(14-11-2013, Saat:18:24)gosta42 yazdı: Bu aracın vıdeosunu beklıyorum 
teşekkür ederim güzel bir video çekmemiz lazım ama bir türlü fırsat olmadı eski videoları var plaka ile youtube'den izleyebilirsiniz.
(14-11-2013, Saat:20:21)semih5389 yazdı: Araban gerçekten cok guzel aramiza hos geldiniz spoilerin fiyatı nedir modeli farklı galiba
eyvallah saolasın , spoilerin modeli yandan kanatlı diğer düz olanlara göre yan görüntüsü daha hoş fiyat olarakda boyalı 150 TL.
(14-11-2013, Saat:18:15)RaneZ yazdı: çok iyi olmuş hocam
eyvallah kendi çapımızda bişeyler yapmaya çalışıyoruz daha iyileri size inşallah.