Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] emotion dynamic farkı
EFECAR Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7249
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 16-09-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
emotion dynamic farkı

Merhaba Arkadaşlar,

2014 model 2.el bir araç satın aldım. Satan kişi emotion donanım demişti. Ancak bayide dynamic görünüyor. Görüntü olarak; 16 inç çelik jant, karartmalı camlar, direksiyon kumanda mp 3 çalar, parçalı katlamalı koltuk mevcut. Kafam karıştı bu donanımların farkı yok mu var mı?
Cevap veren olursa sevinirim. Tşk.
16-09-2015, Saat:15:50
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: emotion dynamic farkı
Emotionlarsa orjinal olarak park sensiru tavan citalaei biru seklinde sis farı direksiyindan kumanda ek ozellik olarak istemis olabilir diyecemde ayni fiyata gelir emotionla resim atarsanız daha iyi olur
16-09-2015, Saat:21:18
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#3
Cvp: emotion dynamic farkı
Bir kaç farklı resim atarsanız yardımcı oluruz..
16-09-2015, Saat:22:49
www Cevapla
EFECAR Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7249
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 16-09-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: emotion dynamic farkı
Teşekkürler arkadaşlar. Resimleri çekip yüklüyeceğim. Ancak dynamic model araçlarda; 16 inç çelik jant, karartmalı camlar, alimünyum (gri) tavan rayları, direksiyon kumandalı cd/mp 3 çalar, parçalı katlamalı koltuk vb. özellikler olur mu ?

Tşk.
17-09-2015, Saat:14:54
Cevapla
murat 37 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 207
Mesajlar: 19
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 19-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: emotion dynamic farkı
Aracın ruhsatına da bakabilirsiniz. Hangi model olduğu ruhsatta yazması gerekir. Benim aracımın ruhsatında emotion yazıyor.
18-09-2015, Saat:00:14
Cevapla
EFECAR Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7249
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 16-09-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: emotion dynamic farkı
Oraya baktım tabi de ruhsatta bi şey yazmıyor. Genelde de yazılmadığı söylendi. Özellikler emotion gibi ama motor-şasi no bayi sorgulama kayıtlarında "dynamic" çıkıyor. Satışı yapan bayi gelirsen bakarız falan dedi ama istanbul şartları henüz gidemedim.
Dynamic aracı olan bir arkadaş yukarıda yazdığım özelliklerin olup-olmadığı teyit edebilir mi acaba ?
18-09-2015, Saat:12:42
Cevapla
ulas55 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7671
Mesajlar: 19
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 26-09-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: emotion dynamic farkı
(18-09-2015, Saat:12:42)EFECAR yazdı: Oraya baktım tabi de ruhsatta bi şey yazmıyor. Genelde de yazılmadığı söylendi.  Özellikler emotion gibi ama motor-şasi no bayi sorgulama kayıtlarında "dynamic" çıkıyor.  Satışı yapan bayi gelirsen bakarız falan dedi ama istanbul şartları henüz gidemedim.
Dynamic aracı olan bir arkadaş yukarıda yazdığım özelliklerin olup-olmadığı teyit edebilir mi acaba ?

slm arkadaşım bende 2013 dynamıc fıorıno var panorama otomobil ruhsatlı benim aracım da 15 iç demir kapaklı jant var tavan rayları var start stop var direksiyondan kumanda var mp3 çalar teyp var arka koltuklar 3 kafalı tek parça yatıyor sis farı yok ruhsatta dynamıc yazıyor 1.3 75 hp e5 motor..senin aracı aldığın kişi sonradan bişiyler eklemiş olabilir mesela ben de camlara film çektirdim orjinal çelik jant aldım sis farı takıcam oldu fulll... smile)
en güzeli tabiki senin olandır.... smile
(Son Düzenleme: 24-12-2016, Saat:20:17, Düzenleyen: ulas55. Sebep: eksik bilgi )
24-12-2016, Saat:20:11
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] Fiorıno emotıon hakkında bilgi emre2934 4 10,562 02-10-2015, Saat:11:18
Son Yorum: laylom3a
  2011 emotion araca flash bellek takılabilir mi? maminci 4 8,973 14-05-2013, Saat:19:40
Son Yorum: MsK
  2012 emotion otomatik 5 vites Göksel35 22 17,801 18-02-2013, Saat:17:32
Son Yorum: By_MaBi

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi