Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
mesut kardas Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6267
Mesajlar: 159
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 159
Kayıt Tarihi: 28-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Sad  Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???

[Resim: 4mPVA7.jpg]

ARKADAŞLAR BU ÜÇGEN NE İŞE YARIYOR GALİBA ÖNCEDEN YANMIYORDU

ARA SIRA ARKA PLAKA AMPULUNU KONTROL EDİN DİYOR UYARIMI ACABA ???
[Resim: vzn4J4.jpg]

Nasipse olur.

www.fb.com/vehele37
09-05-2014, Saat:20:29
www Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#2
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
Bi sorun var demek oluyor herşey olabilir sürekli yanması sıkıntı anlamına gelir.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



09-05-2014, Saat:20:49
Cevapla
oytuneymen Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5822
Mesajlar: 2
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 10-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
arkadaşım büyük ihtimal ampullerden biri yanık o yüzden yapar hepsini kontrol et parkladan biri falan bozulduysa yapar çok önemli bir şey yoktur bence
09-05-2014, Saat:21:03
Cevapla
iverson0515 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6050
Mesajlar: 7
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 05-02-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
benimde yanıyodu ampul patlaktı gerçi uzun yanıyosa orda söylüyo zaten ne olduğunu yazıyo bi bak ekrana...
[Resim: bannerns.png]
iverson0515, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 05-02-2014 tarihinde katılmıştır.
09-05-2014, Saat:22:15
www Cevapla
Süleyman KİBAR Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3371
Mesajlar: 38
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 38
Kayıt Tarihi: 16-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
Herhangi bir lambanda sıkıntı vardır.Plaka lambaları,parklar olabilir.
09-05-2014, Saat:22:21
Cevapla
fiofio_21 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5175
Mesajlar: 19
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 04-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
Bendede yanıyor lamba plaka lambasından biri yanmıyor ondandır
09-05-2014, Saat:22:28
Cevapla
tuncay göksu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5767
Mesajlar: 18
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 26-11-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
Senin arac arizaya geçmiş bence gidersen iyi olur orjinal ayarlarini bozma arabanin sis yada sinyal dan olur
09-05-2014, Saat:22:35
Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#8
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
Ampullerde sıkıntı oldugu zaman yazar ekranda zaten.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



09-05-2014, Saat:23:30
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#9
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
Sonuyorsa sikinti yoktur kontrol icin o
10-05-2014, Saat:01:18
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ???
Muhakkak arka sis farıdır. Aynı sorun bende de vardı gittim servisteki eleman doblo ve fiorinolar da en çok patlayan ampül bu dedi hafta da 20-25 araç geliyor dedi
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
10-05-2014, Saat:02:19
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Acil] Exper raporunu inceleyip açıklayabilecek arkadaşlar İlo1940 0 1,829 09-07-2022, Saat:01:24
Son Yorum: İlo1940
Sad [Acil] teknik destek veya bilgisi olan arkadaşlar acilll yardım sivas_5858 2 4,335 13-05-2015, Saat:21:48
Son Yorum: sivas_5858
  paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar muratti50 8 8,952 23-01-2015, Saat:03:20
Son Yorum: AhmetFevzi
  arkadaşlar yardım??? gezgin290 4 5,034 17-01-2015, Saat:18:23
Son Yorum: gezgin290
  ARKADAŞLAR SİZCE NE OLUR ? hasancivava 8 7,671 23-05-2014, Saat:17:54
Son Yorum: mrt03mrt

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi