Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?

OLMADI YAPAMADIK

[Resim: IMG04398_20130621_1406.jpg]

[Resim: IMG04399_20130621_1407.jpg]


Tarifteki gibi kablo hazırladık erkek uçlu stereo kablo ile ses alamadık bir kezde şase ile sigorta attırdık teyp gitti sandık Tongue_smilie
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 21-06-2013, Saat:21:38, Düzenleyen: Admin.)
21-06-2013, Saat:21:32
www Cevapla
br4nd0n Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5103
Mesajlar: 22
Nereden: 14 Bolu
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 22
Kayıt Tarihi: 12-06-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
smile geçmiş olsun.... smile smile

bu tarif hangi tarif kine.....
ölüm gaz pedalına basan ayakta, hayat ise direksiyonu tutan koldadır, bunun eğlencesi ise ÖLÜMÜNE BASIP HAYATA TUTUNMAKTIR
(Son Düzenleme: 21-06-2013, Saat:21:45, Düzenleyen: br4nd0n.)
21-06-2013, Saat:21:44
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#3
Cvp: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
Tarif Bosch teyp için yapılmış olan sanırım bizimki Bosch değil ne yaptıysak olmadı çünkü resimlerden teybin ne marka olduğu anlaşılıyor mu? Bosch yazan bir yer görmedim siyah bantın altında ne yazıyor bakmadık aynı şeyi uyguladık olmadı

http://www.fiorinofunclub.com/Konu-Oneml...-html.html bunu uyguladık.

Blaupunkt ise sanırım 18 19 20 . pinlere bağlantı yapılacak değil mi? Onu deneyeğiz. Aramalarımda sonuç öyle 001_rolleyes


[Resim: 001.jpg]

[Resim: 002.jpg]

[Resim: images_1.jpg]
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 22-06-2013, Saat:18:59, Düzenleyen: Admin.)
21-06-2013, Saat:22:18
www Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
Cvp: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
etikette blaupunkt yazıyor blaupunkt teyplerde.


boschlardada bosch tyazıyor...

onda bile anlamazsanız blaupunkt teyplerde iki kere cd tuşuna basınca aux moduna geçer kabloyu taksanızda takmasanızda

bosch teyplerde ise kabloyu takmadığınız sürece aux modu aktif olmaz.

blaupunkt teyplerde arka soketleri sağdan sola doğru girişlerin özelliğini söliyim ...

fotoğrafa göre en sağ taraf. aux çıkışı rca anfi çıkışı ayrıca cd changer olarak kullanılıyor.

orta soket blueme veya bluetooth modülü için kullanılıyor...

sol tarafı ise bende bilmiyorum.



kendi çektiğim videom

gösterdiğim gibi sarı soket aux giriişi blapunkt için

yeşil soket bluetooth modülü ve blue me için (benim aracımda fabrikasyon olarak bluetooth modülü olduğu için yeşil soket bende aktif)

mavi soketi ise bende bilmiyorum .. bilen birisi var ise banada söylesin o soketide doldurayım biggrin
(Son Düzenleme: 22-06-2013, Saat:12:09, Düzenleyen: Admin.)
22-06-2013, Saat:01:59
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#5
Cvp: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
Teyp siyah sa bosch gri ise blaupunkt bosch ların arkadan bakınca sağ taraf taki aux blaupunkt larda sol taraf aux
22-06-2013, Saat:02:09
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#6
Cvp: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
BLAUPUNKT AUX

[Resim: 001.jpg]
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
22-06-2013, Saat:12:10
www Cevapla
cavit demir Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5268
Mesajlar: 7
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 26-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
arkadaşlar 100 tl verip boşa para vermeyin bosch teyplerde aux çıkarmak için
data in ve data out u köprüleyin
rf-l sol ses
rf-r sağ ses
şase bağlayın
cd tuşuna 2 kere basın kabak gibi çıkıyo
burdan 100 tl ye kabloyu satan ahmet ustaya selamlar ben 0.50 tl yapıverdim isteyenede yardımcı olurum.
biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin
26-07-2013, Saat:19:53
Cevapla
cavit demir Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5268
Mesajlar: 7
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 26-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
[Resim: Foto_raf0002.jpg]
selamlar yapılmış halidir
29-07-2013, Saat:23:35
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#9
Cvp: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
Güzel olmuş elinize sağlık video da çekersen daha detaylı inceleme fırsatı olur bizim içinThumbup1
30-07-2013, Saat:00:04
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#10
RE: Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu?
Bende hala yapamadim teyp bosch cd tusuna basınca aux cıkıyor ama yapamadim yarin cavit beyi ariycam anlatcak insallah
30-07-2013, Saat:01:06
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL harun_0045 8 26,371 06-01-2018, Saat:14:07
Son Yorum: babacan007

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi