Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
yanlizkurt_44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3343
Mesajlar: 59
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 59
Kayıt Tarihi: 01-06-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#11
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\

Malatyalı
[Resim: DSC01602.jpg]

[Resim: DSC01607.jpg]
[Resim: image.jpg]
10-09-2013, Saat:17:53
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#12
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
Mustafa abi bu araba malatyadamı neresinde smile)
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
(Son Düzenleme: 11-09-2013, Saat:00:53, Düzenleyen: mrboss.)
11-09-2013, Saat:00:50
www Cevapla
yanlizkurt_44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3343
Mesajlar: 59
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 59
Kayıt Tarihi: 01-06-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#13
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
(11-09-2013, Saat:00:50)mrboss yazdı: Mustafa abi bu araba malatyadamı neresinde smile)

Selam Aleyküm Kardeş,
Başharık Mahallesinde oturuyorum.
Akranlar Süpermarketler A.Ş. de, Bilgi işlem biriminde çalışıyorum. İşyerim Hanımınçiftliğinde.
[Resim: image.jpg]
11-09-2013, Saat:10:41
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#14
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
(11-09-2013, Saat:10:41)yanlizkurt_44 yazdı:
(11-09-2013, Saat:00:50)mrboss yazdı: Mustafa abi bu araba malatyadamı neresinde smile)

Selam Aleyküm Kardeş,
Başharık Mahallesinde oturuyorum.
Akranlar Süpermarketler A.Ş. de, Bilgi işlem biriminde çalışıyorum. İşyerim Hanımınçiftliğinde.

Aleykümselam abi bende hasanbeydeyim hasanbeydeki akranlar marketın bıtısıgınde oturuyorum smile)
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
11-09-2013, Saat:15:22
www Cevapla
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
Slm arkadaşlar bende Malatya kernekden smile
11-09-2013, Saat:21:53
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#16
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
Aleyküm selam abi
Abilerim smile bu forumda yanlız olmadıgı bılmek güzeldir smile smile merkezde görürsünüz tek 80 plaka siyah fıorıno benım yınede tanısmak isterim sizinle smile
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
(Son Düzenleme: 12-09-2013, Saat:00:56, Düzenleyen: mrboss.)
12-09-2013, Saat:00:53
www Cevapla
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
RE: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
Tabii neden olmasın smile
12-09-2013, Saat:23:35
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#18
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
(12-09-2013, Saat:23:35)fth44 yazdı: Tabii neden olmasın smile

Abi bugun senin aracı hasanbey caddesinde gördüm arabayla yol kenarındakı park yerınden cıkıyordum baktım yanımdan gectı sen mi suruyordun smile
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
13-09-2013, Saat:20:42
www Cevapla
yanlizkurt_44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3343
Mesajlar: 59
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 59
Kayıt Tarihi: 01-06-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#19
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
Bu gidişle Forum MALATYA lılarla dolup taşacak. smile

[Resim: 20130914_081244.jpg]
[Resim: image.jpg]
14-09-2013, Saat:10:45
Cevapla
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#20
Cvp: ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\
Doğru kardeş ben sürüyordum 4 gibi gectim ordan.. fark etmedim seni kusura bakma smile
14-09-2013, Saat:11:59
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Wink Yeni Oyuncağım Ahmet_27 7 7,491 26-10-2013, Saat:20:59
Son Yorum: TURUNCU 16
Lightbulb [Soru] Yeni Bir Heves ''Fiorino'' asm222 11 12,655 19-03-2013, Saat:13:01
Son Yorum: Rüzgar53
Wink qN 1585 fio huzurunuzda yeni fotolarıyla turbo-fio 7 8,828 31-01-2012, Saat:14:47
Son Yorum: turbo-fio
  33 AUL 66 -2011 YENİ MOD... haytomemet 9 10,244 14-12-2011, Saat:22:42
Son Yorum: haytomemet
Wink •ิ. .•Ϋcƒ 70•ิ. .• yeNi ResimLeR... sincanlı 5 11,124 11-11-2011, Saat:19:44
Son Yorum: fiorino51

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi