Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Amerikan park uygulaması
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#21
RE: Amerikan park uygulaması

Arkadasim senin gosterdigin kablo acik renkte olan eksi yani artiya bagliycaksin
17-08-2013, Saat:17:17
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#22
Cvp: Amerikan park uygulaması
o kablo koyusu dıgerı acık grıydı karısmadım abi yesıl kablo degıl onuda denedım ona baglayınca koymple parkda sonuyor ve arıza hatası verıyor yapamayınca oto elektrıkcıye goturdum ama oda yapamadı sad(( dedigi laf bu aracda arıza lambası yaktıgı ıcın akımı kesıyor o yuzdende yanmıyor
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
17-08-2013, Saat:18:45
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#23
Amerikan park uygulaması
Parkların kablosunu kesmiycen üstüne sarıcan benim ön parklar şerit led arıza vermiyor yapanlar nasıl yapmış

O zaman sinyali cift duy yamak kalır
(Son Düzenleme: 17-08-2013, Saat:19:04, Düzenleyen: TURUNCU 16.)
17-08-2013, Saat:18:52
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#24
Cvp: Amerikan park uygulaması
parkı komple kesmedı T ek yaptım olmadı banada bı yerde hata yapıyorum gıbıme geldı ama nerde onu bulamadım sen gosterdıgın 2 kabloyu bulsun acık grı ve koyu grı koyu grıyı kestım sıyah ve kırmızı gelenle gıdene bagladım mavıyıde t ek yaptım ama park yanıyor sınyal yanmıyor
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
17-08-2013, Saat:19:53
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#25
Amerikan park uygulaması
Çif duy olmadan takımıyormuş diye söyledi elektirikçi arkadaş
17-08-2013, Saat:20:55
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#26
Cvp: Amerikan park uygulaması
abi o modulsuz yapmak istersen ampulun ıcınden o tellı yerden 2 tane var oyle yanıyor forumu arastırdıgımda bı arkadasımız daha yapmıs oda parklarda arıza verdıgı ıcın sislere baglamıs acaba bende oyle bi denesemmi smile
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
17-08-2013, Saat:22:19
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#27
Amerikan park uygulaması
Ben yapmayı düşünmüyorum amerikana karşıyım yerli olsun
17-08-2013, Saat:22:55
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#28
Cvp: Amerikan park uygulaması
parklara baglarsak amerıkadakı gıbı oldugu ıcın amerıkan olur ama sıslere baglarsak biz yaptıgımız ıcın yerli olur smile
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
17-08-2013, Saat:23:16
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#29
RE: Amerikan park uygulaması
Yapta resimleri bekliyorum
18-08-2013, Saat:11:28
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#30
Amerikan park uygulaması
Bizim araçlarda ters akım yani tetikleme eksi olduğundan dolayı kaldırmıyor. En güzeli çift duy sarı ampul bulup ayrı tesisst cekip yapmak yoksa diğer sistemler zarar göre bilir. Çoğu aksesuarcı olmaz diyor cesaret edip takmıyor
18-08-2013, Saat:14:07
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] American park slhdrlk 5 10,289 27-09-2018, Saat:23:21
Son Yorum: mahlasultras
  Port bagaj borularına fren, sinyal ve park LED yapımı... lojistik9p 3 8,773 27-09-2018, Saat:23:14
Son Yorum: mahlasultras
  Bagaj aydınlanması için park ampülü seçimi Admin 24 33,250 07-10-2016, Saat:21:54
Son Yorum: oyoyoyyy
  [Bilgi] Port Bagaj LED Uygulaması ONUR26 26 23,817 05-01-2016, Saat:00:05
Son Yorum: lojistik9p
  [Yeni] Bi-xenon Mercek - Daylight - DRL Led Stop Uygulaması Onderdincay 13 18,865 02-07-2015, Saat:14:47
Son Yorum: 31Mehti9244

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi