Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
klima fan sesi sorunu
muratgungor Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7548
Mesajlar: 2
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 30-04-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
klima fan sesi sorunu

Arkadaşlar merhaba,


aşağıdaki videoda duyacağınız gibi arabanın fanını açtığımda sürtünme sesi gibi bir ses geliyor. Arabanın kliması çalışıyordu, yakıt almak için durdum, yakıt aldıktan sonra arabayı çalıştırdım, klima devreye girer girmez vızıltılı ses gelmeye başladı. Fanın veya klimanın çalışmasında sıkıntı yok ama çok aşırı bir şekilde ses geliyor. Sorun nerededir?

30-04-2016, Saat:15:55
Cevapla
muratgungor Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7548
Mesajlar: 2
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 30-04-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: klima fan sesi sorunu
böyle forum mu olur ya bir soru soruyoruz cevap veren kimse yok.
02-05-2016, Saat:22:27
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#3
Cvp: RE: klima fan sesi sorunu
(02-05-2016, Saat:22:27)muratgungor yazdı: böyle forum mu olur ya bir soru soruyoruz cevap veren kimse yok.

Demekki kimsenin başına gelmemiş..
02-05-2016, Saat:23:26
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Debriyaj ses sorunu omer21 0 1,503 20-10-2023, Saat:16:52
Son Yorum: omer21
  fiorino 1.4 çekiş sorunu marikcan 17 20,205 15-12-2021, Saat:17:25
Son Yorum: hakanhocam
  [Soru] Klima fanını nasıl sökebilirim nilsan 3 5,642 29-10-2021, Saat:16:15
Son Yorum: Hakanayhan
  Hararet sorunu bıyıkfiorino 1 2,301 08-07-2021, Saat:14:30
Son Yorum: bıyıkfiorino
  [Acil] Dizel filtresi sorunu alikoroglu42 4 13,272 22-01-2021, Saat:13:06
Son Yorum: hakan.aktan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi