Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
muratti50 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6797
Mesajlar: 53
Nereden: 50 Nevşehir
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 16-11-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar

smilenasıl ?
[Resim: 1378576_10152908021196684_9007303383040166823_n.jpg]

[Resim: 10440262_10152908017996684_1081585117806412402_n.jpg]

galiba resimleri yükleyemedim sad
(Son Düzenleme: 15-12-2014, Saat:00:22, Düzenleyen: muratti50.)
15-12-2014, Saat:00:14
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#2
Cvp: paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
evet resimler yüklenmemiş ama paçalıklar şart gibi birşey zaten fioyada yakışıor..yoksa teker çamur atıyor su atıyor devamlı arka çamurluk ve ön kapıların altı pislik oluyor...birde kaça aldın ustam ve nereye taktırdın biraz bilgi verirmisin....
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
15-12-2014, Saat:10:59
www Cevapla
muratti50 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6797
Mesajlar: 53
Nereden: 50 Nevşehir
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 16-11-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
Ustam tsk ederim 15 liraya aldim sadece arkalara arka lastikleri sokup kendim monteledim cok da guzel durdu pacaliklarin bitim yerinede beyaz kirmizi kedigozu cikartma yaptim oda ayri guzellik katti arti lastikleri sokmusken arka kampanalari da kirmiziya boyadim :-) super :-)
16-12-2014, Saat:11:32
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#4
Cvp: paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
Montaj islemini nasil yaptin ustam malzeme ne gerekli eger bast bir yontemi varsa hafta sonu. Hemen yaparim
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
16-12-2014, Saat:14:07
www Cevapla
muratti50 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6797
Mesajlar: 53
Nereden: 50 Nevşehir
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 16-11-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
Valla cok basit sadece yildiz tornavida ile yaptim lastigi soktukten sonra zaten pacaligi takacan yerlerde aracin davlumbazi tutan vidalara monte edeceksin egerki takinca saglam olmaz dersen birertane vida fazla atarsin basit bi islem ustam
16-12-2014, Saat:15:46
Cevapla
ayhan pak Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6209
Mesajlar: 19
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 14-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
[Resim: pa_a1.jpg]

paçalık taktıranlar hangi model daha iyi. sağdaki mi? soldaki mi? ikisi de hemen hemen aynı fiyatlarda...
ANKARADELİBİNELLİ Thumbup1 06 DL 1050
20-01-2015, Saat:16:22
www Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#7
Cvp: paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
bence fiorino yazan hem uzun olması hemde yazısı ile ön planda duruyor....bende yazılı olandan taktırcam eğer bulabilirsem....
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
20-01-2015, Saat:17:28
www Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
Ya arka camın suyla dolmasindan biktim taksam care olur mu

mrt03mrt
20-01-2015, Saat:23:33
Cevapla
AhmetFevzi Çevrimdışı
200
O bir Efsane
Üye
Uye No: 6841
Mesajlar: 44
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 44
Kayıt Tarihi: 10-12-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: paçalıklar güzel olmuşmu arkadaşlar
fiorino yazanlar güzel duruyor butceden ilk aksesura para ayirabildigimde bnde taktiracagim ins.
23-01-2015, Saat:03:20
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Acil] Exper raporunu inceleyip açıklayabilecek arkadaşlar İlo1940 0 1,829 09-07-2022, Saat:01:24
Son Yorum: İlo1940
Sad [Acil] teknik destek veya bilgisi olan arkadaşlar acilll yardım sivas_5858 2 4,335 13-05-2015, Saat:21:48
Son Yorum: sivas_5858
  arkadaşlar yardım??? gezgin290 4 5,039 17-01-2015, Saat:18:23
Son Yorum: gezgin290
  ARKADAŞLAR SİZCE NE OLUR ? hasancivava 8 7,671 23-05-2014, Saat:17:54
Son Yorum: mrt03mrt
Sad [Acil] Arkadaşlar bu simge ne işe yarıyorrrr ??? mesut kardas 12 10,351 10-05-2014, Saat:17:36
Son Yorum: tkcabin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi