Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polish çektik biz !
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#11
RE: Polish çektik biz !

ne marka polish kullandın acaba bizlede paylaşırsan deneyimlerinden yararlanalım...
Her şeyin Başlangıcı 14 "KraTos"
27-03-2011, Saat:00:07
Cevapla
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
RE: Polish çektik biz !
Çok ayrıntılı şekilde açıklıcam değerli abicim hatta video bile çekip koymayı düşünüyorum wink
seka Thumbup1 -selçuk-
27-03-2011, Saat:00:09
Cevapla
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#13
RE: Polish çektik biz !
(27-03-2011, Saat:00:09)UH088 yazdı: Çok ayrıntılı şekilde açıklıcam değerli abicim hatta video bile çekip koymayı düşünüyorum wink

smile öyle bir söyledinki merakla bekliyoruz...çok bekletme bizi smile
Her şeyin Başlangıcı 14 "KraTos"
27-03-2011, Saat:00:10
Cevapla
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
RE: Polish çektik biz !
Yarın sınava giricem malüm üniversiteye hazırlık biggrin o yüzden pazartesi hava güzel olursa paylaşımlarımı bekleyin biggrin
seka Thumbup1 -selçuk-
27-03-2011, Saat:00:56
Cevapla
akrep43 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 478
Mesajlar: 33
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 33
Kayıt Tarihi: 21-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
RE: Polish çektik biz !
emeğine sağlık pırıl pırıl olmuş fio kazasız sürüşler kullandığın polish markası nedir??
cool 2011 FİAT FİORİNO 1.3 MULTİJET 75 BG EMOTİON MİSTİK GRİ 43 UT 876Thumbup1
27-03-2011, Saat:02:34
Cevapla
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#16
RE: Polish çektik biz !
Pazartesi paylaşıcak akrep bizde o soruları merak ediyoruz...smile
Her şeyin Başlangıcı 14 "KraTos"
27-03-2011, Saat:13:06
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#17
RE: Polish çektik biz !
Güzel Görünüyor, arabanın rengi zaten güzel ...
27-03-2011, Saat:20:23
www Cevapla
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#18
RE: Polish çektik biz !
(27-03-2011, Saat:02:34)akrep43 yazdı: emeğine sağlık pırıl pırıl olmuş fio kazasız sürüşler kullandığın polish markası nedir??

[Resim: 1tm2qa.jpg] işte polish'im değerli abilerim oto aksesuarcılarında veya boyacılarda bulabilirsiniz fakat ben amcamınoğluna manisa salihliden aldırdım maliyeti 30 tl uygulamayı video olarak paylaşıcam
seka Thumbup1 -selçuk-
29-03-2011, Saat:17:04
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#19
RE: Polish çektik biz !
selçuk kardeşim videoyu biran evvel paylaş bakayım kolay bişeyse bende uygulayacam wink
29-03-2011, Saat:17:07
Cevapla
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#20
RE: Polish çektik biz !
Tamam Metin abi fakat önce yıkayıp temizlemem gerekiyor ve hava kötü şuan Eskişehirde yarın güzel olursa aklımda zaten =) bu marka bulamazsan ÇBS marka polishde müthişdir biggrin eniştem sanayici orda öğrenmiştim bunları biggrin
(29-03-2011, Saat:17:07)sfr2001 yazdı: selçuk kardeşim videoyu biran evvel paylaş bakayım kolay bişeyse bende uygulayacam wink

Hem ben bu cumartesi manavgattayım değerli abicim yolun düşerse beklerim =)
seka Thumbup1 -selçuk-
(Son Düzenleme: 29-03-2011, Saat:17:11, Düzenleyen: UH088.)
29-03-2011, Saat:17:10
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi