Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EJ 762
EJ762 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4866
Mesajlar: 13
Nereden: 80 Osmaniye
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 10-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Thumbs Down  EJ 762

[Resim: 1394790_463738650414263_1827196931_n.jpg]

[Resim: 1460072_531698463588632_710260584_n.jpg]

[Resim: 999783_10151988218463588_806262195_n.jpg]

[Resim: 1385577_10151988220003588_1868006915_n.jpg]

[Resim: 1425771_10151988227748588_42314884_n.jpg]
14-11-2013, Saat:17:10
Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#2
Cvp: EJ 762
çok iyi olmuş hocam
14-11-2013, Saat:18:15
Cevapla
gosta42 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4703
Mesajlar: 136
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 136
Kayıt Tarihi: 07-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: EJ 762
Bu aracın vıdeosunu beklıyorum smile
[Resim: lpgen_I.png]
14-11-2013, Saat:18:24
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#4
Cvp: EJ 762
Araban gerçekten cok guzel aramiza hos geldiniz spoilerin fiyatı nedir modeli farklı galiba
14-11-2013, Saat:20:21
Cevapla
EJ762 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4866
Mesajlar: 13
Nereden: 80 Osmaniye
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 10-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: EJ 762
(14-11-2013, Saat:18:24)gosta42 yazdı: Bu aracın vıdeosunu beklıyorum smile

teşekkür ederim güzel bir video çekmemiz lazım ama bir türlü fırsat olmadı eski videoları var plaka ile youtube'den izleyebilirsiniz.

(14-11-2013, Saat:20:21)semih5389 yazdı: Araban gerçekten cok guzel aramiza hos geldiniz spoilerin fiyatı nedir modeli farklı galiba

eyvallah saolasın , spoilerin modeli yandan kanatlı diğer düz olanlara göre yan görüntüsü daha hoş fiyat olarakda boyalı 150 TL.

(14-11-2013, Saat:18:15)RaneZ yazdı: çok iyi olmuş hocam

eyvallah kendi çapımızda bişeyler yapmaya çalışıyoruz daha iyileri size inşallah.
(Son Düzenleme: 15-11-2013, Saat:11:28, Düzenleyen: EJ762.)
15-11-2013, Saat:11:27
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
EJ 762
Çok güzel olmuş. Ama bagaj iptal sanırsam o bana gelmez. Yarışmalarda derecen var mı ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
15-11-2013, Saat:23:52
Cevapla
emrbkmzci Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5243
Mesajlar: 29
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 21-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: EJ 762
gerçekten emek var araçta karşılığını almış gibi smile kazasız belasız sürüşler hoşgeldiniz
[Resim: pz12.jpg]
16-11-2013, Saat:14:08
Cevapla
EJ762 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4866
Mesajlar: 13
Nereden: 80 Osmaniye
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 10-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: EJ 762
[Resim: 1466071_659679304095665_1377455505_n.jpg]

yine bu pazar duramadık bagaj değişti biggrin Ses sistemi ve görsellikte derecelerimiz var wink
18-11-2013, Saat:11:04
Cevapla
gosta42 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4703
Mesajlar: 136
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 136
Kayıt Tarihi: 07-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: EJ 762
Elıne saglık guzel duruyor hala vıdeo beklıyorum bensmile
[Resim: lpgen_I.png]
18-11-2013, Saat:14:39
Cevapla
EJ762 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4866
Mesajlar: 13
Nereden: 80 Osmaniye
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 10-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: EJ 762
(18-11-2013, Saat:14:39)gosta42 yazdı: Elıne saglık guzel duruyor hala vıdeo beklıyorum bensmile

tamam senin için yapıcam bişeyler bir fırsatımda wink saolasın
18-11-2013, Saat:17:17
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi