Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fiorino cam rüzgarliği
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#1
fiorino cam rüzgarliği

[Resim: 2empx82.jpg]
41 uu 940
05-06-2011, Saat:10:22
Cevapla
fiorinofun Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 605
Mesajlar: 13
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 11-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: fiorino cam rüzgarliği
Memnun musun ne marka dıştanmı Takılıyor ?
[Resim: 9025.png]
05-06-2011, Saat:10:48
www Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#3
RE: fiorino cam rüzgarliği
perflex fiorino yazıyor markası üstünde memlunmuyum daha bende yenı taktım 2 gun oldu güzel şimdilik tavsiye üzerine taktırdım dıştan takılıyor takılması çok basit.
41 uu 940
(Son Düzenleme: 05-06-2011, Saat:12:20, Düzenleyen: bariscan.)
05-06-2011, Saat:11:44
Cevapla
bosstuner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 456
Mesajlar: 142
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 142
Kayıt Tarihi: 19-01-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: fiorino cam rüzgarliği
hoş durmuş bende düşünüyorum taktırmayı
05-06-2011, Saat:11:47
Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
RE: fiorino cam rüzgarliği
eyw saol öyLe fifiye herşey güzell..amaa
41 uu 940
(Son Düzenleme: 05-06-2011, Saat:12:20, Düzenleyen: bariscan.)
05-06-2011, Saat:12:19
Cevapla
yenikışla66 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 785
Mesajlar: 15
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 15
Kayıt Tarihi: 19-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: fiorino cam rüzgarliği
güzel olmuş güle güle kullanın

cam kapanırken sorun olmuyormu ,

dışarıdan yapışanlar dan fio için varmı acaba olsa daha iyi olmazmıydı ?
05-06-2011, Saat:13:08
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#7
RE: fiorino cam rüzgarliği
(05-06-2011, Saat:11:44)bariscan yazdı: perflex fiorino yazıyor markası üstünde memlunmuyum daha bende yenı taktım 2 gun oldu güzel şimdilik tavsiye üzerine taktırdım dıştan takılıyor takılması çok basit.

Ben de 2 ay önce takmıştım, gayet güzel memnunum. Yanlız rüzgarlık takılınca ayna tarafında bir boşluk oluyor,(kısa kalıyor) aslında ön uç tarafı cam kenarına kadar inse daha iyi olurdu, özellikle ş.dışı giderken kısa kalan tarafından rüzgarın sesini az da olsa alıyor. Başka da bir kusuru yok. Fiatı açısından uygun olması da avantaj.....
05-06-2011, Saat:14:15
www Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
RE: fiorino cam rüzgarliği
aynnn isoskeisos kardeşim özetlemiş dediğin gibi orda azda olsa acık kalıyo ama silıkonla kapattık biz şimdi daha ii oldu wala cam kapanırken hiç bi sorun yok arkdaşlar ayrıca dıştan yapışkanlı resimdeki..
41 uu 940
05-06-2011, Saat:19:51
Cevapla
yenikışla66 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 785
Mesajlar: 15
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 15
Kayıt Tarihi: 19-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: fiorino cam rüzgarliği
dikkat etmemiştim dışardan yapışma iyi olmuş güle güle kullanın fiyatı nekadardı acaba...
06-06-2011, Saat:23:41
Cevapla
gökhanyıldırım Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1152
Mesajlar: 79
Nereden: 11 Bilecik
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 79
Kayıt Tarihi: 28-05-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#10
RE: fiorino cam rüzgarliği
dışarıya yapıştırma değiLde içeri montajLı oLsa daha kötümü oLur acaba ?
Ay Lav may kay W00t
[Resim: 6675Fotograf004667.jpg]
06-06-2011, Saat:23:50
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino'nuzda ChipTuning Yazılım Var mı? fiorino51 21 43,760 23-01-2021, Saat:11:46
Son Yorum: Janmaat
  Fiorino tavan ampülü kaç mm ? fiorino51 8 16,619 26-07-2018, Saat:16:02
Son Yorum: baba44
  [Soru] Fiorino Difizör İçin Fikir Verebilir misiniz ? FornaX 2 6,361 29-08-2017, Saat:12:11
Son Yorum: FornaX
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,843 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Önemli] Fiorino orjinal teyp için usb kablosu takılır mı ? ocallhuseyin 0 4,271 27-07-2016, Saat:23:35
Son Yorum: ocallhuseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi