Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2010 Emotion Yakıt Tüketimi Hk.
AACKY Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7723
Mesajlar: 1
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 09-01-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Sad  2010 Emotion Yakıt Tüketimi Hk.

Merhaba Dostlar ;

 2 gün sonra 2010 model 99 bin km'de bir Emotion/fiorino alacağım.Fakat yakıt tüketimi konusunda Yüksek mazot fiyatları nedeni ile endişelerim var.. Aracın ruhsatında motor gücü 55kw yazıyor buda beni şaşırttı.
 2010 model kullanan üye arkadaşlar var ise mazot tüketimi ile alakalı tecrübelerini paylaşırlarsa memnun olurum..

Edit: 55kw sanırım 75 bg tekabül ediyor bunuda bilen dostlardan teyit etmelerini rica ediyorum.

Saygılar
(Son Düzenleme: 10-01-2017, Saat:00:10, Düzenleyen: AACKY.)
10-01-2017, Saat:00:04
Cevapla
Onur-Fio95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7596
Mesajlar: 21
Nereden: 33 İçel (Mersin)
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 22-06-2016


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: 2010 Emotion Yakıt Tüketimi Hk.
(10-01-2017, Saat:00:04)AACKY yazdı: Merhaba Dostlar ;

 2 gün sonra 2010 model 99 bin km'de bir Emotion/fiorino alacağım.Fakat yakıt tüketimi konusunda Yüksek mazot fiyatları nedeni ile endişelerim var.. Aracın ruhsatında motor gücü 55kw yazıyor buda beni şaşırttı.
 2010 model kullanan üye arkadaşlar var ise mazot tüketimi ile alakalı tecrübelerini paylaşırlarsa memnun olurum..

Edit: 55kw sanırım 75 bg tekabül ediyor bunuda bilen dostlardan teyit etmelerini rica ediyorum.

Saygılar

Malum günümüz mazot fiyatları aldı başını gidiyor o yüzden kilometrede kaç kuruş yakar diye değilde 1 depo mazot ile ne kadar yol yapabilirim diye hesaplamak gerekir. Yakıt tüketimine gelecek olursak ortalama kullanıma ve yüke göre şehir içinde 600 ile 700 km yol yaptırır. 75 beygiri küçük görme ilk fiorinom 75 likti gayette iyiydi. 75 beygirlik fiorinoda 15 lik lastik ve jant kullanmanı öneririm. Arabanın tadını çıkarmaya çalış smile
2015 PREMİO 95 HP  Thumbup1
10-01-2017, Saat:22:05
Cevapla
q0dec Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7753
Mesajlar: 4
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 01-03-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: 2010 Emotion Yakıt Tüketimi Hk.
dostun alalı 1 ay oldu. 75 bg fiorinom var. beygirine aldanma çok güzel gidişi var arabanın. dizel olması torku düşük devirde vermesi çabuk toparlaması falan derken çok keyif alıyorum. tabi konforu vs aramıyorum. yakıt tüketimine gelince bence de depoda kaç km yaptığına bakmalısın. depoyu doldurdum. 550 km yol yaptım. hala çeyrek depo üzeri mazotum var. şehir içinde kullanıyorum sadece . tabi çok ta kasmadan kullanıyorum. bence çok ideal tüketimi var . artmasının en büyük sebebi mazotun güncel fiyatı tabikide. bugün 4 lt yaksa bile 100 km de mazot fiyatı uçtuktan sonra bi anlam kazanmıo veriler. tadını keyfini çıkar aracın endişelenme yakıt çok diyenlere selam olsun
02-03-2017, Saat:10:39
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,893 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  güncel yakıt tüketimi selo006 0 1,786 07-02-2022, Saat:21:16
Son Yorum: selo006
  NEMO YAKIT DOLUMU GEREKİYOR UYARISI? eyerain 0 2,836 27-01-2021, Saat:11:04
Son Yorum: eyerain
  YAKIT TÜKETİMİ TCetin35 1 3,184 24-10-2020, Saat:10:09
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,906 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi