Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AYNA SİNYALI
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#1
AYNA SİNYALI

[Resim: 1098087_10201972557903867_1105728414_n.jpg][Resim: 946325_10201972934353278_1628912206_n.jpg][Resim: 1146527_10201972553223750_2074255974_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg][Resim: 999572_10201972936393329_1793235413_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg]
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum bunlar şimdilik sinyallere bağladım parklara da bağlasam nasıl olur
06-08-2013, Saat:22:44
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: AYNA SİNYALI
On nuamra olmuş... Elinize sağlık. ledleri daha sık olsaydı dahamı güzel olurdu acaba ama harika oldu bende bu işi yapmazsam böyle yapıcam. İnsanı9n ibşeyi kendi yaptığında aldığı mutluluk gibisi yok smile feda olsun fio aynası smile Abi birde şey sorucam sana ya elektiriğini camurluk sinyalindn mi aldın? Yoksa şasesini ayna elektiriğinden mi?
[Resim: qpczh.png]
(Son Düzenleme: 06-08-2013, Saat:23:46, Düzenleyen: volkan_aytc.)
06-08-2013, Saat:23:38
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#3
Cvp: AYNA SİNYALI
(06-08-2013, Saat:23:38)volkan_aytc yazdı: On nuamra olmuş... Elinize sağlık. ledleri daha sık olsaydı dahamı güzel olurdu acaba ama harika oldu bende bu işi yapmazsam böyle yapıcam. İnsanı9n ibşeyi kendi yaptığında aldığı mutluluk gibisi yok smile feda olsun fio aynası smile Abi birde şey sorucam sana ya elektiriğini camurluk sinyalindn mi aldın? Yoksa şasesini ayna elektiriğinden mi?

Camırluk sinyalinden aldım ikisinide şimdilik bu kadar farklı çalışmalarım da olacak ilk olduğundan biraz amatör bir çalışma oldu ama hoşuma gitti
07-08-2013, Saat:01:02
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#4
RE: AYNA SİNYALI
Gercekten guzel olmus orjinal gibi ama volkanın soyledigi gibi daha sık ve derli toplu olması lazım
07-08-2013, Saat:01:27
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
Cvp: AYNA SİNYALI
(07-08-2013, Saat:01:02)TURUNCU 16 yazdı:
(06-08-2013, Saat:23:38)volkan_aytc yazdı: On nuamra olmuş... Elinize sağlık. ledleri daha sık olsaydı dahamı güzel olurdu acaba ama harika oldu bende bu işi yapmazsam böyle yapıcam. İnsanı9n ibşeyi kendi yaptığında aldığı mutluluk gibisi yok smile feda olsun fio aynası smile Abi birde şey sorucam sana ya elektiriğini camurluk sinyalindn mi aldın? Yoksa şasesini ayna elektiriğinden mi?

Camırluk sinyalinden aldım ikisinide şimdilik bu kadar farklı çalışmalarım da olacak ilk olduğundan biraz amatör bir çalışma oldu ama hoşuma gitti

Gerçekden bizlere örnek yol teşkil edicektir. Öyle kötü durmuyor ledlerini biraz daha sıklaştırırsan yanınca ışık daha bir bütün görünür bence. o zman bir o akdar daha Hoş olucaktır. Uzun boş zmanlar diliyorum wink
[Resim: qpczh.png]
07-08-2013, Saat:01:46
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#6
RE: AYNA SİNYALI
Aynen doblonunki gibi yapılmaz mi bu ledlerle
07-08-2013, Saat:01:55
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
Cvp: AYNA SİNYALI
Bakın Çok güzel ürünler buldum. unuversal ayna sinyali yumuşak her şekle giriyor. lüks araçların ayna içi ışıklarından da var. Turkiyedeki distiributörüne ulaşırsak bu ürünler cok güzel. Fiyatlarıda cok ekonomik.

TIKLAYIN...
[Resim: qpczh.png]
(Son Düzenleme: 07-08-2013, Saat:02:45, Düzenleyen: volkan_aytc.)
07-08-2013, Saat:02:43
Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: AYNA SİNYALI
(06-08-2013, Saat:22:44)TURUNCU 16 yazdı: [Resim: 1098087_10201972557903867_1105728414_n.jpg][Resim: 946325_10201972934353278_1628912206_n.jpg][Resim: 1146527_10201972553223750_2074255974_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg][Resim: 999572_10201972936393329_1793235413_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg]
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum bunlar şimdilik sinyallere bağladım parklara da bağlasam nasıl olur

süper olmuş aaaah şu el becerisi bendede olsa ya sökerken ya takarken kırarım ben biryerleribiggrin
07-08-2013, Saat:06:29
Cevapla
BLUE Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5193
Mesajlar: 33
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 33
Kayıt Tarihi: 09-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#9
Cvp: AYNA SİNYALI
(06-08-2013, Saat:22:44)TURUNCU 16 yazdı: [Resim: 1098087_10201972557903867_1105728414_n.jpg][Resim: 946325_10201972934353278_1628912206_n.jpg][Resim: 1146527_10201972553223750_2074255974_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg][Resim: 999572_10201972936393329_1793235413_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg]
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum bunlar şimdilik sinyallere bağladım parklara da bağlasam nasıl olur

topram valla aracın 10 numara 5 yıldız olmuş aracını kıskanmıyo değilim haniThumbup1
07-08-2013, Saat:06:56
Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: AYNA SİNYALI
maaşallah de arkadaşım maaşallahThumbup1
07-08-2013, Saat:07:53
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ayna sinyali.... volkan_aytc 8 6,425 16-10-2013, Saat:00:54
Son Yorum: volkan_aytc
  [Yeni] AYNA KROM ,YAN KAPI PASLANMAZ ,SÜRGÜ VE PLAKA NİKELAJI forzAonur 11 11,956 01-06-2012, Saat:13:02
Son Yorum: forzAonur

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi