Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] aux modda ciddi sorun
Reber Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7154
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 03-07-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
aux modda ciddi sorun

merhaba arkadaşlar...
öncelikle benim araç fiorino 2011 model teybim bosch cd model
şimdi bir arkaşımız çok güzel konuya değinmiş resimli şekilde paylaşmış bende aynısını uyguladım ve oldu ama çok garip oldu benin aux kablom 3 hatlı aynı dediği gibi ama kablo sıralamalarınıda değiştirmeme rağmen muzik çok şiddetli yani güzel ama müzikteki sanatçı sesi gelmiyor ben buna mono diyorum ama garip bu neden böyle oldu veya düzelir, linkini vereceğim arkadasın gösterdiği şeklin tıpa tıp aynısını yaptım lütfen az bi rica etsem konuya hakim olan veya karşılaşan arkadşlar bi yardım etsin
arkadaşın linki
03-07-2015, Saat:22:24
Cevapla
Reber Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7154
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 03-07-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: aux modda ciddi sorun
bide eklemem lazım mesela galaxy s2 de sıkıntı yok ama s3 ve üzeri telefonlarda bu sıkıntıyı çıkartıyor...
03-07-2015, Saat:23:48
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
Cvp: aux modda ciddi sorun
[Resim: 2_5_MM_JACK_PLUGS_STEREO_KENABLE_LTD.jpg]

üsteki jack 2 kanallı

[Resim: s4handsfreeblack1_tup_samsung_eo_hs3303we_samsu.jpg]
2.Resimdeki gibi olmalı jackınız
aux stereo jack 3 kanallı olmalı 2 kanallı jack son model telefonlara olmuyor
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
(Son Düzenleme: 04-07-2015, Saat:00:30, Düzenleyen: fiorino51.)
04-07-2015, Saat:00:29
www Cevapla
Reber Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7154
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 03-07-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: aux modda ciddi sorun
Yaptigim jackta 2kanalli ama dişi yani , onudami degistirmem lazim acaba ?

[Resim: 161029128_tn30_0_1.jpg]

Bide mesela bunu taksam sizce usbden muzik dinleyebilirmiyim acaba deneyen oldumu veya fikri olan ?
(Son Düzenleme: 04-07-2015, Saat:04:26, Düzenleyen: Reber.)
04-07-2015, Saat:04:07
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#5
Cvp: aux modda ciddi sorun
resim gözükmüyor postimage sitesine resim atın hızlı cavap içindeki resim yüklemek için tıklayın direkt resimi yükler
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 04-07-2015, Saat:12:30, Düzenleyen: Admin.)
04-07-2015, Saat:11:14
www Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi