Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Amerikan park uygulaması
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#1
Amerikan park uygulaması

Mrb arkadaşlar
dun sbh verdıgım sıparıs ve bugun sbh elıme ulasan amerıkan park modulunu nasıl baglayabılırım bana yardımcı olabılecek agabeylerım varmı ? Forumda baktıgımda ne resımlı nede yazı olarak nasıl baglandıgı detaylı anlatılmamıs acaba resımlı yada yazı olarak bana yardımcı olabilirmisiniz ???
[Resim: 2013_08_16_0439_q1.jpg]
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
16-08-2013, Saat:21:22
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: Amerikan park uygulaması
Anlatan olursa bende yapacagim
16-08-2013, Saat:21:39
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#3
Cvp: Amerikan park uygulaması

[Resim: 4wuh.jpg]
Bu resim ve video yardımcı olur inşallah Thumbup1
16-08-2013, Saat:21:54
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: Amerikan park uygulaması
(16-08-2013, Saat:21:54)TURUNCU 16 yazdı:
[Resim: 4wuh.jpg]
Bu resim ve video yardımcı olur inşallah Thumbup1

agabeyim tamam bende biliyorum takmayıda onemlı olan sey bızım fıorınolarda nasıl baglandıgı bızımkıler bıraz farklı smile
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
16-08-2013, Saat:22:13
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#5
RE: Amerikan park uygulaması
Bizim arabalar icin yapan yok mu malum sinyalleri cikarmak cok zorluyor
16-08-2013, Saat:22:27
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
Amerikan park uygulaması
Camurluklaramı yoksa farlardaki sinyalleremi bağlayacağınız. Farlara bağlarsanız birtane kontrol kalemiyle far kapağının içindeki tesisattan hangisi sinyal kablosu olduğunu bulmak o kadar
16-08-2013, Saat:23:10
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#7
Cvp: Amerikan park uygulaması
ben farlardakıne takacagım ama kapagı actıgımda far ve park lambasının kablosunu gordum sınyalın kablosunu goremedım dısardakı gıren kabloların bı kacını denedım senın dedıgın gıbı ama bı sonuca ulasamadım daha dogrusu butun kabloları denemedım cunkı kabloları zedeleyıp bırakmayı ıstemedım smile
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
16-08-2013, Saat:23:15
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#8
Cvp: Amerikan park uygulaması
[Resim: 1173745_10202049449906119_563291824_n.jpg]
Yukarıdaki gördüğünüz kablolar (kahve renkli parçanın üstündekiler)acık ve koyu gri kablolar sinyal lambasının artı ve eksi kablosu açık olan eksi koyu yani siyahı andıran artı. Park kabloları da zaten belli inşallah yardımcı olmuşumdur.Thumbup1
16-08-2013, Saat:23:38
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#9
RE: Amerikan park uygulaması
Cok tesekkurler
17-08-2013, Saat:00:18
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
Cvp: Amerikan park uygulaması
Yardımcı olduysam ne mutlu bana cool
17-08-2013, Saat:00:25
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] American park slhdrlk 5 10,289 27-09-2018, Saat:23:21
Son Yorum: mahlasultras
  Port bagaj borularına fren, sinyal ve park LED yapımı... lojistik9p 3 8,773 27-09-2018, Saat:23:14
Son Yorum: mahlasultras
  Bagaj aydınlanması için park ampülü seçimi Admin 24 33,250 07-10-2016, Saat:21:54
Son Yorum: oyoyoyyy
  [Bilgi] Port Bagaj LED Uygulaması ONUR26 26 23,817 05-01-2016, Saat:00:05
Son Yorum: lojistik9p
  [Yeni] Bi-xenon Mercek - Daylight - DRL Led Stop Uygulaması Onderdincay 13 18,865 02-07-2015, Saat:14:47
Son Yorum: 31Mehti9244

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi