Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino Yıllık Masraf
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#31
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf

alo başbakanlık cumhurbaşkanlıgı bimergibi .. 2009 haziranda hızlimitlerinin arttırılması konusunda dobloların 100 km olması istegimin degerlendirilecegini motorsikletlerin 70 ten 90km ye doblolarında 80 km den 85 km ye çıkarttıklarını aynı gün içinde emniyet maille msn me bilgilendirdi.araştırmalarımdan ögrendigim kadarıyla hız limitlerinin arttırılmasında doblo vs sahiblerinin halinden çok memnun olduklarını nadir kişilerin emniyetin sitesine mail attıklarını ögrendim.talep yetersiz olunca limitte o kadar oluyor yani.heryıl vize yüksek mtv yi anladık ama hız limitlerini düzenlemesinde hakkını aramazsanız yapacak birşey yok derim..kaç kişi bu konuda yazdı acaba..
03-01-2012, Saat:23:40
Cevapla
serhat erken Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4387
Mesajlar: 1
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 24-11-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#32
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
Arkadaşlar ev alacağım için benim fio yu satıyorum. 2012 / 75 HP / otomatik vites/ panorama / euro 5 motor 3000 km de piyasasını bilen varsa yazsın lütfen
30-03-2013, Saat:02:21
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#33
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
(30-03-2013, Saat:02:21)serhat erken yazdı: Arkadaşlar ev alacağım için benim fio yu satıyorum. 2012 / 75 HP / otomatik vites/ panorama / euro 5 motor 3000 km de piyasasını bilen varsa yazsın lütfen

en fiyat burada kimseye sormana gerek yok yaz bilgilerini gör fiyatını Thumbup1


http://www.dod.com.tr/CustV2VehPriceChooseCar.aspx
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
30-03-2013, Saat:09:51
www Cevapla
sam48 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1958
Mesajlar: 29
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 29-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#34
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
2013 yılı masrafım

200 lira egzoz-muayene
800 lira yıllık vergi
245 lira sigorta
500 lira 45.000 bakımı+balata-fren
toplamda 1700-1800 civarı.
bu kadar masraf çıkınca kasko yaptıramadım.. 1000 lira da kasko tutsa durduk yerde 2500-3000 lira yiyen bi araba... 4x4 araba binsek daha az masrafı olurdu...
[Resim: lpgenI.php?productId=eutr00s&text1=07%20SAM%2048&font=]
30-03-2013, Saat:14:06
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#35
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
(30-03-2013, Saat:14:06)sam48 yazdı: 2013 yılı masrafım

200 lira egzoz-muayene
800 lira yıllık vergi
245 lira sigorta
500 lira 45.000 bakımı+balata-fren
toplamda 1700-1800 civarı.
bu kadar masraf çıkınca kasko yaptıramadım.. 1000 lira da kasko tutsa durduk yerde 2500-3000 lira yiyen bi araba... 4x4 araba binsek daha az masrafı olurdu...

değer mi dersen bana göre değer.binek 1.6 motorlarında aynı şekilde masrafı oluyor sadece 2 yılda bir fenni muayene Thumbup1
30-03-2013, Saat:21:43
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#36
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
(30-03-2013, Saat:21:43)MUSTAFA UYSAL yazdı:
(30-03-2013, Saat:14:06)sam48 yazdı: 2013 yılı masrafım

200 lira egzoz-muayene
800 lira yıllık vergi
245 lira sigorta
500 lira 45.000 bakımı+balata-fren
toplamda 1700-1800 civarı.
bu kadar masraf çıkınca kasko yaptıramadım.. 1000 lira da kasko tutsa durduk yerde 2500-3000 lira yiyen bi araba... 4x4 araba binsek daha az masrafı olurdu...

değer mi dersen bana göre değer.binek 1.6 motorlarında aynı şekilde masrafı oluyor sadece 2 yılda bir fenni muayene Thumbup1

Benim Gibi Yıllardır Şahine Doğan'a Binen Biri İçin Ferrari Gibi Geliyo Vergisi Fln Gözümde O Kadar Yok 6.Yaşından Sonra Zaten Düşecek Binipte Motorun Sesini Dinlemek Bana Yetiyo .)
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


31-03-2013, Saat:01:16
Cevapla
OkaaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4831
Mesajlar: 140
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 140
Kayıt Tarihi: 28-03-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#37
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
(31-03-2013, Saat:01:16)MsK yazdı:
(30-03-2013, Saat:21:43)MUSTAFA UYSAL yazdı:
(30-03-2013, Saat:14:06)sam48 yazdı: 2013 yılı masrafım

200 lira egzoz-muayene
800 lira yıllık vergi
245 lira sigorta
500 lira 45.000 bakımı+balata-fren
toplamda 1700-1800 civarı.
bu kadar masraf çıkınca kasko yaptıramadım.. 1000 lira da kasko tutsa durduk yerde 2500-3000 lira yiyen bi araba... 4x4 araba binsek daha az masrafı olurdu...

değer mi dersen bana göre değer.binek 1.6 motorlarında aynı şekilde masrafı oluyor sadece 2 yılda bir fenni muayene Thumbup1

Benim Gibi Yıllardır Şahine Doğan'a Binen Biri İçin Ferrari Gibi Geliyo Vergisi Fln Gözümde O Kadar Yok 6.Yaşından Sonra Zaten Düşecek Binipte Motorun Sesini Dinlemek Bana Yetiyo .)

Thumbup1Thumbup1Thumbup1
31-03-2013, Saat:16:52
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#38
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
yıkamada da 5 lira fazla veriyoruz onuda sayarsak baya masraflı gibi geliyorsmile
31-03-2013, Saat:23:06
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#39
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
(31-03-2013, Saat:23:06)MUSTAFA UYSAL yazdı: yıkamada da 5 lira fazla veriyoruz onuda sayarsak baya masraflı gibi geliyorsmile

Aynen Abi Fakat Ben Kendim Yıkıyorum 15 TL Cebime Kalıyor 001_smile Daha Doğrusu Depomda Mazot Olarak Kalıyor
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


01-04-2013, Saat:00:11
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#40
Cvp: Fiorino Yıllık Masraf
800 vergisi 200 muayene en az 300 sgorta 1000 lirada lstik tutar firendi yağdı filitreyd iderken 500 o tutar yeni bir aksesuvar görürsün 300 400 o tutar hiç arıza vermese bile 2500 lirayı gecer bir arabanın masrafı...
[Resim: qpczh.png]
27-09-2013, Saat:03:21
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2023 Fiorino Motorlu taşıtlar vergisi fiorino6868 0 3,103 12-12-2022, Saat:10:49
Son Yorum: fiorino6868
  Fiorino Kasko Ne Tutuyor ? Admin 219 195,739 18-05-2015, Saat:22:29
Son Yorum: izmirlii
  [Bilgi] yıllık masraf? neve41 11 17,531 11-04-2014, Saat:22:40
Son Yorum: Levent SARI
  2013 Fiorino MTV Ne Kadar ? fiorino51 49 112,866 10-12-2013, Saat:00:59
Son Yorum: MsK
  ...fiorino karda performans... serhat_4207 13 14,821 10-01-2013, Saat:11:33
Son Yorum: ayyildiz42

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi