Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] amerikan park sorunu (farklı)
aytacse Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4807
Mesajlar: 61
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 61
Kayıt Tarihi: 21-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#21
RE: amerikan park sorunu (farklı)

İstediğin yere bağlarsın bi eke bakar iş

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: 09_AAT_83.jpg]
14-02-2014, Saat:13:14
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#22
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
Evet bağlı module bakarsan iki tane kablo bosta olmasi lazm onlarda camurlugun
14-02-2014, Saat:13:37
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#23
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
bazı modullerde camurluk ıcın kablo koymuyorlar ek yaparak baglıyorsun benım gıbı smile resimde görüldügü gibi smile
[Resim: DSCF2476_2.jpg]
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
(Son Düzenleme: 14-02-2014, Saat:16:17, Düzenleyen: mrboss.)
14-02-2014, Saat:16:17
www Cevapla
caner67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4683
Mesajlar: 24
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 04-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#24
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
hım eren kardeş ben çamurluk üstüdeki yan sinyal için demiştim ama çamurluğa taktığında gzl gözüküyor markasını öğrenebilrmiyim gzl durmuş
[Resim: bannerns.png]
caner67, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 04-03-2013 tarihinde katılmıştır.
14-02-2014, Saat:18:03
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#25
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
markası yok bunun camurluk sinyali geciyor amerikan park a baglı parkları acınca yanar sınyal verince siyal gibi yanıp söner senin dedigin amg sinyal oda güzel
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
14-02-2014, Saat:19:18
www Cevapla
caner67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4683
Mesajlar: 24
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 04-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#26
RE: amerikan park sorunu (farklı)
hımm ck sorusoruyorum ama k.b bu işlem için çamurlukta delik açılması gerekiyomu bu arada eren kardeş özelden yazcaktım bunu sayfayı kirletmeyelim diye gönderemedim msj kutun dolmuş bi el at ona smile
[Resim: bannerns.png]
caner67, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 04-03-2013 tarihinde katılmıştır.
15-02-2014, Saat:13:04
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#27
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
orijinal yapmak istersen kesip yerlestiriliyor ama benim gibi araca fazla zarar vermeden yapmak istersen 2 vida ile işi bitirirsın smile
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
15-02-2014, Saat:13:53
www Cevapla
pegasus_2 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5546
Mesajlar: 161
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 161
Kayıt Tarihi: 23-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#28
RE: amerikan park sorunu (farklı)
on/off düğmesinden kapatıp muayeneden geçebilir miyiz?
03-03-2014, Saat:15:24
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#29
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
evet kapatıp gır sorun olmaz
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
03-03-2014, Saat:21:04
www Cevapla
fhrist Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3959
Mesajlar: 29
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 14-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#30
RE: amerikan park sorunu (farklı)
ben bu ayarlı modüllerden taktırdım sadece sinyale bağladı çamurluk ile birlikte olmaz dedi paralel olarak ikisine birlikte bağlanabiliyormu bizim ustamı işi bilmiyo
05-03-2014, Saat:17:19
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Debriyaj ses sorunu omer21 0 1,503 20-10-2023, Saat:16:52
Son Yorum: omer21
  fiorino 1.4 çekiş sorunu marikcan 17 20,207 15-12-2021, Saat:17:25
Son Yorum: hakanhocam
  Hararet sorunu bıyıkfiorino 1 2,302 08-07-2021, Saat:14:30
Son Yorum: bıyıkfiorino
  [Acil] Dizel filtresi sorunu alikoroglu42 4 13,273 22-01-2021, Saat:13:06
Son Yorum: hakan.aktan
  far sorunu imdatt mehmetblt 10 11,255 17-10-2020, Saat:13:18
Son Yorum: nilsan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi