(31-12-2017, Saat:01:01)blue35 yazdı: Arkadaslar 2009 model 1,3 75hp triptonık şanzuman 65binde aracıma yeni satın aldım. Aracımın şehir içi tüketimi 6,9lt- 7,1 lt arasında değişiyor. Çevre yolunda uzun sakin kullanımda denedim ama bir türlü bu değer düşmedi..Bana yüksek gibi geldi ve sizlerin bu konudaki fikirlerini almak istiyorum...
Merak etme güzel kardeşim normal. Hava şartları sertleşti. 2008 yılından beri fiorino kullanıcısıyım. Artık bazı sorunlara gülümsüyorum üzülmeyin arabanız normal. Zıplatan, sert süspansiyona sahip ortalama şehir içinde 5.5 ile 7 litre arası kullanıma bağlı olarak yakıt tüketen uzun yollarda 5 ileri şanzımanın yetmediği tatlı, yakışıklı arabalarımız var

Bende de 95 hp euro 5 motor 2015 model premio paket manuel şanzıman var oda aynı şekilde 5.5 ile 6.5 litre arası hatta çok sıkıştırırsam 7 litrelere kadar tüketim çıkıyor. Arabalarımız böyle, ben memnunum çünkü rakiplerine göre gerçekten en yakışıklısı fiorino. Fiolarınızı bunları bilerek sevin iyi forumlar kardeşim