Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
carbon clean temizliği hk.
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#11
Cvp: carbon clean temizliği hk.

Carbon Clean uygulaması Özellikle yakıt sisteminde kenarda köşede biriken katranımsı karbon birikintilerini temizler, kılcal boyutlardaki deliklerin orjinal hacmine dönmesine yardımcı olur. Genelde birlikte uygulanan Intake System Cleaner ile emme manifoldunda birikmiş kurumu sıvılaştırıp motordan geçirerek eksoza dönüşmesini sağlar, bu yöntem ile subaplar piston ve segmanları , turbo bıçakları da karbondan arındırılmış olur..

Std bir otomobilde 30k km de başlayıp 15k km de bir yapılması önerilir. Yazılım uyguladığımız otomobiller için bunu 20k km de başlayıp 10k km de bir uygulanmasını öneriyorum.

Mehmet Gazihan
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
24-04-2013, Saat:13:31
www Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#12
Cvp: carbon clean temizliği hk.
Burada Yapan Ustalar Var 50 Bin Km Den Sonra Getirin Diyorlar Gerçekten İyi Yapacaklarından Şüpheliyim Yoksa Cuzi Bi Miktar Alıyorlar 80 TL Gibi Tanıdık Olduğu İçin Faydalı Olacağını Ve İyi Yapacaklarını Bilsem Gerçekten Yaptırırım
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


24-04-2013, Saat:16:36
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#13
Cvp: carbon clean temizliği hk.



Alıntı:Kurumlar zamanla egzosdan atıldıkça yakıt tüketiminiz düşecek performansınız ilk haline yaklaşık duruma gelecektir. Fiyatın yetkili servislerinde 40.000 km.deki bakımda carbon temizleme işlemi standart olarak yapılıyor. 20.000 km.de ise (ilk yıl) isteğe bağlı yapıyorlar ve zararı olmadığını aksine faydalı olacağını söylüyorlar. Benim de 3 ay kaldı ilk yıllık bakıma ve ben de yaptıracağım. Kısacası içiniz rahat olsun. Carbon temizlemedeki asıl sorun 80.000 km, 100.000 km vb. gibi yüksek km.ye gelmiş ve o zamana kadar hiç yaptırmayıp da yüksek kilometreye gelen araçlarda ilk defa yaptırıldığında yaşanmaktadır.

Alıntı:Örneğin Bosch servisleri yüksek km.deki araçlara daha önce hiç yapılmadıysa carbon temizleme işlemi yapmıyorlar. Yüksek km.deki araçlarda kurumlar artık iyice sertleşmiş ve taşlaşmıştır. Carbon işlemi yapıldığı zaman farklı yerlerdeki kurumları da söküp atmaktadır. Örneğin piston segmanlarındaki kurumlarda söküldüğü için örnek yağ kaçırma (yakma) sorunları başlıyor. Bunun gibi bir çok sorun yaşanıyor. Daha önce hiç yapılmadıysa en fazla 60.000 km.de yapılması öneriliyor. Teknik olarak daha detaylı bilgi verbilecek arkadaşlarımız da vardır.


Punto Forumdan alınmıştır.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
(Son Düzenleme: 24-04-2013, Saat:18:38, Düzenleyen: fiorino51.)
24-04-2013, Saat:18:24
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#14
Cvp: carbon clean temizliği hk.
carbon clean temizliği dizel araçlarda 40 000 km bir uygulanırsa faydası var ve hiç carbon clean temizliği yapılmayan araçlara 120 000 km den sonra yapılmıyor kurumlar artık sertleştiği için faydadan çok motora zarar verir bu sertleşen kurumlar carbon clean yapılınca kütle halinde kopacağı için bu parçaların motor içinden atılırken supap aralarında sıkışma ve turbo nun çarklarına zarar verdiği tespit edilmiştir bu yüzden faydadan çok zarar verir.tofaş her 40 000 km de bir yapılmasını uygun görmüştür servislerde bu şekilde uygulama yapılıyor fazla yapmanız da zararı vardır sonuçta kurumda gereklidir carbon clean uygulaması yaklaşık 45 dk sürer ve ayrı bir cihazla yapılır sizin yakıt deponuzla bağlantı kesilir direk cihazın deposundan sıvısıyla beraber mazot konur karışım oranı vardır mazot pompa girişine bağlantı yapılıp araç olduğu yerde 45 dakika rolenti de 20 dk ve sonra stop edip 5 dakika beklenir ki sıvının temas ettiği yüzeyler yumuşar ve sonra 3000 devirde 20 dk sabit çalışır ve çözülen kurumlar bu şekilde egzoz dan dışarı atılır ve carbon cleane işlemi biter aracın çekişin deki farkı hissedersiniz
[Resim: images.jpg]

[Resim: images_2.jpg]
24-04-2013, Saat:20:18
Cevapla
ferhatatasoy Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6535
Mesajlar: 17
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 17
Kayıt Tarihi: 28-05-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: carbon clean temizliği hk.
yani şimdi 175binde olan aracıma yaptırmanın hiçbir mantığı yokmu yoksa azda olsa faydası olurmu
[Resim: bannerns.png]
ferhatatasoy, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 27-05-2014 tarihinde katılmıştır.
07-06-2014, Saat:15:47
www Cevapla
laylom3a Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4513
Mesajlar: 31
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 31
Kayıt Tarihi: 14-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
Cvp: carbon clean temizliği hk.
Fiat servisde kaça yapıyorlar acaba bu işlemi?
08-06-2014, Saat:11:33
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
RE: carbon clean temizliği hk.
Serviste 75. En ucuzda servis yapiyor

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
12-06-2014, Saat:08:14
Cevapla
pegasus_2 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5546
Mesajlar: 161
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 161
Kayıt Tarihi: 23-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#18
Cvp: carbon clean temizliği hk.
benim araç 75 binde şuana kadar hiç yapılmadı.şimdi yaptırsam herhangi bir eksisi olur mu?artısı nedir?
12-06-2014, Saat:14:17
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#19
RE: carbon clean temizliği hk.
Bende de bi kez yapıldı bu iki olcak

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
13-06-2014, Saat:00:44
Cevapla
53Fio Çevrimdışı
200
Rize (53)
Üye
Uye No: 5433
Mesajlar: 61
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 61
Kayıt Tarihi: 28-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#20
Cvp: carbon clean temizliği hk.
(19-12-2010, Saat:22:24)Admin yazdı: 50 TL ye würt katkısı ile bu işi yapıyorlar.30000 km de bir yapılmasında fayda olduğu söyleniyor.

[Resim: P_05_3118.jpg]

inceleyin
http://www.carboncleanturkiye.com/uyas.htm
[Resim: MY3lNM.jpg]
13-06-2014, Saat:09:42
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  EGR TEMİZLİĞİ YAPTIM ulas55 2 7,247 08-10-2019, Saat:11:35
Son Yorum: ulas55
Wink [Bilgi] Motor Temizliği matu 5 6,118 09-06-2014, Saat:13:41
Son Yorum: MsK
  [Soru] İç Döşeme Temizliği hknyns0306 15 12,867 10-02-2014, Saat:03:20
Son Yorum: hknyns0306
  Carbon Clean Yaptırdım MsK 3 5,923 23-07-2013, Saat:00:51
Son Yorum: MsK
  Motor Temizliği ve Koruma fiorino51 9 9,760 10-03-2013, Saat:20:48
Son Yorum: can06

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi