Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bence standart ozellik olmali
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#1
Bence standart ozellik olmali

kendi yapimim normal hizli sarj ve ekstra hizli sarj Qualcom [Resim: 6b0619aca41e7acb2e92168a6ba40c7a.jpg]

Samsung S8 SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: PWlWqx.jpg]
21-02-2018, Saat:21:10
Cevapla
göreleli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6695
Mesajlar: 6
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 29-09-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Bence standart ozellik olmali
Nasıl yaptın kardeşim.Yuvayı mı genişlettin.anlatırmısın ben de yapmayı düşünüyorum.
22-02-2018, Saat:12:10
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#3
Bence standart ozellik olmali
normalde yuvarlak panclar var ama para vermek yerine lehim makinasi ile eritip o olcuye getirdim daha sonra yerine koyup sıcak silikon ile yapistirdim alttan kablolarinida cakmakligin ic kismina lehim yaptim

Samsung S8 SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: PWlWqx.jpg]
22-02-2018, Saat:13:51
Cevapla
göreleli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6695
Mesajlar: 6
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 29-09-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Bence standart ozellik olmali
(22-02-2018, Saat:13:51)mahrek yazdı: normalde yuvarlak panclar var ama para vermek yerine lehim makinasi ile eritip o olcuye getirdim daha sonra yerine koyup sıcak silikon ile yapistirdim alttan kablolarinida cakmakligin ic kismina lehim yaptim

Samsung S8 SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkürler hafta sonu deneyeceğim.
23-02-2018, Saat:12:38
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Bence standart ozellik olmali
rica ederim boyle seleri paylasicazki arabamizdaki kolayliklari herkes uygulasin benim isime cok yariyo cakmakligi cikar sarji tak kabloyu tak yok kolayca usb tak yada oyle kalain hemde hizli sarj

Samsung S8 SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: PWlWqx.jpg]
23-02-2018, Saat:23:19
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
Bence standart ozellik olmali
Eline sağlık çok güzel olmuş. Yeni nesilerde aynı sitem var.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
27-02-2018, Saat:00:52
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#7
Bence standart ozellik olmali
eyw sagolasin bizimki eski sistem ya ondan yaptim yenileri daha test etme sansim olmadi bi ara gidip deniycem alcamdan degil arabami seviyorum

Samsung S8 SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: PWlWqx.jpg]
28-02-2018, Saat:13:15
Cevapla
mahlasultras Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8115
Mesajlar: 13
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 04-09-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Bence standart ozellik olmali
Bende de iki cakmakliktan. Max 180w yazanda 1 amper ve 2 amper çıkışlı aynı ebatta araç sarzi var. Sabit sürüyor orada. Diğer cakmakligi da gerektiğinde kullanıyorum. Senin ki gömme olmuş daha iyi görünüyor bende ki hızlı sarzin takılı olduğu çakmak yuvasını sokup seninki gibi oraya gömeceğim

SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
04-09-2018, Saat:23:25
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi