektrik meselesini şöyle hallettim

Bildiğiniz gibi çakmak ve yolcu çakmaklığına kontağı açmadan elektrik gelmiyor bu benim için sıkıntı idi telefon şarj etmek için kontağı açık bırakmak gerekiyordu veya telefonu şarj esnasında arabada bırakıp gitmek gerekiyordu buyüzden ben bu yolu seçtim önce direksiyonun ordaki sigorta kutusundan yolcu çakmaklığına direk elektrik çektim yolcu çakmağına bağladım(kontakdan geleni iptal ettim) burdanda ikili kablo ile artı eksi olarak torpidoya çektim artı kabloyu lede direk bağladım eksi ucuda düğme üzerinden bağladım. İllaki gece lazım olmayacak karanlık biryere girdiniz kontağı aç veya parkları aç derdiniz olmayacak oyüzden torpidoyada direk elektrik verdim
Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı

http://www.fiorinofunclub.com/Konu-Bilgi...-html.html
(Son Düzenleme: 02-02-2016, Saat:13:11, Düzenleyen: Ağırman.)
09-03-2013, Saat:01:11
Cevapla
Ağırman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4635
Mesajlar: 106
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 106
Kayıt Tarihi: 25-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma
daha bıtırmedım led serıt beklıyorum..
Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı

http://www.fiorinofunclub.com/Konu-Bilgi...-html.html
20-03-2013, Saat:18:19
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#3
Cvp: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
Elinize Emeğinize Sağlık Konuyu Uygun Yere Taşıdım Torpidoyu Nasıl Çıkardınız Vidaları Söktükten Sonra Kendiliğinden Çıktımı ? Detaylı Anlatırsanız Sevinirim
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


20-03-2013, Saat:18:54
Cevapla
Ağırman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4635
Mesajlar: 106
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 106
Kayıt Tarihi: 25-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
Sadece resimdeki civatalar söküldügü takdirde hiç bir zorlama olmadan kendiliginden cıkıyor...Başka hiçbirşey sökülmüyor yani anlatılanlar gibi zor deyil..
Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı

http://www.fiorinofunclub.com/Konu-Bilgi...-html.html
(Son Düzenleme: 20-03-2013, Saat:19:14, Düzenleyen: Ağırman.)
20-03-2013, Saat:19:13
Cevapla
Ağırman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4635
Mesajlar: 106
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 106
Kayıt Tarihi: 25-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
evet bıtmıstır arkadaslar ....resım bıraz karanlık cıktı..torpıdonun ıcı evınızdekı florasan aydınlıgında..
Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı

http://www.fiorinofunclub.com/Konu-Bilgi...-html.html
28-03-2013, Saat:22:55
Cevapla
tkcabin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1666
Mesajlar: 380
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 380
Kayıt Tarihi: 12-08-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#6
Cvp: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
hocam sana zahmet daha detaylı anlatabilirmisin olayı mesela elektriği nerden aldın lambayı bagladığın yerin fotografınıda çekersen cok makbule geçer v.s şimdiden teşekkür ederim
(Son Düzenleme: 02-02-2016, Saat:20:45, Düzenleyen: fiorino51.)
29-03-2013, Saat:00:36
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#7
Cvp: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
Eline Emeğine Sağlık Yanlız Elektiriği Nerden Çektin Peki ?
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


29-03-2013, Saat:00:58
Cevapla
Ağırman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4635
Mesajlar: 106
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 106
Kayıt Tarihi: 25-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Ynt: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
Arkadaşlar ben led şerit taktığım için fotoğraf koymadım ama onuda koyarım yani isteyen istediği lamba türünü takabilir.

Elektrik meselesini şöyle hallettim

Bildiğiniz gibi çakmak ve yolcu çakmaklığına kontağı açmadan elektrik gelmiyor bu benim için sıkıntı idi telefon şarj etmek için kontağı açık bırakmak gerekiyordu veya telefonu şarj esnasında arabada bırakıp gitmek gerekiyordu buyüzden ben bu yolu seçtim önce direksiyonun ordaki sigorta kutusundan yolcu çakmaklığına direk elektrik çektim yolcu çakmağına bağladım burdanda ikili kablo ile artı eksi olarak torpidoya çektim artı kabloyu lede direk bağladım eksi ucuda düğme üzerinden bağladım. İllaki gece lazım olmayacak karanlık biryere girdiniz kontağı aç veya parkları aç derdiniz olmayacak oyüzden torpidoyada direk elektrik verdim

Anlaşılmayan biryer var ise yardımcı olurum.

Sll Tapatalk ile gönderildi
Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı

http://www.fiorinofunclub.com/Konu-Bilgi...-html.html
(Son Düzenleme: 29-03-2013, Saat:02:29, Düzenleyen: Ağırman.)
29-03-2013, Saat:02:23
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#9
Cvp: Ynt: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
(29-03-2013, Saat:02:23)mersosayhan yazdı: Arkadaşlar ben led şerit taktığım için fotoğraf koymadım ama onuda koyarım yani isteyen istediği lamba türünü takabilir.

Elektrik meselesini şöyle hallettim

Bildiğiniz gibi çakmak ve yolcu çakmaklığına kontağı açmadan elektrik gelmiyor bu benim için sıkıntı idi telefon şarj etmek için kontağı açık bırakmak gerekiyordu veya telefonu şarj esnasında arabada bırakıp gitmek gerekiyordu buyüzden ben bu yolu seçtim önce direksiyonun ordaki sigorta kutusundan yolcu çakmaklığına direk elektrik çektim yolcu çakmağına bağladım burdanda ikili kablo ile artı eksi olarak torpidoya çektim artı kabloyu lede direk bağladım eksi ucuda düğme üzerinden bağladım. İllaki gece lazım olmayacak karanlık biryere girdiniz kontağı aç veya parkları aç derdiniz olmayacak oyüzden torpidoyada direk elektrik verdim

Anlaşılmayan biryer var ise yardımcı olurum.

Sll Tapatalk ile gönderildi

Elinize Sağlık Bendede Aynı Sıkıntı Var Telefonumu Şarj Edemiyorum Kontak Kapalı Çünkü .)
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


29-03-2013, Saat:21:43
Cevapla
ugurts Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7341
Mesajlar: 6
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 30-11-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
anahtar ters devremı yanı bırakınca kısa devre olcak ve ışık yancak dimi....
26-06-2016, Saat:04:37
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino Sticker fiorino51 58 112,695 29-11-2025, Saat:09:50
Son Yorum: TURUNCU 16
  Fiorino Direksiyon Kumandası kolega35 27 79,441 18-12-2022, Saat:00:12
Son Yorum: Kürşat muslu
  Fiorino inwels alarm sistemi hkn0607 0 3,608 03-03-2021, Saat:22:29
Son Yorum: hkn0607
Thumbs Up [Yeni] Fiorino Far Sensörü Admin 9 16,103 19-09-2017, Saat:17:15
Son Yorum: aşikar
  Plaka Lambalarına Led Yapımı (Arıza Lambası Yakmadan) MsK 33 45,344 27-07-2017, Saat:01:46
Son Yorum: oyoyoyyy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi