(18-09-2016, Saat:10:26)latif yazdı: (18-09-2016, Saat:08:15)aktey42 yazdı: Benim araba da 2014 model ve 1300 km de yapti. Simdi 3500 km de ama ondan sonra hiç yapmadi. Devreye girdiğinde gosterge panelinde Dpf simgesi yanıyor. Sizde oradan anlarsiniz muhtemelen.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
işte abi benim aracımda yanmıyor araç 25 bin de şimdiye kadar hiç yakmadı acaba mazotu hep bir yerden aldığım ve çok temiz mazot olduğu içinmi yanmıyor 
Şayet aracı devrinde kullanıyorsanız zaten yanmaz ben 1000 km hep şehir içi ve en fazla 3 yada 4 km yolda kullandım hep. O zaman yanmıştı bir kere. Sonrasında ki 2500 km gunluk 50 km yolda kullandım hiç yanmadı. Yani araç zaten kendisi temizliyorsa Dpf in devreye girmesine gerek kalmıyor.